655.4
Г 54


    Глотова, Г. І.
    Маркетинговий менеджмент видавничої продукції / навч. посіб. - 2-е вид., виправл. - Львів : Українська академія друкарства, 2013. - 352 с. - ISBN 978-966-322-388-9 : Б. ц.
Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Видавнича продукція--Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- видавнича справа -- видавнича продукція -- книговидавнича організація -- ринок видавничої продукції -- книжковий ринок -- сегментація ринку видавничої продукції -- маркетингова інформація -- комерційна діяльність -- товарна політика -- цінова політика -- збутова діяльність -- виставка-ярмарок -- інтернет-торгівля -- маркетингова логістика -- мерчандайзинг -- конкурентоспроможність -- стратегічне планування -- маркетингове планування


Дод.точки доступу:
Ковба, Ж. М.
Мохонько, Г. А.
Мартинів, В. В.


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)




    Гегедош, К. В.
    Маркетинговий менеджмент у системі транскордонного єврорегіонального співробітництва / К. В. Гегедош // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 44-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905

Кл.слова (ненормовані):
транскордонне співробітництво -- Карпатський єврорегіоне -- маркетинговий менеджмент -- функції та принципи -- дерево цілей

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)