О-64 Організаційна модель навчання аспірантів заочно-дистанційною формою (комплект дидактичних матеріалів) / Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти ; ред.: В. І. Саюк, Є. Р. Чернишова. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 163 с. - ISBN 978-966-644-228-7 : 96.51 грн.
Рубрики: Вища освіта--Дистанційне навчання Аспіранти--Очно-дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): наукові дослідження -- економіка освіти -- менеджмент освіти -- психологія вищої школи -- філософія освіти -- культурологія -- інформаційні технології Анотація: У дидактичних матеріалах містяться програми навчальних дисциплін і спецкурсів для організації навчання аспірантів і здобувачів. Дод.точки доступу: Саюк, В. І. \ред.\ Чернишова, Є. Р. \ред.\ Національна академія педагогічних наук України Університет менеджменту освіти Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
К 82 Крижко, Василь. Теорія та практика менеджменту в освіті [Текст] : навчальний посібник / В. Крижко. - Вид. 2-ге. доопрац. - Київ : Освіта України, 2005. - 255, [1].: іл. с. - ISBN 966-8847-14-8 : 25.00 грн.
Рубрики: Управління освітою--Менеджмент освіти--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): менеджмент освіти -- методи управління -- управлінські здібності -- Вальфдорська педагогіка -- Концепція Монтесорі -- маркетинг освітніх послуг -- психологія менеджменту -- типологія Юнга -- рефлективне управління -- закони Паркінсона -- закони Мерфі -- лідерство Анотація: Навчальний посібник охоплює широкий аспект теоретичних засад наукового менеджменту, його історії, ідеології та ролі в формуванні нової генерації управлінців Примірників всього: 6 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3) |
М 80 Мороз, І. В. Менеджмент і маркетинг в освіті [Текст] : навчально -методичний посібник / Мороз І. В. - Київ : Освіта України, 2006. - 144 с. - ISBN 966-574-432-1 : 28.48 грн.
Рубрики: Менеджмент--Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): управління -- менеджмент освіти -- державне управління -- керівництво Анотація: У посібнику викладений зміст модульної робочої програми нормативного навчального курсу з менеджменту і маркетингу освіти, курс лекцій, тестові завдання, перелік питань до державної атестації спеціалістів, критерії оцінювання знань студентів в умавах кредитно-модульної системи навчання Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) |
С 91 Сучасні соціокультурні та політичні процеси в Україні [Текст] : матеріали Всеукр. наук.-теорет. конференції, 11-12 квіт. 2013 р., присвяченої пам’яті видатного українського вченого, доктора філософських наук, професора олександра Миколайовича Семашка / Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв ; ред. В. Г. Чернець. - Київ : [НАКККіМ], 2013. - 206 с. - 20.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Наукові видання Культура--Мистецтво--З’їзди і конференції Кл.слова (ненормовані): внутрішня політика -- культурно-мистецька освіта -- кадрова політика -- менеджмент освіти -- висвітлення Дод.точки доступу: Чернець, В. Г. \ред.\ Міністерство культури України Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Кондур, Оксана. Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку / О. Кондур> // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2018. - № 2. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016 Кл.слова (ненормовані): теорія освіти -- менеджмент освіти -- суспільство -- демократична освіта -- педагогіка -- свідомість -- глобалізація Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1) |
Товканець, О. С. Менеджмент освіти в умовах глобалізації: завдання і перспективи розвитку [Текст] / О. С. Товканець> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2018. - N 3. - С. 23-32 . - ISSN 2304-0629 Кл.слова (ненормовані): менеджмент освіти -- глобалізація -- модернізація наукових підходів -- професійна підготовка Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Г 34 Генеза провідництва в освіті [Текст] : монографія / Бердянський державний педагогічний університет ; за ред. І. Т. Богданова. - Видання 2-е, доповнене. - Київ : Освіта України, 2020. - 476 с. - ISBN 978-617-7862-04-7 : 30.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Провідництво Кл.слова (ненормовані): урядові зв’язки -- менеджмент освіти -- управління -- лідерство Дод.точки доступу: Богданов, І. Т. \редактор.\ Ушинський, Костянтин Дмитрович (Український та російський педагог українського походження, один із засновників педагогічної науки в Росії ; 1824-1871) \про нього\ Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888-1939) \про нього\ Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний український радянський педагог, публіцист, письменник, поет. Заслужений вчитель УРСР. Кандидат педагогічних наук (1955). Член-кореспондент Академії педагогічних наук РРФСР (1957); член-кореспондент Академії педагогічних наук СРСР (1968). ; 1918-1970) \про нього\ Корф, М. О. (педагог і просвітник, земський діяч, почесний член Женевської Академії наук, почесний член Петербурзького педагогічного товариства, а також Московського комітету писемності та Московського університету, землевласник Катеринославської губернії. Палко обстоював право українських дітей на навчання рідною мовою в початковій школі ; 1834-1883) \про нього\ Шаталов, Виктор Федорович (радянський, український вчитель-новатор. Заслужений учитель УРСР (1987). Народний вчитель СРСР (1990). Лауреат премії імені К.Д. Ушинського, імені Н.К. Крупської, «Соросівський учитель». Автор системи навчання із використанням опорних сигналів. ; 1927-2020) \про нього\ Бердянський державний педагогічний університет Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Zinchenko, V. International models, trends and concepts of the philosophy of education in the context of sustainable social development under global institutional transformation conditions = Інтернаціональні моделі, напрями і концепції філософії освіти у контексті стійкого розвитку суспільства в умовах глобальних інституційних трансформацій / V. Zinchenko> // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P72-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093 Кл.слова (ненормовані): системи освіти -- філософія освіти -- менеджмент освіти -- моделі філософії освіти -- суспільний розвиток -- педагогіка -- вища освіта -- виховання -- демократія -- глобалізація -- інтернаціоналізація -- інтеграція -- трансформації Анотація: На межі тисячоліть проблема освіти, а особливо вищої, її роль у становленні держави й вплив на життя суспільства набула особливої актуальності й стала предметом дослідження не тільки педагогів, істориків, а й економістів, політологів, психологів, суспільствознавців та, перш за все, - філософів (у зв'язку з чим і з'явилися різноманітні моделі, напрями філософії освіти). Водночас дещо бракує ґрунтовних інтегративних досліджень комплексного освітньо-управлінського і суспільно-історичного, соціально-економічного і державно-політичного досвіду втілення даних філософсько-освітніх парадигм, напрямів, моделей, концепцій реформування/модернізації вищої освіти і науки окремих розвинених країн, розглянутого з урахуванням аналогічних завдань, що стоять перед освітою і наукою в Україні. Практично в кожній розвиненій країні є багатий досвід побудови системи вищої освіти. Результати аналізу цього досвіду можуть сприяти розвитку й збагаченню вітчизняної системи освіти, дають змогу уникнути повторення помилок та можливість розкрити нові підходи до вирішення низки проблем у цій галузі. Ґрунтуючись на цьому, автор ставить питання про необхідність створення стратегії модернізаційних освітніх і наукових реформ, котрі зачіпають проблеми освітньо-наукового інституту соціуму в управлінні науково-освітнім простором (це вже стосується як галузі соціальної складової філософії освіти, так і сфери менеджменту освіти), а також на аналізі в рамках цієї стратегії існуючих моделей, шкіл, напрямів у сучасній філософії освіти Дод.точки доступу: Зінченко Віктор Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |