Г 54 Глотова, Г. І. Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц. Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування Дод.точки доступу: Ковба, Ж. М. Мохонько, Г. А. Мартинів, В. В. Примірників всього: 1 Сервер (1) Вільні: Сервер (1) |
Гегедош, К. В. Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва / К. В. Гегедош> // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 44-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Кл.слова (ненормовані): транскордонне співробітництво -- Карпатський єврорегіоне -- маркетинговий менеджмент -- функції та принципи -- дерево цілей Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |