Ш 70 Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали Кл.слова (ненормовані): професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\ Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Київський університет імені Бориса Грінченка Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Примірників всього: 8 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
В 14 Васенко, Людмила Анатоліївна. Фахова українська мова : навч. посібн. / Л. А. Васенко, В. В. Дубічинський, О. М. Кримець ; [наук. ред. С. М. Смоленський]. - Київ : ЦУЛ, 2008. - 272 с. - Дод.: с. 148-263. - Л-ра: с.264-269 . - Предм. покажч.: с.270-271. - ISBN 978-966-364-639-8 : 20.00 грн
Рубрики: Українська мова--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): фахова українська мова -- профессиональный украинский язык -- науковий стиль української мови -- научный стиль украинского языка -- конспект -- реферат -- автореферат -- анотація -- аннотация -- стаття -- статья -- лабораторна робота -- лабораторная работа -- термінологічне планування -- терминологическое планирование -- термінознавство -- терминоведение -- науково-техічний переклад -- научно-технический перевод -- термінологічні словники -- терминологические словари -- ком'ютерне перекладання -- компьютерный перевод Анотація: Надано теоретичний матеріал з основних тем курсу та наведено систему вправ для самостійної роботи студентів. Дод.точки доступу: Дубічинський, Володимир Володимирович Кримець, Оксана Михайлівна Смоленський, С. М. \ред.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) |
> Шифр: В505452853/2019/6 Журнал 2019р. № 6 Reis, A. How does our brain change during the learning process / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: електронне навчання, мультимедіа, біхевіоризм Генсерук, Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів / Г. Генсерук. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: компетентність, компетенція, цифрова компетентність Гребеник, І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів / І. Гребеник. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: цифрова компетентність, Інтернет технології, ІКТ компетентність Кушнірук, А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти / А. Кушнірук. - С.26-34. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інформаційний простір, заклади загальної середньої освіти, засоби організації електронного навчання Лісаковська, О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання / О. Лісаковська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності, електронне навчання, e-learning Морзе, Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес / Н. Морзе, В. Вембер. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: оцінювання, формувальне оцінювання, пірінгове оцінювання Покришень, Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики / Д. Покришень, С. Олексієнко. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, інформатика, підвищення кваліфікації Продан, М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя / М. Продан. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагогіка, школа, компетентність Рябко, А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino / А. Рябко, В. Толмачов. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: автоматизація, лабораторна робота, обладнання Varchenko-Trotsenko, L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space" / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: Вікі-портал, wiki-технологія, проектна діяльність Веремей, Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі / Є. Веремей. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: Електронне навчання, електронний навчальний курс, контроль навчальної діяльності Воротникова, І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті / І. Воротникова. - С.101-118. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: цифрова компетентність вчителя, післядипломна освіта, неформальна післядипломна освіта Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Рябко, А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino / А. Рябко, В. Толмачов> // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 70-80, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.7080. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325 Кл.слова (ненормовані): автоматизація -- лабораторна робота -- обладнання Анотація: У статті розглядається проблема розробки сучасного комп’ютерного інтерфейсу до традиційних установок для лабораторних робіт з фізики та пошук нових, активних форм, методів і засобів навчання, які відповідали б сучасним тенденціям розвитку освіти і сприяли б підготовці високопрофесійних учителів фізики. Сучасні установки для дослідження ізопроцесів в газах складаються з посудини, об’єм якої можна змінювати, датчиків тиску і температури, пристрою для обробки сигналів з датчиків. Але ціна на такі установки зависока для навчальних закладів. У статті висвітлюються результати впровадження методики використання апаратно-обчислювальної платформи Arduino у лабораторному практикумі з молекулярної фізики як простої і, водночас, ефективної альтернативи до заводського обладнання для вивчення газових законів. Arduino – апаратна обчислювальна платформа для аматорського конструювання, основними компонентами якої є плата мікроконтролеру з елементами вводу/виводу та середовище розробки Processing. У статті наявний опис апаратної платформи Arduino Nano і датчиків тиску і температури BMP180, MS5611-01BA03, DS18B20, які використовуються в установці для дослідження газових законів. Важливим методичним аспектом лабораторних робіт із використанням комп’ютера і Arduino є обробка даних експерименту. Потрібно експериментально встановити функціональну залежність між незалежними вимірюваними параметрами газу: тиском, об'ємом і температурою. В лабораторних роботах з вивчення газових законів пропонується використовувати методи статистичного аналізу: метод прямого підбору функцій і метод лінеаризації. Ізохоричний або ізохорний процес – це термодинамічний процес, який відбувається при сталому об'ємі. У газах його здійснити просто – для цього достатньо нагрівати (охолоджувати) речовину у посудині, яка не змінює свого об'єму. У статті описано, як досліджувати ізохоричний процес за допомогою розробленого приладу. Наведений програмний код для роботи з датчиком тиску і температури. Запропонована методика довела доцільність практичного використання апаратно-обчислювальної платформи Arduino у лабораторному практикумі з молекулярної фізики. Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Толмачов, В. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |