М 64 Мірошниченко, Леся Федорівна. Методика викладання світової літератури в середніх навчальних закладах [Текст] : підручник / Л. Ф. Мірошниченко. - Київ : Слово, 2010. - 432 с. - ISBN 978-966-194-036-8 : 53.00 грн.
Рубрики: Методика викладання--Світова література--Середні навчальні заклади--Підручники для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): методика викладання -- світова література -- історія -- планування -- методи навчання -- біографія -- урок -- розвиток мовлення -- вивчення -- учитель -- генеза Анотація: Зроблено першу спробу подати обгрунтовану, струнку систему методичної підготовки вчителів світової літератури Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2) |
> Шифр: З659149/2016/1 Журнал 2016р. № 1 Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців. - С.2-11 Кл.слова: шкільні програми, аналітика, практика Зуєнко, Марина. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури / М. Зуєнко. - С.12-13 Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї, Донн Джон, про нього, Доджсон Ч.-Л., про нього Тіхоненко, Світлана. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" / С. Тіхоненко. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: англійська література (7 клас), аналіз твору, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір Сегеда, Тамара. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита" / Т. Сегеда. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір Гузь, Ольга Олександрівна. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна") / О. Гузь. - С.18-20 Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Портер Е., Полліанна, про твір Гайченко, Ольга. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання / О. Гайченко. - С.21 Кл.слова: літературна освіта, пізнавальна діяльність, об'єкт літературної освіти Моргун, М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури / М. С. Моргун. - С.22-23 Кл.слова: літературний розвиток, читання, читач Васильянц, М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури / М. С. Васильянц. - С.23-25 Кл.слова: пізнавальна діяльність, навчальна діяльність, активізація навчально-пізнавальної діяльності Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської. - С.26-27. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: аналіз художнього твору, міжпредметний аспект, осмислення змісту творів Пітерська, О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" / О. Пітерська. - С.27-29 Кл.слова: план-конспект уроку, гуманістичні ідеали, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір Богосвятська, А. І. Ділова гра в навчальному процесі / А. І. Богосвятська. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: педагогічна гра, літературні ігри, етапи ділової гри Гузь, Ольга Олександрівна. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів / О. О. Гузь Кл.слова: план-конспект уроку, літературний детектив, По Е., про нього Гузь, Ольга Олександрівна. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук" / О. Гузь. - С.38-40 Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, По Е., Золотий жук, про твір Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач / О. Гузь. - С.41-43 Кл.слова: план-конспект уроку, художній образ, По Е., Золотий жук, про твір Шулик, Ірина. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері / І. Шулик. - С.44-45 Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір Козієва, В. В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка" / В. В. Козієва. - С.46-48 Кл.слова: Акутагава Р., моральна справедливість, Акутагава Р., Павутинка, про твір Сорока, І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі / І. І. Сорока. - С.49-52 Кл.слова: стилі скрапбукінгу, журналінг, скрап-листівки Приходько, Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури / Л. І. Приходько. - С.52-53 Кл.слова: зарубіжна література, живопис, методика викладання Полякова, В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом" / В. В. Полякова. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: план-конспект уроку, сюжет твору, Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір Тутко, Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах" / Н. І. Тутко. - С.59-61 Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Азімов А., Фах, про твір Кожукало, Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден" / Н. В. Кожукало. - С.62-63 Кл.слова: план-конспект уроку, історія написання твору, Лондон Джек, Мартін Іден, про твір Гладка, Євдокія. Гранатові зерна / (Кашуба) Є. Гладка. - С.64 Кл.слова: художня література, поезія, текст Шандригіна, Аліса. Лист літературному герою / А. Шандригіна. - С.65 Кл.слова: творчий конкурс, проза, епістолярій Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: В651854400/2017/2 Журнал 2017р. № 2 Шалагінов, Борис Борисович. Література як освітній предмет в умовах сучасного глобалізованого і деструктурованого світу / Б. Б. Шалагінов. - С.2-6 Кл.слова: історія викладання літератури в школі, національна освіта, духовні цінності Кузьменчук, Ірина Василівна. Коли в людини є народ... : Вивчення зарубіжної літератури як засіб плекання українства. Есенційний підхід / І. В. Кузьменчук. - С.6-9 Кл.слова: зарубіжна література, світова література, українська культура Камишев Вадим. Минуле? Ні - сучасність! : Деякі прийоми наближення класики до сьогодення. - С.10 Кл.слова: класика, сучасність, паралелі Бухарєва, Олена. Технологія продуктивного навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів / О. Бухарєва. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: зміст освіти, оновлення, технологія навчання Шевченко, Алла. Дитинство має бути щасливим : Урок за романом А. Гавальди "35 кіло надії" / А. Шевченко. - С.16-19 Кл.слова: план-конспект уроку, Гавальда Анна, 35 кіло надії, про твір, образ Грегуара Шугніло, Ольга. На світі є багато книг / О. Шугніло. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Чижевич, Любов. Краща книжечка моя / Л. Чижевич. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Літвінчук, Крістіна. Моя маленька книжка / К. Літвінчук. - С.19 Кл.слова: конкурс "Книжкова фантазія", поезія, про книгу Гриценко, Лариса. Проектна діяльність на уроках зарубіжної літератури як інноваційна технологія формування творчої особистості. : Міжфакультетський проект, присвячений творчості Жана Батиста Мольєра та Віктора Гюго / Л. Гриценко. - С.20-23 Кл.слова: сценарій літературного вечора, Мольєр Жан Батист, про нього, Гюго Віктор, про нього Скрипник, Тамара Миколаївна. Про Смагляву Даму сонетів В. Шекспіра / Т. М. Скрипник. - С.24-29 Кл.слова: Шекспір Вільям, про творчість, образ Смаглявої Дами, Басаноу Емілія, про неї Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури : Продовження. Початок див.: 2016. - №7 - 8 - 12; 2017. - № 1. Уроки № 39 - 57 / О. Первак. - С.30-59 Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 8 клас, методика викладання Первак, Олександр. Трагедія "Ромео і Джульєтта" В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів : Урок № 39 / О. Первак. - С.30-34 Кл.слова: Шекспір Вільям, про нього, Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, історія створення Первак, Олександр. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція) : Урок № 40 / О. Первак. - С.34-37 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, образ Ромео, образ Джульєтти Первак, Олександр. Проблема життя і смерті. Трактування фіналу : Урок № 41 / О. Первак. - С.37-41 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, юнацький максималізм, вчинки головних героїв Первак, Олександр. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь. Образи Ромео і Джульєтти у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика) : Урок № 42 / О. Первак. - С.41-43 Кл.слова: Шекспір Вільям, Ромео і Джульєтта, про твір, гуманістична цінність, аналіз літературного твору Первак, Олександр. Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот". Історія створення роману, його зв'язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору (огляд). (ТЛ) Поглиблене поняття про роман : Урок № 43 / О. Первак. - С.43-47 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, історія створення роману, лицарський роман Первак, Олександр. Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливість реалізації ідеалів героя. (ТЛ) Поглиблене поняття про вічний образ : Урок № 44 / О. Первак. - С.48-51 Кл.слова: Сервантес Мігель, про нього, образ Дон Кіхота, вічний образ Первак, Олександр. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство" : Урок № 45 / О. Первак. - С.51-55 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, образ Дон Кіхота, образ Санчо Панса Первак, Олександр. Синтез різних жанрових ознак у романі (героїчного епосу, рицарського, авантюрно-пригодницького, філософського роману, пародії). Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність вічних образів. Образи Дон Кіхота і Санчо Панси у світовому мистецтві (живопис, кіно, музика та ін.) : Урок № 46 / О. Первак. - С.55-57 Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір, рицарський роман, жанр Первак, Олександр. Контрольний твір-порівняння образів персонажів : Урок № 47 / О. Первак. - С.57-59. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: контроль знань, актуалізація знань, характеристика образів Давидюк, Людмила Владимировна. II Всеукраинская ученическая олимпиада по языкам национальных меньшинств (русский язык и литература): задания и ответы / Л. В. Давидюк, Т. Пахарева. - С.60-64 Кл.слова: II Всеукраїнська учнівська олімпіада з мов національних менших, 2017 р., завдання, відповіді Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Симакова, Лидия. Модернистские течения в русской поэзии конца XIX - начала XX века. Методические рекомендации к проведению уроков зарубежной литературы, 11 класс [Текст] / Л. Симакова> // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2015. - N 11. - С. 3-8 Кл.слова (ненормовані): методика викладання -- зарубіжна література, 11 клас -- модернізм у літературі Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Приходько, Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури [Текст] / Л. І. Приходько> // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 52-53 Кл.слова (ненормовані): зарубіжна література -- живопис -- методика викладання Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури [Текст] : Продовження. Початок див.: 2016. - №7 - 8 - 12; 2017. - № 1. Уроки № 39 - 57 / О. Первак> // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2. - С. 30-59 Кл.слова (ненормовані): план-конспект уроків -- зарубіжна література, 8 клас -- методика викладання Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |