Т 35 Теремко, Василь Іванович. Видавничий маркетинг : навчальний посібник / В. І. Теремко. - Київ : Академвидав, 2009. - 272 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-84-7 : 35.00 грн., 35.00 грн., 60.00 грн.
Рубрики: Книгознавство--Видавнича справа--Книжкова торгівля Кл.слова (ненормовані): товарна політика -- реклама -- книгорозповсюдження -- маркетингова логістика Примірників всього: 42 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (32), Фаховий коледж «Універсум» (9) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (32), Фаховий коледж «Універсум» (9) |
Г 54 Глотова, Г. І. Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц. Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування Дод.точки доступу: Ковба, Ж. М. Мохонько, Г. А. Мартинів, В. В. Примірників всього: 1 Сервер (1) Вільні: Сервер (1) |
Б 20 Балабанов, Л. В. Маркетинг підприємства : навчальний посібник / Л. В. Балабанов ; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління, Кафедра маркетингового менеджменту. - Київ : Центр учбової літератури, 2018. - 611 с. - ISBN 978-611-01-1046-4 : 325.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Маркетинг підприємства--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): товарна політика -- конкурентоспроможність -- цінова політика -- маркетингова логістика -- прямий маркетинг -- управління маркетингом Дод.точки доступу: Холод , В. В. Балабанова, І. В. Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського Інститут економіки і управління Кафедра маркетингового менеджменту Примірників всього: 1 Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1) |