П 78 Програма написання курсових робіт для студентів педагогічних спеціальностей / уклад. Л. В. Артемова ; рецензент: Е. Е. Карпова, В. М. Марченко. - Київ : [б. в.], 2004. - 20 с. - 3.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--написання та захист--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): навчальні дисципліни -- курсова робота -- прнципи написання -- наукові дослідження Дод.точки доступу: Артемова, Л. В. \уклад.\ Карпова, Е. Е. \рецензент.\ Марченко, В. М. \рецензент.\ Примірників всього: 76 Бульвар І. Шамо, 18/2 (76) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (76) |
Зварич, Ірина. Історичні періоди розвитку вищої освіти в Іспанії / І. Зварич> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 117-127 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Іспанії Кл.слова (ненормовані): Історичний розвиток -- Законодавчі документи -- Періоди розвитку -- Професійна діяльність -- Навчальні дисципліни -- Критерії -- Рівень якості знань -- Модель підготовки фахівців -- Типологія вищих навчальних закладів -- Іспанія Анотація: Аналізується розвиток вищої освіти в Іспанії, висвітлено основні завдання підвищення рівня якості освіти в першому законодавчому документі в системі освіти Майяно (La Ley Mayano, 1857). З'ясовано і виокремлено історичні періоди розвитку вищої освіти та запропоновано їх класифікацію; визначено критерію виділення історичних періодів. Висвітлюється заснування перших університетів у країні, типологія сучасних вищих навчальних закладів в Іспанії та модель підготовки фахівців. Є примірники у відділах: Ф3 (28.09.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) Ф2 (27.09.2016р. Прим. 4 - ) (вільний) |
Базилевич, Віктор (декан економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка; член-кореспондент НАН України; доктор економічних наук; професор). Олімпіада з навчальної дисципліни "Економічна теорія в системі формування та розвитку креативних здібностей студентської молоді" / В. Базилевич, Н. Гражевська, О. Кирильчук> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 10. - С. 7-19. - табл. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Навчальні дисципліни Учебные дисциплины Творчі вміння студентів Творческие способности студентов Кл.слова (ненормовані): студентські олімпіади -- студенческие олимпиады -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- креативні здібності студентської молоді -- креативные способности студенческой молодежи -- організація освіти -- организация образования -- економічні факультети -- экономические факультеты Анотація: Розкривається значення олімпіадних змагань у системі формування та розвитку творчих здібностей студентської молоді. Узагальнюється досвід проведення студентської олімпіади з навчальної дисципліни "Економічна теорія" на економічному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка. У статті окреслено здобутки та проблеми в організації вищої економічної освіти в Україні, які виявила олімпіада. Наведені завдання ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни "Економічна теорія" 2016 року. Дод.точки доступу: Гражевська, Надія (завідувач кафедри економічної теорії; макро- і мікроекономіки економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка; доктор економічних наук; професор) Кирильчук, Ольга (доцент кафедри економічної теорії; макро- і мікроекономіки економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка; кандидат економічних наук; доцент) Є примірники у відділах: Ф3 (26.12.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (12.01.2017р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний) |
Ясінський, В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект / В. Ясінський> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 56-60, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)5660 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): навчальні дисципліни -- правова освіта -- спеціалізація Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Н 30 Нарожна, Н. І. Методика викладання фахових дисциплін : практикум / Н. І. Нарожна. - Київ : Ліра-К, 2017. - 152 с. - ISBN 978-617-7507-52-8 : 87.00 грн.
Рубрики: Методика викладання--Практикум Кл.слова (ненормовані): навчальні дисципліни -- плани семінарських занять -- індивідуальні завдання -- тестові завдання Примірників всього: 1 Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1) |
С 44 Скоромний, Віктор Петрович. Аналіз вокально-хорових творів : практикум / В. П. Скоромний ; Міністерство освіти і науки України, Міністерство культури України, Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2017. - 78 с. : табл. - Літ.: с. 77-78. - ISBN 978-966-96938-3-9 : 60.00 грн.
Рубрики: Вокальна музика--Хори--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): музична освіта -- вокально-хорові твори -- аналіз вокальних творів -- аналіз хорових творів -- навчальні дисципліни -- самостійна робота студентів -- комплексні контрольні роботи -- практичні заняття -- оцінювання знань студентів -- методичне забезпечення Анотація: У практикумі наведено рекомендації з вивчення дисципліни "Аналіз вокально-хорових творів" та основні теми для вивчення. Подано плани, матеріали та завдання для практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів, контрольні завдання. Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Міністерство культури України Київський національний університет культури і мистецтв Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Щодо рекомендацій з навчально-методичного забезпечення : лист ... від 090.07.2018 № 1/9-434> // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2018. - № 8. - С. 84.
Рубрики: Освіта--Україна, 2018 р.--Правові джерела Вища освіта--навчальні дисципліни--навчально-методичне забезпечення--Україна Кл.слова (ненормовані): навчальні дисципліни -- навчальні програми -- вища освіта -- навчально-методичне забезпечення -- правові джерела -- листи Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Карнаухова, Т. Турнір знань "Свої знання дарую мамі дорогенькій" / Тетяна Карнаухова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 53–55. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Позакласна робота--турнір знань--сценарій заходу--початкова школа Кл.слова (ненормовані): позакласна робота -- турнір знань -- сценарій заходу -- навчальні дисципліни -- знання з навчальних предметів -- конкурси -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій проведення турніру знань "Свої знання дарую мамі дорогенькій" в початковій школі. Мета заходу: продемонструвати знання з навчальних предметів. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
П 11 Пєтков, С. В. Методика викладання в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] : навчальний посібник / С. В. Пєтков, С. Д. Коломоєць. - Київ : КНТ, 2020. - 224 с. - ISBN 978-966-373-902-1 : 240.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Методика викладання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): навчальні дисципліни -- інтелектуальні уміння -- проведення лекцій -- виклад інформації -- практичні заняття -- педагогічні ситуації -- виховний потенціал -- навчально-виховний процес -- майстерність викладача -- самовиховання Дод.точки доступу: Коломоєць, С. Д. Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1) |
Староста, В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста> // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 216-230, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325 Кл.слова (ненормовані): електронне навчання -- пандемія Covid-19 -- студенти бакалаврату -- студенти магістратури -- опитування студентів -- Moodle -- навчальні дисципліни Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання е-навчання, зокрема системи Moodle, під час пандемії Covid-19. Система Moodle має широке поширення у вищій школі і є ефективним засобом інтеграції традиційного та дистанційного навчання. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів студентів бакалаврату та магістратури щодо використання системи Moodle в умовах класичного університету до, під час та після пандемії Covid-19. Автор розробив анкету, долучив до онлайн опитування 1071 студентів університету різних років навчання, серед них: 800 студентів бакалаврату та 271 студент магістратури. Для обробки результатів опитування використано комп’ютерну програму IBM SPSS Statistics 23. Перед початком навчання в системі Moodle студенти проходили реєстрацію переважно легко (разом відповіді «дуже легко» і «скоріше легко») – 63-78% студентів різних років навчання. Певні утруднення під час реєстрації (разом відповіді «дуже важко» і «скоріше важко») фіксують біля 9-16% студентів різних курсів. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно χ 2 -критерію (p ≤0,05), в показниках реєстрації студентів за різними ознаками: освітньопрофесійний рівень (бакалаврат/магістратура), форма навчання (очна/заочна), стать (чоловіки/жінки), спеціальність (педагогічна/інша). Встановлено, що серед усіх студентів, які проходили реєстрацію в системі Moodle «дуже важко» і «важко», відповідно 81,4% і 58,9% не мали навчальних дисциплін у системі Moodle або мали їх дуже мало до пандемії Covid-19. Відсутність відповідного досвіду е-навчання, ймовірно, призвела до подальших труднощів під час реєстрації в системі Moodle. Встановлено обмежене використання системи Moodle для навчання студентів до пандемії Covid-19, оскільки лише 25% студентів бакалаврату та біля 30% студентів магістратури вивчали більшість навчальних дисциплін на цій платформі. Під час пандемії Covid-19 в умовах дистанційного навчання ці показники використання системи Moodle зросли майже до 84% та 88% відповідно. У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 72% студентів бакалаврату та 78% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін у системі Moodle. Якщо до карантину існувала статистично значуща відмінність (p≤0,05) між порівнюваними групами студентів (бакалаврат/магістратура) щодо використання Moodle, то під час пандемії Covid-19 і у випадку її завершення цієї відмінності немає. Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Староста, Володимир Іванович. Студентоцентроване дистанційне навчання в ускладнених умовах (пандемія Covid-19, воєнний стан в Україні) / В. І. Староста> // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 63-77, DOI 10.28925/2414-0325.2023.146 . - ISSN 2414-0325 Кл.слова (ненормовані): е-навчання Moodle -- пандемія Covid-19 -- воєнний стан в Україн -- онлайн опитування студентів -- навчальні дисципліни Анотація: У статті актуалізуються проблеми студентоцентрованого навчання, яке є стрижнем сучасної вищої школи. Водночас, виникає специфіка його реалізації під час дистанційного навчання в ускладнених умовах світової пандемії Covid-19 (2020-2021) та воєнного стану в Україні (2022). Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |