> Шифр: І368505/2015/4 Журнал 2015р. № 4 Сєрякова, І. І. Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" / І. І. Сєрякова [и др.]. - С.3-5 Інші автори: Валігура О. P., Черниш В. В., О. В. Кучерина Кл.слова: міжнародне партнерство, європейські мови, проект ТЕМПУС Паршикова, О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова З" / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: синтаксична реорганізація, паракомунікація, комунікативно-ігрові прийоми Осадча, Н. В. Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства / Н. В. Осадча. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, країнознавство, класифікація вправ Калько, В. О. Developing English reading skills of secondary school students / В. О. Калько. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: види читання, вміння англомовного читання, вправи для навчання читання Писанко, M. Л. Критерії аналізу елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю / M. Л. Писанко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: профільне навчання, філологічний профіль, елективний курс Курило, Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: модель навчання, цикл Навчання, практична дисципліна Руснак, Д. А. Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia / Д. А. Руснак. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: монологічне мовлення, мультимедійний репортаж, майбутні викладачі Kvasova, O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop) / O. G. Kvasova. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: читання, конструювання тестових завдань, валідація тестових завдань Бігич, Оксана Борисівна. Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати / О. Б. Бігич. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: наочний посібник, лінгвосоціокультурна компетентність, мультимедіа Ніколаєва, С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика" / С. Ю. Ніколаєва. - С.52-53 Кл.слова: методична компетентність, майбутні викладачі французької мови, професійно-методична діяльність Фабрична, Я. Г. Англійсько-український глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур / Я. Г. Фабрична. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: англійсько-український глосарій, професійна термінологія, іноземна мова Качкан, О. І. Сценарій позакласного заходу для учнів основної школи на тему : "Традиційна міфологія Японії" / О. І. Качкан, Ю. А. Пономарьова. - С.61-63 Кл.слова: позакласний захід, аудіювання, японська міфологія European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.64 Кл.слова: мовознавство, Європейський центр сучасних мов, публікації 2011-2014 рр. Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Kvasova, O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop) [Текст] / O. G. Kvasova> // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 4. - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): читання -- конструювання тестових завдань -- валідація тестових завдань Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: Х887477/2018/17/18 Журнал 2018р. № 17/18 Гін, А. О. Прийоми педагогічної техніки. Свобода вибору. Відкритість. Зворотній зв"язок. Ідеальність / А. О. Гін. - С.3-12 Кл.слова: педагогічні техніки, професіоналізм учителя, авторитет вчителя Білецька, Т. А. Методико-технологічний аспект програмового тестування учнів / Т. А. Білецька. - С.13-23 Кл.слова: тестові завдання з хімії, програмоване тестування з хімії, конструювання тестових завдань Борміна, Т. М. Застосування сполук Флуору, Брому та Йоду : біологіч. значення галогенів; охорона довкілля від забруднення сполуками Хлору: 10 кл., профільний рівень / Т. М. Борміна. - С.24-32. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: урок хімії у 10 класі, профільне навчання з хімія, галогени Головач Н. К.,. Натрій Хлорид (Кам"яна сіль) : історія добування та застосування, властивості, значення для людини, хімічна сировина, консервант / Н. К., Головач, Т. М. Борміна. - С.33-37 Кл.слова: кам"яна сіль, кухонна сіль, урок хімії у 8 класі Мілевська, С. Я. Методичні рекомендації щодо використання тестових завдань ЗНО на уроках хімії / С. Я. Мілевська. - С.38-57 Кл.слова: тестові завдання з хімії, зовнішнє незалежне оцінювання з хімії, хімія в школі Головач, Н. К. Загальна характеристика металічних елементів. Метали - будова, фізичні властивості : 10 кл., рівень стандарту / Н. К. Головач. - С.58-62. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: метали, урок хімії у 10 класі, хімія в школі (10 клас) Онопрієнко, І. П. Зошит для лабораторних та практичних робіт. 8 клас / І. П. Онопрієнко. - С.63-79 Кл.слова: лабораторні роботи з хімії, практичні роботи з хімії, хімія в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Білецька, Т. А. Методико-технологічний аспект програмового тестування учнів / Т. А. Білецька> // Хімія : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2018. - N 17/18. - С. 13-23 Рубрики: Хімія в школі--програмове тестування учнів--методико-технологічний аспект Тестові завдання з хімії--особливості конструювання тестових завдань різних форм представлення--програмоване тестування з хімї у 7 класі Кл.слова (ненормовані): тестові завдання з хімії -- програмоване тестування з хімії -- конструювання тестових завдань Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |