74.00я43
П 24


    Рибінська, Юлія Анатоліївна.
    Діагностика рівнів сформованості професійної комунікативної компетентності майбутніх філологів / Ю. А. Рибінська // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 2. - С. 82-86
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Професійна компетентність

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна підготовка -- креативний переклад -- професійна компетентність -- майбутні фахівці
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.00я43
П 24


    Колосовська, Владлена Володимирівна.
    Оцінювання сформованості мотивації майбутніх учителів початкових класів до реалізації особистісно орієнтованого підходу у спортивно-масовій роботі з учнями / В. В. Колосовська // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 1. - С. 62-66
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Підготовка фахівців

Кл.слова (ненормовані):
мотиваційно-ціннісний компонент -- майбутні фахівці -- фізичне виховання -- професійна підготовка
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.00я43
П 24


    Батечко, Ніна Григорівна.
    Mоделювання змісту освіти майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 5-12
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Підготовка майбутніх викладачів

Кл.слова (ненормовані):
професійні принципи -- акмесинергетичний підхід -- зміст освіти -- майбутні фахівці -- творча діяльність
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.00я43
П 24


    Брюханова, Галина В’ячеславівна.
    До проблеми вдосконалення освіти фахівців з дизайну друкованої продукції / Г. В. Брюханова // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 63-68
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта фахівців

Кл.слова (ненормовані):
дизайн продукції -- якість освіти -- майбутні фахівці -- графіка
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б

Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.00я43
П 24


    Греб, Марія Михайлівна.
    Лінгводидактична стратегія формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: соціокультурний аспект / М. М. Греб // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 3. - С. 97-102
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Формування майбутніх учителів

Кл.слова (ненормовані):
саморозкриття особистості -- самореалізація -- модернізація освіти -- майбутні фахівці
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Воєвутко, Н. Ю.
    Формування професійних програм з інклюзивної освіти в університетах Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 27-34. - Бібліогр.: с. 33 (4 назви)
ББК 74.04я43

Рубрики: Інклюзивна освіта--вища освіта--Кіпр--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- інклюзивна освіта -- майбутні фахівці -- університети -- спеціальна освіта -- освітньо-професійні програми -- освітні послуги
Анотація: У наукових розвідках визначено структуру та зміст професійної підготовки майбутнього фахівця з інклюзивної освіти. Виділено та проаналізовано особливості формування освітньо-професійних програм зі спеціальної освіти в Університеті Кіпру, Європейському університеті Кіпру, Університеті Лефкосії.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.0я431
П 24


    Сорока, Марія Василівна.
    Використання інноваційних форм організації самостійної роботи у процесі фахової підготовки майбутнього фахівця [Текст] / М. В. Сорока // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 16 (2). - С. 47-51. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- самостійна робота студентів -- інноваційні форми роботи -- майбутні фахівці
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.0я43
П 24


    Кушнір, В. С.
    Модель професійно орієнтованої лінгвістичної компетентності майбутніх медиків / В. С. Кушнір // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- лінгвістична компетентність -- майбутні фахівці -- майбутні медики -- лінгвістична обізнаність -- лінгвістична діяльність -- лінгвістична цінність -- емоційна усталеність -- професійна конкурентоздатність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.0я43
П 24


    Сніговська, Оксана Володимирівна.
    Формування міжкультурної компетентності міжнародників при викладанні іноземної мови / О. В. Сніговська // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 23. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна компетентність -- майбутні фахівці -- напрям підготовки -- міжнародні відносини -- мовно-фахова підготовка -- іноземна підготовка
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: П875300957/2015/1/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 1/2
Зміст:
Гриневич, Лілія Михайлівна. Вітчизняна педагогічна теорія про розвиток освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів / Л. М. Гриневич. - С.5-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграційні процеси, освіта, педагогічна теорія
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект / М. В. Братко. - С.11-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, функції освітнього середовища, вища освіта
Sysoieva, Svitlana. Culturological approach то the organization of the educational process / S. Sysoieva, M. Halytska. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурологія освіти, освітологія, навчальна програма "Культурологія освіти"
Семенова, Алла Василівна. Професійна діяльність педагога-майстра й фахівця-викладача: спільне і відмінне / А. В. Семенова. - С.22-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагог-майстер, спілкування, фахівець-викладач
Мельничук, Тетяна Федорівна. Творча активність як компонент духовного розвитку особистості / Т. Ф. Мельничук. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, духовність, сакральне мистецтво
Волкова, Наталія Іванівна. Полікультурна освіта у професійній підготовці майбутніх економістів / Н. І. Волкова. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній економіст, полікультурна освіта, професійна підготовка
Козак, Людмила Василівна. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні засади / Л. В. Козак. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепція, інновації, викладач
Іванюк, Ганна Іванівна. Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільні школи, профільне навчання, сільська школа
Вовк, Лілія Миколаївна. Вплив тендерних стереотипів на процес соціалізації дитини / Л. М. Вовк. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гендерний розвиток, статево-рольові стереотипи, фемінність
Набока, Ольга Георгіївна. Управління процесом впровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі / О. Г. Набока, В. В. Глазова. - С.53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вищий навчальний заклад, дистанційне навчання, навчальний контент
Осіпцов, Андрій Валерійович. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти формування загальнолюдських цінностей студентів вищих навчальних закладів / А. В. Осіпцов. - С.57-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонійний розвиток, загальнолюдські цінності, соціалізація
Бєлєнька, Галина Володимирівна. Формування відповідальності у дошкільників / Г. В. Бєлєнька. - С.63-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, базові якості особистості, відповідальність
Видайчук, Тетяна Леонідівна. Значення історико-лінгвістичних дисциплін у системі підготовки вчителя-філолога / Т. Л. Видайчук. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історико-лінгвістичні дисципліни, педагогічна підготовка, підготовка вчителя-філолога
Русаченко, Наталія Павлівна. Професійна підготовка майбутніх філологів: концептуальні засади / Н. П. Русаченко. - С.71-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діахронія, лінгвістика, морфонологія
Трішкіна, Ніна Іванівна. Новітні технології освіти у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу / Н. І. Трішкіна. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: викладач, вищий навчальний заклад, інновації
Літвінова-Головань, Ольга Павлівна. Актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства до анімаційної діяльності / О. П. Літвінова-Головань, Л. В. Безкоровайна. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анімаційна діяльність, професійна підготовка, туризмознавства
Ogurtsova, Olga. Teaching business english in the new digital age / О. Ogurtsova. - С.83-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ділова англійська мова, змішане навчання, хмарні технології
Трускавецька, Ірина Ярославівна. Роль навчально-польової практики із зоології безхребетних у підготовці майбутніх учителів біології / І. Я. Трускавецька. - С.88-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: досліджувана територія, експедиції, майбутній учитель біології
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Засоби дизайнерської освіти в Україні: аналітичний огляд / Г. В. Брюханова. - С.92-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, дизайнерська діяльність, підготовка фахівців
Дьячкова, Яна Олегівна. Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння / Я. О. Дьячкова. - С.97-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-квест, англомовне говоріння, майбутні фахівці
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи / С. М. Мартиненко, І. М. Новик. - С.101-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні компетентності, діагностичні завдання, учні початкової школи
Синекоп, Оксана Степанівна. Зміст дослідницько-стратегічної компетентності майбутніх докторів філософії (PhD) / О. С. Синекоп, С. С. Коломієць. - С.107-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доктор філософії (PhD), когнітивні стратегії, самовдосконалення
Масімова, Лариса Гагіківна. Формування професійних компетентностей фахівця з видавничої справи та редагування у процесі роботи над візуальним текстом мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.111-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіаграмотність, медіатекст, видавнича справа
Бабійчук, Світлана Миколаївна. Модель формування геоінформаційної компетенції старшокласників / С. М. Бабійчук. - С.115-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, геоінформаційна компетенція, геоінформаційна система
Линьова, Ірина Олексіївна. Основні критерії забезпечення якості докторських програм у європейському освітньо-дослідницькому просторі: естонський досвід / І. О. Линьова. - С.120-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейський простір вищої освіти, докторські програми, міждисциплінарність
Заяць, Людмила Іванівна. Розвиток університетської освіти в Нідерландах: стан дослідження проблеми у вітчизняній науці / Л. І. Заяць. - С.125-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта Нідерландів, реформування вищої освіти, вища освіта
Литвин, Лілія Володимирівна. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.129-132
Кл.слова: Шрадер-Брейман Хенріетта, про неї, народний дитячий садок, професійна підготовка виховательок
Тригуб, Ілона Іванівна. Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти / І. І. Тригуб. - С.132-137. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, менеджер з якості освіти, експерт у галузі освіти
Грищук, Юлія Володимирівна. Історико-педагогічний аналіз розвитку освіти в Польщі / Ю. В. Грищук. - С.137-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, педагогічна наука, підготовка вчителів
Редько, Сергій Іванович. До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів / С. І. Редько. - С.142-147. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоційне вигорання, керівник навчального закладу, стресостійкість
Рибачук, Вадим Михайлович. Особливості прояву агресивної поведінки у підлітковому віці / В. М. Рибачук. - С.147-151. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агресивність, види агресії, підлітковий вік
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Дьячкова, Яна Олегівна.
    Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння [Текст] / Я. О. Дьячкова // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 97-100. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест -- англомовне говоріння -- майбутні фахівці

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: П244655558/2017/1
   Журнал

Початкова школа і сучасність [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Білий Тигр, 2014 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 1
Зміст:
Мартиненко, Світлана. Діагностування внутрішнього стану дитини (про що нам розкажуть дитячі малюнки, казки, ліплення та танці) / С. Мартиненко. - С.3-7
Кл.слова: діагностичні методики
Зарудня, Ольга. Моніторинг професійної діяльності вчителя початкової школи: від теорії до практики / О. Зарудня. - С.8-10
Кл.слова: майбутні фахівці, професійна підготовка, освтнє середовище
Романенко, Катерина. Виховання у молодшого школяра ціннісного ставлення до природи / К. Романенко. - С.11-13
Кл.слова: природознавство, екологічна культура, екологічні проекти
Мирошниченко, Ольга. Додавання і віднімання числа частинами. Зміна різниці внаслідок зміни одного з компонентів дії. Урок математики 1-й клас / О. Мирошниченко. - С.14-15
Кл.слова: комбінований урок, урок-подорож, цифри
Петренко, Тамара. Письмова нумерація чисел 11-20. Записування чисел під диктовку. Задачі зі зменшення числа на кілька одиниць та знаходження суми. Урок математики 1-й клас / Т. Петренко. - С.16-18
Кл.слова: обчислювальні навички, розв'язування задачі, творча робота
Клименко, Тетяна. Цікавий світ птахів. Складання таблиць додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми й залишку. План-конспект інтегрованого уроку природознавства та математики,1клас / Т. Клименко. - С.19-21
Кл.слова: розв'язування задач, обчислювання виразів, кількісна лічба
Кухарєва, Тетяна. Дидактичний матеріал до уроків читання в 1 класі (букварний період) / Т. Кухарєва. - С.22-24
Кл.слова: навчання грамоти, дидактична гра
Знаєнко, Галина. Робота з пластиліном. Ліплення овочів та фруктів. Урок трудового навчання, 1 клас / Г. Знаєнко. - С.25-27
Кл.слова: робоче місце, прийоми піплення, правила техніки безпеки
Соломенник, Світлана. Закріплення й узагальнення знань про прикметник. Урок української мови, 2 клас / С. Соломенник. - С.28-31
Кл.слова: зв'язне мовлення
Бабич, Лариса. Повітря та його властивості. Урок природознавства, 2 клас / Л. Бабич. - С.32-34
Ярощук, Тетяна. Мовна тема "Дієслово". Завдання з української мови, 3 клас / Т. Ярощук. - С.35-36
Лазенко, Алла. Використання і охорона водойм. План-конспект уроку природознавства з використанням міжпредметних зв'язків, 4 клас / А. Лазенко. - С.37-39
Кл.слова: значення водойм, бережне ставлення, заощадливе використання
Руденко, Світлана. / С. Руденко. - С.40-42
Акун, Людмила. Різдво Христове стукає у вікно. Сценарій виховного заходу / Л. Акун. - С.43-45
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Зарудня, Ольга.
    Моніторинг професійної діяльності вчителя початкової школи: від теорії до практики / О. Зарудня // Початкова школа і сучасність : науково-методичний журнал. - 2017. - № 1. - С. 8-10
ДРНТІ

Рубрики: Початкова освіта

Кл.слова (ненормовані):
майбутні фахівці -- професійна підготовка -- освтнє середовище

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: М898489384/2017/2
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2017р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми / О. М. Олексюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антропоцентризм, компетентісний підхід, мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Соціально-педагогічна відкритість професійної мистецької освіти: умови забезпечення / Г. М. Падалка. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мистецька освіта, педагогічні умови, особистісна мотивація
Войцех, Марквіца. Засоби популяризації музики серед молоді як важливий фактор протидії "макдональдизації" глобалізованої культури / М. Войцех. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби популяризації, глобальна культура, музична освіта
Растригіна, Алла Миколаївна. Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій / А. М. Растригіна. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, духовність виховання, творчий потенціал
Тушева, Вікторія Володимирівна. Концептуальні підходи до розкриття сутності науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики / В. В. Тушева. - С.31-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, світогляд дослідника, теоретичне мислення
Матвєєва, Ольга Олександрівна. Діагностика компетенцій у мистецькій освіті: зарубіжний та український досвід / О. О. Матвєєва. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діагностика компетенцій музики, компетенції вчителів музики, учителі музики
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства / Т. О. Ланіна. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокальний ансамбль, естрадне виконавство
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Всеукраїнський науково-методичний журнал "мистецтво та освіта": 20-річний ювілей / В. В. Рагозіна. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ювілей, мистецька педагогіка, мистецька освіта
Бабіченко, Н. О. Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти / Н. О. Бабіченко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова творчість, неперервна освіта, музична культура
Вєтринська, А. В. Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті / А. В. Вєтринська. - С.59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічна освіта, фахова підготовка, тенденції
Смоляк, Олег Степанович. Музична стилістика церковних коляд (до питання оновлення навчальної дисципліни "народна музична творчість") / О. С. Смоляк. - С.68-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вид виконання, ладозвукорядна будова, церковні коляди
Проців, Лілія Йосипівна. Музична педагогіка в Україні: зустріч з історії / Л. Й. Проців. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, метаісторія, музична культура
Полянський, Тимур В’ячеславович. Регтайм у творчості композиторів академічної традиції / Т. В. Полянський. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: академічна музика, джас, стиль, регтайм
Коваленко, Анатолій Сергійович. Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти / А. С. Коваленко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гітарне мистецтво, діяльність гітаристів, музична освіта
Стрельченко, Костянтин Мартинович. Сучасні аранжування та перекладення п’єси для баяна й акордеона в аспекті звуко-тембрової специфіки інструментів / К. М. Стрельченко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акомпонемент, аранжування, репертуар
Гусак, Владислав Анатолійович. Специфіка активації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дійове мислення, ідеомоторне тренування, музично-ігровий рух
Музика, Ольга Яношівна. Творча індивідуальність як основа професійного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С.113-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: індивідуальність, самореалізація, фахова підготовка
Павленко, Олексій Миколайович. Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання / О. М. Павленко. - С.118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: джазове мистецтво, фортепіанне навчання, методи навчання
Андрощук, Людмила Михайлівна. Підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в контексті участі випускної кафедри в комплексному науковому проекті / Л. М. Андрощук. - С.123-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хореографічно-педагогічна освіта, науковий проект, майбутній вчитель хореографії
Каблова, Тетяна Борисівна. Український пісенний фольклор у музичному вихованні школярів / Т. Б. Каблова, С. О. Павлова. - С.128-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: арт-терапія, психологічність фольклору, український фольклор
Кремешина, Тетяна Ігорівна. Педагогічна самоефективність майбутніх учителів музики: фактори та шляхи формування / Т. І. Кремешина. - С.133-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоефективність, педагогічна самоефективність
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Постановка концертного номера як засіб фахової підготовки студента-вокаліста / С. В. Гмиріна. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: драматургія, естрадний номер, сольний спів
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Педагогічні умови та інноваційні технології в процесі вивчення дисципліни "хорове диригування" / Л. А. Теряєва. - С.141-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хорове диригування, методична компетентність, педагогічні умови
Рябінко, Світлана Миколаївна. Теоретико-методичні засади роботи зі студенським хоровим колективом в контексті модернізації мистецької освіти / С. М. Рябінко. - С.145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вокально-хорова робота, мистецька освіта, студенський хор
Рахманова, Оксана Кахрамонівна. Педагогічні умови розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва / О. К. Рахманова. - С.150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, синестезія, інтегровані уроки музичного мистецтва
Коваль, Анастасія Станіславівна. Герменевтичне коло у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Коваль. - С.154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: герменевтичне коло, герменевтичний підхід, методична культура
Маєвська, Анастасія Сергіївна. Вокально-виконавський розвиток як складова фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / А. С. Маєвська. - С.159-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вдосконалення, музичне мистецтво, фахова підготовка
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Мультимедійні технології у музично-теоретичній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С.164-167. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, учитель музичного мистецтва, музично-теоретична підготовка
Ходоковський, Володимир Ісакович. Особливості інструментально-вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях концертмейстерського класу / В. І. Ходоковський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, концертмейстерські вміння, вчитель музичного мистецтва
Обманець, Людмила Олександрівна. Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки / Л. О. Обманець. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська діяльність, креативність, майбутні фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)




    Обманець, Людмила Олександрівна.
    Формування креативності майбутніх фахівців у галузі мистецької освіти в процесі інструментально-виконавської підготовки [Текст] / Л. О. Обманець // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2017. - № 2. - С. 172-175DOI 10.28925/2518-766X.20172.17275. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інструментально-виконавська діяльність -- креативність -- майбутні фахівці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (3), Ф3 (1)



Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Самохвал, О.
    Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи / О. Самохвал // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 59-64, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.5964 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
туристична галузь -- розвиток освіти -- майбутні фахівці
Анотація: У статті розглянуто процес розвитку туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи, зокрема Німеччині, Австрії та Швейцарії. Визначено та охарактеризовано основні складові процесу становлення туристичної освіти в німецькомовних країнах, зокрема: економічну, інституційну, дисциплінарну та нормативну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Теловаха, Марія.
    Наступність у професійній підготовці майбутніх фахівців економічної галузі у закладах вищої освіти України / М. Теловаха // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2018. - № 7/8. - С. 43-47. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
наступність -- професійна підготовка -- майбутні фахівці -- економічна галузь -- заклади вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Діхтяренко, Зоя Михайлівна.
    Формування фізичної культури в учнів і студентів-хортингістів в умовах обмежень у русі під час всесвітньої пандемії COVID-19 / З. М. Діхтяренко, В. Ю. Гаєвий, С. В. Єрєсова // Фізичне виховання в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 43-48. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
нормативні документи -- фізична культура -- учні -- студенти -- обмеження в русі -- спорт -- майбутні фахівці -- фізичний розвиток -- фізичне виховання -- COVID-19
Дод.точки доступу:
Гаєвий, Вадим Юрійович
Єрєсова, Світлана Володимирівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: В272245438/2014/30
   Журнал

Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. - Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 1997 - . - ISSN 2076-586Х. - Виходить тричі на місяць
2014р. № 30
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Відповідальність як складова акме-професіограми сучасного фахівця: теоретико-методологічний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці глав
Кл.слова: професійна діяльність, професіоналізм, самореалізація
Антонов, В. М. Якість навчання студентів та їх працевлаштування на основі інноваційних технологій / В. М. Антонов. - С.14-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість, інновація, технологія
Архипова, С. П. Основні підходи до формування змісту професійної підготовки юристів в університетах США / С. П. Архипова, Ю. О. Роскопіна. - С.26-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система американської юридичної освіти, навчальні плани юридичних факультетів, конструктивістський
Березан, В. І. Взаємозв’язок професійної та інформаційно-комунікаційної компетентностей майбутнього соціального педагога / В. І. Березан. - С.39-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка соціального педагога, рівні інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього соціального педагога, компоненти
Гордєєва, Т. Є. експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування професійної мобільності соціальних працівників / Т. Є. Гордєєва. - С.46-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка соціальних працівників, мобільність соціальних працівників
Десятов, Т. М. Роль освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / Т. М. Десятов. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безперервна освіта, андрагогіка, постіндустріальне суспільство
Децюк, Т. М. Школа тюторів як умова формування професійної компетентності / Т. М. Децюк. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна компетентність, позааудиторна робота, тютор
Дубасенюк, О. А. Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-істоичний контекст / О. А. Дубасенюк. - С.65-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професіоналізм, тенденції
Загнибіда, Р. П. Позааудиторна діяльність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування / Р. П. Загнибіда, Л. В. Польова. - С.73-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: науково-дослідницька робота, професійна підготовка, фахівець сфери обслуговування
Когут, С. Я. Професійна підготовча освіта у досдідженнях вчених України / С. Я. Когут. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні фахівці, педагогіка праці
Кубанов, Р. А. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти / Р. А. Кубанов. - С.86-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ступенева освіта, професійна підготовка, освітній простір
Кузьма-Качур, М. І. Акмеологічний підхід у плануванні проценсу підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи / М. І. Кузьма-Качур. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, навчальні плани
Лопушинський, І. П. Уплив корпоративної культури на результативність функціонування державної служби / І. П. Лопушинський. - С.99-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна служба, корпоративна культура, Кодекс корпоративної культури
Майборода, А. О. Зміст когнітивного компоненту акмеологічної компетентності курсанта / А. О. Майборода. - С.107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивний компонент, акмеологічна компетентність, акмеологічні знання
Майборода, Г. Я. Методологічні засади технологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Г. Я. Майборода. - С.112-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: засоби технологічної підготовки, теоретичні підходи, методологічні засади
Мельниченко, О. В. Гендерні аспекти розвитку особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі / О. В. Мельниченко. - С.124-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерні ролі, фемінність
Фруктова, Я. С. Комунікація як дескриптор Національної рамки кваліфікацій: теоретико-методологічний та практичний аспекти проблеми / Я. С. Фруктова. - С.140-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікація, кваліфікація фахівця, комунікативна компетентність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)