С 91 Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники Кл.слова (ненормовані): сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Андрущенко, В. П. \редколегія.\ Хоружа, Л. Л. \редколегія.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 8 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Cherepekhina, O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy [Електронний ресурс] / O. Cherepekhina. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P17-22, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- компетентнісний підхід -- професіографічний підхід -- магістерська підготовка Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню авторської концепції дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології в умовах магістратури. Автор будує власну концепцію дослідження на основі таких науково-теоретичних і методологічних основ, як аксіологічний; акмеологічний; компетентнісний, діяльнісний, професіографічний; системний, особистісний-орієнтований підходи. У статті ґрунтовно проаналізовані названі підходи. Встановлено, що представники діяльнісного підходу відзначають формуючу роль діяльності в розвитку психіки людини; згідно з положеннями професіографічного підходу педагогічна компетентність розглядається як готовність фахівця виконувати різноманітні функції педагогічної діяльності; акмеологічний підхід розглядає педагогічну компетентність як базову якісну характеристику, пов’язану з досягненням фахівцем вищих рівнів педагогічної майстерності та професіоналізму; у межах аксіологічного підходу педагогічна компетентність представляється як найголовніша освітня цінність; прибічники компетентнісного підходу визначають педагогічну компетентність соціально і особистісно значущим кінцевим результатом відповідної – професійно-педагогічної підготовки; системний підхід досліджує розвиток педагогічної компетентності у майбутніх викладачів психології із позицій цілісності та взаємозумовленості її структурних складових; відповідно до особистісного підходу, необхідною складовою у дослідженні педагогічної компетентності викладача психології зазначається необхідність розробки та використання особистісно орієнтованого комплексу методів навчання, стимуляції, розвитку та реалізації творчого потенціалу людини як цілісної особистості. У статті представлена авторська концепція дослідження розвитку педагогічної компетентності майбутнього викладача психології, що ґрунтується на науково-теоретичних та методологічних засадах. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Регейло, І. Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди) [Електронний ресурс] / І. Регейло, М. Саюк. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 99-112, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774 Кл.слова (ненормовані): освітнє лідерство -- магістерська підготовка -- повоєнне відновлення -- вища освіта -- управління Анотація: Проблема розвитку управлінського лідерського потенціалу для вищої освіти, що виступає безпосереднім каталізатором для організації якісних освітніх послуг в Україні та підвищення конкурентоспроможності національних закладів вищої освіти, залишається пріоритетною на етапі інтеграції України до Європейського Союзу, в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення. У статті вперше розглянуто питання професійної підготовки освітніх лідерів та управлінців у сфері вищої освіти на прикладі Утрехтського університету (Нідерланди). На підставі порівняльного аналізу здійснених в національному просторі досліджень та сучасних континентальних європейських джерел схарактеризовано нідерландську систему вищої освіти. Розглянуто спеціалізовані законодавчі та інституційні акти у сфері вищої освіти, узагальнено підходи до магістерської підготовки в Нідерландах, ключовим серед яких є міждисциплінарний. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Саюк, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |