Д 17 Данілович-Курочкіна, В. Морські пригоди : заняття з фізкультури для ст. дошкільнят / Вікторія Данілович-Курочкіна, Наталія Козак> // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 3. - С. 24–26. . - ISSN 1680-449X
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання--Україна Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- фізичне виховання -- заняття з фізкультури -- старші дошкільники -- координаційні здібності -- рухова діяльність -- заняття-подорожі Дод.точки доступу: Козак, Наталія Є примірники у відділах: Ф2 (03.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
> Шифр: Т104831881/2017/4 Журнал 2017р. № 4 Пашкевич, C. A. Вторина профілактика порушень зору студентів з міопією середнього ступення засобами лікувальної фізичної культури в умовах професійного ліцею / C. A. Пашкевич, І. В. Кривенцова. - С.159-168. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ліцей, міопія, лікувальна фізична культура Черненко, С. Особливості функціональної і рухової підготовленості студентів вищих навчальних закладів / С. Черненко, О. Олійник, О. Капкан. - С.169-176. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: чоловіки, функціональний стан, рухові здібності Казмірук, А. Параметри пози тіла юніорів в стійці розгону на початку відштовхування / А. Казмірук, В. Банах, А. Власов. - С.177-183. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: стрибки на лижах, відштовхування, техніка Лопатьєв, А. О. Моделювання біотехнічних систем в спорті / А. О. Лопатьєв, А. П. Власов, А. П. Демічковський. - С.184-190. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: моделювання, біотехнічні системи, числові ряди Приходько, В. В. Факторна структура розвитку координаційних здібностей у хлопців 5-7 класів / В. В. Приходько. - С.191-200. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: хлопці, координаційні здібності, рухова підготовленність Іващенко, О. Ефективність формування рухових навичок у дівчат 5-7 класів при різних режимах виконання фізичних вправ / О. Іващенко, Т. Абдулхалікова, М. Цеслицька. - С.201-207. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: факторний експеримент, формування рухових навичок, дівчата 5-7 класів Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: Т104831881/2017/3 Журнал 2017р. № 3 Лопатьєв, Анатолій. Основні визначення і положення системного підходу, математичного моделювання та інформаційних технологій спортивної науки / А. Лопатьєв, М. Пітин, А. Демічковський. - С.117-125. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: технічні види спорту, інформаційні технології, математичне моделювання Іващенко, Ольга. Methodological approaches to pedagodical control of motor readiness of girls aged 6-10 / О. Іващенко. - С.126-138. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: рухові здібності, дискримнантний аналіз, педагогічний контроль Абдулхалікова, Т. Г. Моделювання процесу навчання фізичних вправ хлопців 5-7 класів / Т. Г. Абдулхалікова. - С.139-147. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: факторний експеримент, формування рухових навичок, фізичні вправи Приходько, В. В. Порівняльний аналіз показників розвитку координаційних здібностей школярів 5-7 класів / В. В. Приходько. - С.148-156. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: координаційні здібності, порівняльний аналіз, тестування Корягін, В. М. Педагогічні основи контролю у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп / В. М. Корягін, О. З. Блавт. - С.107-116. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: студент, фізичне виховання, спеціальна медична група Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Приходько, В. В. Факторна структура розвитку координаційних здібностей у хлопців 5-7 класів [Текст] / В. В. Приходько> // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : ТОВ ОВС, 2017. - № 4. - С. 191-200. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): хлопці -- координаційні здібності -- рухова підготовленність Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Приходько, В. В. Порівняльний аналіз показників розвитку координаційних здібностей школярів 5-7 класів [Текст] / В. В. Приходько> // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : ТОВ ОВС, 2017. - № 3. - С. 148-156. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): координаційні здібності -- порівняльний аналіз -- тестування Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Іващенко, О. В. Movement coordination:identification of age-related dynamics of its development in girls aged 11-13 [Текст] / О. В. Іващенко, О. М. Худолій, С. С. Єрмаков> // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2018. - Т. 18, № 2. - С. 93-101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997 Кл.слова (ненормовані): координаційні здібності -- дискримінантний аналіз -- педагогічний контроль Дод.точки доступу: Худолій, О. М. Єрмаков, С. С. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Іващенко, О. Координація рухів: розпізнання особливостей розвитку у дівчат і хлопців 11-13 років [Текст] / О. Іващенко, О. Худолій, С. Єрмаков> // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2018. - Т. 18, № 3. - С. 136-147. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997 Кл.слова (ненормовані): дискримінантний аналіз -- координаційні здібності -- наскрізний контроль -- дівчата -- хлопці Дод.точки доступу: Худолій, О. Єрмаков, С. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Марченко, С. І. Дослідження специфічних показників координації дівчат 11 класу у процесі навчання волейболу за програмою профільного рівня [Текст] / С. І. Марченко, В. О. Боєчко> // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2018. - Т. 18, № 4. - С. 159-166 . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997 Кл.слова (ненормовані): спортивні ігри -- волейбол -- координаційні здібності -- дівчата 16 років Дод.точки доступу: Боєчко, В. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Марченко, С. І. Рухові здібності: особливості впливу занять волейболом на координаційну підготовленість дівчат 15 років [Текст] / С. І. Марченко, А. І. Диханова> // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2019. - Т. 19, № 1. - С. 23-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997 Кл.слова (ненормовані): спортивні ігри -- волейбол -- координаційні здібності -- дівчата 15 років Дод.точки доступу: Диханова, А. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Качан, Олексій Анатолійович. Розвиток почуття ритму, часу та координаційних здібностей в учнів із використанням перкусії / О. А. Качан, О. М. Онішкевич> // Фізичне виховання в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2020. - № 4. - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): інноваційні технології -- сучасний урок -- фізична культура -- перкусія -- ритм -- координаційні здібності -- тілесна перкусія -- ігровізація -- геймізація -- фітнес-технології -- танцювальна імпровізація -- ситуація успіху -- інтерактивні вправи Дод.точки доступу: Онішкевич, Оксана Миколаївна Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Ляшенко, В. Порівняльна характеристика розвитку координаційних здібностей школярів 7-9 років та їхніх однолітків, які систематично займаються тхеквондо / В. Ляшенко, Є. Корж, Т. Омельченко> // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 64-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069 Кл.слова (ненормовані): координаційні здібності -- фізичне здоров’я -- фізична підготовленість -- технічна майстерність Анотація: Формування здоров’я школярів та повноцінний розвиток їхнього організму – є одною з основних проблем у сучасному суспільстві. Визначення ефективних методів розвитку координаційних здібностей у школярів засобами єдиноборств на позаурочних формах організації фізичного виховання є досить важливим, оскільки є потреба у пошуку та застосуванні ефективних методик, які спрямовані на розвиток фізичних, психологічних та інтелектуальних властивостей дітей молодшого шкільного віку. Мета – визначення розбіжностей у рівні розвитку координаційних здібностей школярів, що систематично тренуються у секції тхеквондо, як порівняти з дітьми, що займаються за стандартною програмою. Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичних літературних джерел і мережі Інтернет, анкетування, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент педагогічне тестування, методи математичної статистики. Сенситивним періодом для розвитку координаційних здібностей є вік 5–7 років. Вік 7–11 років дає другий за потужністю ефект розвитку цих здібностей. Отже, координаційні здібності дітей молодшого шкільного віку потребують цілеспрямованого розвитку, а основним засобом для виховання координаційних здібностей є фізичні вправи підвищеної координаційної складності, які містять певні елементи новизни. Визначено, що у дітей, які не займаються у позашкільних спортивних закладах, спостерігається надмірне напруження м‘язів. Результати нетренованих дітей та дітей-спортсменів засвідчили відставання перших за показником здібності до довільного розслаблення м’язів (25,98%). За результатами порівняльного аналізу рівня розвитку здібностей до координованості рухів у дітей молодшого шкільного віку отримано наступні дані: у дітей–спортсменів середній результат 21,92 ± 0,8 с, а у нетренованих дітей – 30,19 ± 1,83 с. Це свідчить про низький рівень розвитку цієї координаційної якості (р<0,05). 6 Дод.точки доступу: Корж, Є. Омельченко, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |