Трофименко, А.
    Жанрові особливості літератури жахів [Текст] / А. Трофименко // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2021. - № 17. - С. 72-80. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
горор -- література жахів -- константа -- художня площина -- хронотоп (часопростір) -- локус -- рецептивність

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Andronova, M.
    Peculiarities of epithets functioning in the short stories by H. P. Lovecraft [Текст] = Особливості функціонування епітетів у коротких оповіданнях Г.Ф. Лавкрафта / M. Andronova, Y. Torhovets // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2019. - Вип. 12. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
література жахів -- “cosmic horror” -- стилістичні прийоми -- епітети (зорові, слухові, нюхові) -- побоювання -- відраза
Анотація: У роботі розглянуто роль епітетів у створенні містичної атмосфери та виклику у читача відчуття страху і огиди в оповіданнях Г.Ф. Лавкрафта. Особливістю «cosmic horror» у досліджуваних роботах є використання епітетів з метою апеляції до сенсорних почуттів, які є потужним інструментом створення огидних і моторошних образів та відчуттів. За допомогою міждисциплінарного підходу епітети було проаналізовано відповідно до каналу сприйняття інформації та розподілено на три групи: зорові, слухові та нюхові. Було з’ясовано, що зорові епітети становлять домінуючу групу.
Дод.точки доступу:
Torhovets, Y.
Торговець Ю.
Андронова М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Трофименко, Анастасія.
    Категорія художнього часу в романі-епопеї "Темна вежа" С. Кінга [Текст] / А. Трофименко // Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки : збірник наукових праць. - 2023. - № 21. - С. 96-102DOI 10.28925/2412-2475.2023.21.11. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
час -- хронотоп -- модернізм -- постмодернізм -- література жахів -- горор -- темне фентезі
Анотація: Статтю присвячено аналізу категорій художнього часу як елемента розкриття теми апокаліптики в романі-епопеї «Темна вежа» Стівена Кінга. Проаналізовано структуру категорій художнього часу, їхню організацію у творі. Проведено паралелі між головним мотивом роману винищення світу й часовими формами, реалізованими у тексті. У жанрі горор готичний хронотоп перетерпів трансформаційних та мутаційних змін, зали-шивши за собою лише узагальнене значення певного континууму й важливість відірваності простору розгортання історії від загального художнього світу твору з метою утворення умовного вакууму. Жанр горор з часу свого зародження постійно переживає трансформації під впливом епохи, у якій він змінюється. За висловом Ж.Ф. Ліотара, перехід від модернізму до постмодернізму починається ще з кінця 50-х років ХХ ст., стверджуючи, що у свідомості людини йде переорі-єнтація із матеріалізму до інформатизації. Постмодернізм породжує у світосприйнятті людини орієнтацію, пов’язану із такими одини-цями, як стурбованість, ірраціональність та безсилля. Це насамперед пов’язано із втратою віри у нагальні цінності епохи модернізму, ідеї розуму, прогресу, емансипації особистості. У літературі жахів відбувається модифікаційне явище злиття двох жанрів із різних типів літератури, а саме горору та фентезі. Гіперреальність, яку ми окреслюємо, являє собою симбіотичний метажанровий прийом, що розвивається шляхом поєднання елементів жанру горор і метажанру темне фентезі. Наприклад, більшість творів С. Кінга має спільні цитування, згадування персонажів, подій, локацій, згадок і т. ін. як елемента створення за-гального «надхронотопу» художнього світу автора, формуючи таким чином перед читачем масивний художній світ, максимально наближений до реального, але з ідіостилістичними, жанровими елементами. Так у канві творів С. Кінга розвивається мотив невпинного апока-ліпсису, який найпотужніше концентрується у романі-епопеї «Темна вежа».Результати цього дослідження в подальшому можуть становити складову розвідок про ма-сову літературу

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)



Шифр: П739395/2022/2
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст] : наук.-техн. зб./ Укр. акад. друкарства. - Львів, 1964 - . - ISSN 0554-4866. - Виходить двічі на рік
2022р. N 2
Зміст:
Сеньківський, В. М. Методологічні засади формування якості програмного забезпечення (Частина 1: Базова модель факторів якості) / В. М. Сеньківський, І. В. Піх, І. В. Калинів. - С.9-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інженерія програмного забезпечення, мова логіки предикатів, матриця досяжності
Грабовський, Є. М. Methodology for designing a mobile application for people with an active lifestyle / Є. М. Грабовський, П. Г. Коц. - С.22-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мобільний додаток, активний спосіб життя, методологія
Кудряшова, А. В. Роль онтології в оцінюванні компетентності експертів. Методика опрацювання експертних висновків щодо факторів впливу на якість післядрукарського опрацювання книжкових видань / А. В. Кудряшова, Р. А. Сельменський. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: онтологія, таксономія, експерт
Семенів, М. Р. Особливості опрацювання цифрових зображень для багатофарбового друку / М. Р. Семенів, В. В. Семенів. - С.44-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колірне охоплення, кольороподіл, програмний модуль
Дубневич, М. М. Доцільність застосування засобів корекції експозиції для формування оптимального тоновідтворення цифрового фото / М. М. Дубневич, Т. С. Голубник, Л. Я. Маїк. - С.54-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фотографія, діаграма, графічний редактор
Маїк, Л. Я. Аналіз процесів макетування і верстання тактильних видань для дітей з проблемами зору / Л. Я. Маїк, Н. Д. Лотошинська, Т. С. Голубник. - С.67-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: макетування, верстання, рельєфне зображення
Морозов, А. С. Real properties of metalized printing coatings / А. С. Морозов, О. М. Гресь. - С.79-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поверхні матеріалів, металеві пігменти, фрактали
Регей, І. І. Комплексний аналіз функціонування механізмів привода натискної плити у штанцювальних пресах / І. І. Регей, В. В. Влах, О. Б. Книш. - С.88-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: штанцювальний прес, картонна розгортка, розклинювальний механізм
Четербух, О. Ю. Порівняльна силова характеристика плоскоштанцювального преса / О. Ю. Четербух. - С.99-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: приводний механвізм, порівняльна зарактеристика, закон періодичного руху
Коляно, Я. Ю. Дослідження кондуктивного нагрівання дво та тришарових поліграфічних матеріалів / Я. Ю. Коляно, В. М. Сеньківський, К. І. Мельник. - С.109-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: теплова обробка, поліграфічна гулузь, математична модель
Михайлович, О. П. Роль візуальної комунікації у формуванні та розвитку бренду / О. П. Михайлович, Л. О. Івасенко, І. І. Капраль. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: візуальна комунікація, дизайн, індивідуальність бренду
Куца, О. О. Потенціал українського горору: стан ринку та стратегії видавничої комунікації / О. О. Куца, Г. Б. Листвак. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видавнича комунікація, література жахів, видавничий репертуар
Копильчак, Х. С. Гендерні стереотипи в сучасному українському мальописі / Х. С. Копильчак. - С.143-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комікс, специфіка українського фемінізму, гендерні стереотипи
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)