Возна, Н. Я. Алгоритми розв’язання задач криптозахисту пікселів кольорових зображень у базисі Радемахера та залишкових класах [Текст] / Н. Я. Возна, Я. М. Николайчук, О. І. Волинський> // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 149-163. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274 Кл.слова (ненормовані): алгоритми -- криптозахист -- кольорові зображення -- теоретико-числові базиси Дод.точки доступу: Николайчук, Я. М. Волинський, О. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Лисецкий, Ю. М. Комплексная информационная безопасность корпоративных информационных систем [Текст] / Ю. М. Лисецкий> // УСиМ = Керуючі системи та комп'ютери : международный научный журнал. - 2019. - N 1. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5395. - ISSN 2518-1262 Кл.слова (ненормовані): корпоративна інформаційна система -- інформаційна безпека -- компоненти -- архітектура -- мережева сегментація -- демілітаризована зона -- міжмережевий екран -- аутентифікація -- криптозахист -- кібератака Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Бурячок, В. Віртуальна лабораторія для моделювання процесів в інформаційній та кібербезпеці як засіб формування практичних навичок студентів [Електронний ресурс] / В. Бурячок, С. Шевченко, П. Складаний> // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2018. - N 2. - С. 98-104, DOI 10.28925/2663-4023.2018.2.98104 . - ISSN 2663-4023 Кл.слова (ненормовані): віртуальна лабораторія -- навчальний процес -- практичні навички -- фахівці в інформаційній та кібербезпеці Анотація: Кількість хакерських атак та матеріальних збитків, які отримують останнім часом країни світу щороку збільшується. Все це вказує на те, що потреба у фахівцях, здатних виявляти та оцінювати ознаки стороннього кібервпливу, моделювати можливі ситуації такого впливу та прогнозувати їх можливі наслідки, організовувати й підтримувати комплекс заходів щодо забезпечення інформаційної і кібербезпеки та протидіяти несанкціонованому проникненню протиборчих сторін до власних ІТ систем і мереж, забезпечити криптозахист власного інформаційного ресурсу тощо, - буде зростати. В даній статті акцентовано увагу на те, що питання кіберзахисту даних особливо гостро постало в Україні. Адже саме від якості отримуваної інформації й залежить наше майбутнє, зокрема й майбутнє нашої держави. Разом з тим в статті зроблено наголос на те, що жодна педагогічна теорія не буде реалізована в навчальній діяльності, якщо для її впровадження не буде розроблено відповідний алгоритм - алгоритм формування влсне фахових компетенцій майбутніх спеціалістів в області інформаційної та кібербезпеки. На основі наукової педагогічної літератури в статті визначено поняття «віртуальна лабораторія» та її значення у навчальному процесі закладу вищої освіти. Обґрунтовано актуальність впровадження лабораторії для моделювання процесів в інформаційній та кібербезпеці. Представлено віртуальну лабораторію «навчальний кіберполігон» Київського університету імені Бориса Грінченка та можливості її використання студентами у процесі вивчення технологій в інформаційній та кібернетичній безпеці. Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Шевченко, С. Складаний, П. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |