373.3.016:811.161.2](477)
П 38


    Плигань, О.
    Творчі завдання на уроках української мови / Олена Плигань, Олена Колісник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 19–20. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--творчі завдання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- творчі завдання -- мовленнєва діяльність -- комунікативні компетентності -- початкова школа -- 2-4 класи
Анотація: У статті подано творчі задвання з української мови, які можуть бути використані як у процесі підготовки до уроків, олімпіад та творчих конкурсів серед учнів початкових класів.
Дод.точки доступу:
Колісник, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Макровець, Марія Василівна.
    Урок фізичної культури: як пересуватися в рухливих іграх 2 клас / М. В. Макровець // Фізичне виховання в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 37-38

Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- рухливі ігри -- комунікативні компетентності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: Н057263/2019/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Соколова, І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети / І. Соколова. - С.7-15
Кл.слова: інтернаціоналізація, стандартизація, триплет стандартів
Дембіцька, С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект / С. Дембіцька. - С.16-21
Кл.слова: працеохоронна діяльність, фахова підготовка
Діденко, І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова. - С.22-27
Кл.слова: педагогічні курси, педагогічний з’їзд
Machynska, N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach. - С.28-34
Кл.слова: навантаження, потенціал, професійне вигорання
Hladkova, V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova. - С.35-40
Кл.слова: акмеологія, кадровий резерв, акмесинергетичне забезпечення
Budak, V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk. - С.41-45
Кл.слова: патріотизм, лідер-патріот, критичне мислення
Стеблюк, С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк. - С.46-51
Кл.слова: мораль, ступенева освіта, наукове дослідження
Сліпчук, В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук. - С.52-57
Кл.слова: іноземні студенти, комунікативні компетентності, вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева, О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева. - С.58-62
Кл.слова: інформаційні технології, магістерська програма, міждисциплінарна підготовка
Кристопчук, Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук. - С.63-67
Кл.слова: національний стандарт, нормативно-правове забезпечення
Бінницька, К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька. - С.68-71
Кл.слова: економічна галузь, професійна підготовка
Коломієць, А. Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць. - С.72-77
Кл.слова: доба бароко, якість освіти, Septem Artes Liberales
Tsyuk, O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk. - С.78-82
Кл.слова: імпліментація, освіта Швеції, рейтинги
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Сліпчук, В.
    Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 52-57, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5257. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- комунікативні компетентності -- вища медична освіта -- навички спілкування
Анотація: У статті визначено напрями розвитку професійних навичок спілкування студентів вищої медичної освіти у процесі навчання у вищих медичних навчальних закладах України. Показано, що загальною тенденцією є покращення парадигми набору іноземних абітурієнтів та забезпечення якості надання освітніх послуг, щоб протистояти конкуренції з Китаєм, Південною Кореєю, Польщею та іншими країнами. Визначено, що модель медичної освіти у США впроваджена у вітчизняних вищих медичних навчальних закладах, що передбачає співпрацю з лікарнями, де студенти можуть безпосередньо навчатися «біля пацієнта»; збільшення списку клінічних баз даних, що дозволяє охопити декілька спеціальностей. Враховуючи особливості професійної освіти майбутніх фахівців у галузі «Здоров’я» у вищих навчальних закладах України, необхідність вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження дисциплін «Комунікативні навички лікарів», «Перша долікарська допомога»,«Етика та деонтологія у фармації», курси на вибір («Психологія спілкування»,«Естетика»,«Етика»). Рівень задоволеності професійною освітою у вищих медичних навчальних закладах визначався на прикладі Національного медичного університету імені Богомольця. Доведено, що головним у процесі професійної освіти фахівців вищих медичних закладів України є: постійне оновлення практичної спрямованості викладання навчальних предметів та факультативних курсів, спрямованих на розвиток професійних комунікативних навичок та професійної культури фахівців у галузі «Здоров’я»; удосконалення навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу; незамінне поєднання теорії з клінічною практикою.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Півняк, Геннадій.
    Гуманітарний дискурс Дніпровської політехніки / Г. Півняк, Г. Первий, С. Ігнатьєва // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2021. - № 1. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарний дискурс -- гуманізація -- гуманітаризація освіти -- педагогічна парадигма -- інтелектуальна особистість -- антропоцентровість -- комунікативні компетентності
Дод.точки доступу:
Первий, Геннадій
Ігнатьєва, Світлана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)