Нестуля, Світлана. Модель дидактичної системи формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів із менеджменту в освітньому середовищі університету / С. Нестуля> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 49-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782 Кл.слова (ненормовані): дидактична система -- лідерство -- лідерська компетентність -- менеджер -- бакалавр -- модель -- ресурсно-орієнтоване навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Лютий, Микола. Уявлення учасників освітнього процесу закладу вищої освіти про показники лідерської компетентності майбутнього викладача / М. Лютий> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 78-89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782 Кл.слова (ненормовані): лідер -- лідерська компетентність -- показники лідерської компетентності -- викладач вищої школи -- магістрант -- професійний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |