> Шифр: С707612/2012/9 Журнал 2012р. № 9 Білокінь, Сергій. Тарас Шевченко й Гетьманщина / С. Білокінь. - С.3-17 Ушкалов, Леонід. "Філософія серця" Тараса Шевченка / Л. Ушкалов. - С.17-29 Ісіченко, Ігор. Петро Скарга і християнський Схід: український вимір / І. Ісіченко. - С.17-29 Кл.слова: БІБЛІЯ, ДУША, РОМАНТИЗМ Пономаренко, Олеся. Жанрові ознаки дум та колядок у "Слові о полку Ігоревім" як джерелі образотворення тертьої глави "Книги Лева" Б.-І. Антонича / О. Пономаренко. - С.29-36 Кл.слова: ВИШЕНСЬКИЙ ІВАН, БАРОКО, ПОЛЕМІЧНА ПРОЗА, АГІОГРАФІЯ, ПРОПОВІДНИЦЬКА ПРОЗА Задорожний, Василь. Автор пісні. що стала народною / В. Задорожний. - С.46-52 Кл.слова: СВИДНИЦЬКИЙ, ПРО НЬОГО Смольницька, Ольга. Філософська інтерпретація лесезнавчого дискурсу Ніли Зборовської (на матеріалі есею "Моя Леся Українка") / О. Смольницька. - С.52-63 Циганок, Ольга. Епітафії Середньовіччя в українських поетиках XVII - XVIII ст. / О. Циганок. - С.63-68 Демська-Будзуляк, Леся. Масова література та канон в українських літературних історіографіях 20-х років ХХ ст. / Л. Демська-Будзуляк. - С.68-76 Листування Юрія Лавріненка з Юрієм Шерехом у 1945-1949 роках : Підготовка й коментарі Тетяни Шестопалової. - С.76-89 Гуменюк, Віктор. Тематичні аспекти й інтонаційно-стильові акценти лірики Аблязіза Велієва / В. Гуменюк. - С.89-101 Маранчак, Микола. Книги, які ми ніколи не прочитаємо / М. Маранчак. - С.101-105 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (22.04.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Т 41 Тименко, Володимир Петрович. Методика викладання художньої праці у 2 класі : посібник для вчителів / В. П. Тименко ; редактор Т. Ю. Яремчук. - Київ : Спалах, 2000. - ISBN 966-512-200-2 : 1.50 грн.
Рубрики: Педагогіка--Методика викладання дисциплін--Трудове навчання--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): спарене заняття -- художнє проектування -- конструювання -- колірно-графічне образотворення Дод.точки доступу: Яремчук, Т. Ю. \редактор.\ Примірників всього: 3 Фаховий коледж «Універсум» (3) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (3) |
Т 41 Тименко, Володимир Петрович. Методика викладання художньої праці в початкових класах : навчально-методичний посібник для вчителів / В. П. Тименко. - Київ : Спалах, 1998. - 72 с. : ил. - ISBN 966-512-165-0 : 1.75 грн., 1.00 грн.
Рубрики: Початкова освіта--Трудове виховання--Художня праця--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): учні -- початкові класи -- праця -- художня -- методичний посібник -- розробки занять Анотація: У методичному посібнику подано орієнтовну розробку занять за підручником "Художня праця -1". На основі художньо-вербального, колірно-графічного і предметно-вираженого образотворення забезпечується розвиток конструктивно-художніх умінь молодших школярів. Примірників всього: 18 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (17) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (17) |
Пономаренко, Олеся. Жанрові ознаки дум та колядок у "Слові о полку Ігоревім" як джерелі образотворення тертьої глави "Книги Лева" Б.-І. Антонича [Текст] / О. Пономаренко> // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2012. - № 9. - С. 29-36 Кл.слова (ненормовані): Вишенський Іван, бароко, полемічна проза, агіографія, проповідницька проза Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (22.04.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Половіна, Олена Мистецька освіта дошкільнят: свобода, творчість, інтеграція / Олена Половіна> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 3-8 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість Кл.слова (ненормовані): інтегрована освіта -- мистецьке заняття -- малювання -- образотворення Анотація: "Мистецтво - це насамперед творчість, пізнання й відображення світу через емоції та почуття. Чому ж у традиційній дошкільній освіті перевагу віддають формуванню технічних навичок, наслідуванню зразка, а не вільній творчості й емоційним переживанням? З поданої статті ви дізнаєтесь, як перейти від репродуктивної до креативної мистецької діяльності, яку міру свободи надавати дітям і як мотивувати їх до занять." Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
П 77 Присяжна, Олеся Дмитрівна. Поетика лірики й епіки Дмитра Макогона : дисертація ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Присяжна Олеся Дмитрівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 186. арк. Рубрики: Українська література--Історія й критика--персоналії--Дисертації Кл.слова (ненормовані): поезія -- жанрово-видові форми -- поетична творчість -- рецептивна функціональність -- ліричний наратив -- жанрово-композиційний діапазон -- проза -- епічний доробок -- наративні стратегії -- образотворення -- естетична система -- світоглядні засади -- ідейно-художні особливості -- жанровий діапазон -- композиційний діапазон -- образно-стильові прикмети -- лірика -- романтизм -- символізм -- неоромантизм -- мала проза Анотація: У роботі досліджено поетичні аспекти художніх творів Д. Макогона - лірика й епіка, що дає можливість розкрити форми вияву художнього мислення митця. Утримувачі документа: Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б Дод.точки доступу: Макогон, Дмитро Якович (український письменник, культурно-освітній діяч. Батько Ірини Вільде ; 1881-1961) \про нього\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1) |
Присяжна, О. Д. Поетика лірики й епіки Дмитра Макогона : автореферат дисертації ... канд. філол. наук : 10.00.00 / Присяжна Олеся Дмитрівна ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2011. - 20. с. Рубрики: Історія й критика української літератури--Автореферати дисертацій Кл.слова (ненормовані): українськалітература -- Д. Макогон -- поезія -- жанрово-видові форми -- поетична творчість -- рецептивна функціональність -- ліричний наратив -- жанрово-композиційний діапазон -- проза -- епічний доробок -- наративні стратегії -- образотворення -- естетична система -- світоглядні засади -- ідейно-художні особливості -- жанровий діапазон -- композиційний діапазон -- образно-стильові прикмети -- лірика -- романтизм -- символізм -- неоромантизм -- мала проза Анотація: У роботі досліджено поетичні аспекти художніх творів Д. Макогона - лірика й епіка, що дає можливість розкрити форми вияву художнього мислення митця. Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (3) |
> Шифр: В925416057/2020/2 Журнал 2020р. № 2 Denysiuk, Zhanna. Hi-hume technology in the paradigm of value transformations of society / Z. Denysiuk. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст. Григорчик, Ігор Михайлович. Охорона нематеріальної культурної спадщини в умовах глобалізації: міжнародна практика та українські реалії / І. М. Григорчик. - С.10-16. - Бібліогр. в кінці ст. Дичковський, Степан Іванович. Культурний туризм індустріальної епохи: глобальні та локальні перспективи / С. І. Дичковський. - С.17-26. - Бібліогр. в кінці ст. Костюк, Ольга Петрівна. Традиційна зачіска українців у контексті ініціації / О. П. Костюк. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, Анжеліка Анатоліївна. Правова культура як атрибут кульутри суспільства / А. А. Савченко. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст. Уварова, Тетяна Іванівна. Дослідження культури в парадигмі багатовимірності / Т. І. Уварова. - С.37-42. - Бібліогр. в кінці ст. Філіна, Тетяна Вікторівна. Забезпечення культурних потреб національних меншин у Словацькій Республіці / Т. В. Філіна. - С.43-47. - Бібліогр. в кінці ст. Tsoi, Tetiana. The role of environmental and ethnic experience the culture of natural use as a factor of the national self-identification of the Ukrainian people / T. Tsoi. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст. Чумаченко, Марина Олександрівна. Академічна доброчесність як фактор формування професійної самосвідомості здобувачів вищої освіти гуманітарних та культурно-мистецьких галузей знань / М. О. Чумаченко. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст. Гайдук, Оксана Михайлівна. Особливості технологій віртуальної та доповненої реальності як нового інструменту в популяризації українських супергероїв / О. М. Гайдук. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст. Данилюк, Уляна Ігорівна. Балетні студії в Києві кінця 10-х - 20-х рр. XX ст. / У. І. Данилюк. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Ліфінцева, Олена Вікторівна. Самоменеджмент як базова фахова компетенція митця у сучасному культурному просторі / О. В. Ліфінцева. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. Соколова, Алла Вікторівна. Кельтські друїди та їх вплив на культуру інших етносів / А. В. Соколова. - С.72-77. - Бібліогр. в кінці ст. Карпов, Віктор Васильович. Оцінка художника-реставратора у контексті атестації та присвоєння кваліфікаційних категорій / В. В. Карпов. - С.78-86. - Бібліогр. в кінці ст. Акімов, Дмитро Ігорович. Маркетиногова експертиза художніх творів як складова їх оцінки та простосування на арт-ринку / Д. І. Акімов. - С.87-93. - Бібліогр. в кінці ст. Косів, Роксолана Романівна. Ікона "Богородиці Замилування з Єсеєвим Древом" Кінця XVII ст. з церкви у Войнилові на Івано-Франківщині: мотиви та символіка іконографії / Р. Р. Косів. - С.94-98. - Бібліогр. в кінці ст. Міщенко, Ірина Іванівна. Мистецькі впливи у графічних творах та акварелях Наталії Ярмольчук / І. І. Міщенко. - С.99-103. - Бібліогр. в кінці ст. Sovhyra, Tetiana. Three-dimension evolution:from illusion of three-dimensional image(in graphics and paintings) to three-dimensional objects in real space (3D printing) / T. Sovhyra. - С.104-109. - Бібліогр. в кінці ст. Мазур, Богдан Миколайович. Українська скульптура та її вплив на художню культуру / Б. М. Мазур. - С.110-114. - Бібліогр. в кінці ст. Алішер, Анна Вікторівна. Художній простір театральної вистави / А. В. Алішер. - С.115-119. - Бібліогр. в кінці ст. Кіндер, Катерина Рудольфівна. Специфіка пластичного образотворення в первісному танці: символіко-семантичний аспект / К. Р. Кіндер. - С.120-125. - Бібліогр. в кінці ст. Підлипська, Аліна Миколаївна. І. Соллертинський та балетний театр 20-30-х рр.XX ст. / А. М. Підлипська. - С.126-129. - Бібліогр. в кінці ст. Білаш, Ольга Сергіївна. Балет "Маруся Богуславка" А. Свєчнікова: між новаторським пошуком та "декадним" видовищем / О. С. Білаш. - С.130-134. - Бібліогр. в кінці ст. Вишотравка, Людмила Іванівна. До історії екранізації першого українського телевізійного фільму-балету "Лілея" / Л. І. Вишотравка. - С.135-139. - Бібліогр. в кінці ст. Герц, Ірина Іванівна. Історія розвитку професійного відбору у системі хореграфічної освіти / І. І. Герц. - С.140-145. - Бібліогр. в кінці ст. Гресь, Олександра Ігорівна. Балети за творами М. Гоголя: "Шинель" / О. І. Гресь. - С.146-150. - Бібліогр. в кінці ст. Крись, Андрій Іванович. Генеза та розвиток сценічного бального танцю (VIII ст. до н. е. - XVI ст. н. е.) / А. І. Крись. - С.151-156. - Бібліогр. в кінці ст. Максименко, Катерина Анатоліївна. Хореографічна лексика у французьких музично-сценічних постановках XVII - XVIII століть / К. А. Максименко. - С.157-161. - Бібліогр. в кінці ст. Підлипський, Андрій Ігорович. Теребовлянський коледж культури і мистецтв - осередок народно-сценічної хореографії Тернопільщини / А. І. Підлипський. - С.162-167. - Бібліогр. в кінці ст. Бермес, Ірина Лаврентіївна. Особливості комунікації "композитор - слухач" у хоровому виконавстві / І. Л. Бермес. - С.168-173. - Бібліогр. в кінці ст. Антошко, Марина Олегівна. Витоки мистецтва та виховання у Стародавньому Китаї / М. О. Антошко. - С.174-180. - Бібліогр. в кінці ст. Vasiuta, Oleg. Chernihiv L. Revutsky musik college:scientific and educational work / O. Vasiuta. - С.181-184. - Бібліогр. в кінці ст. Гульцова, Діана Павлівна. Еволюційні шляхи розвитку фортепіанного етюду в українській музиці XIX-XX століть / Д. П. Гульцова. - С.185-191. - Бібліогр. в кінці ст. Kapliyenko-Iliuk, Yuliya. Polystylistics: problems of definition and terminology / Y. Kapliyenko-Iliuk. - С.192-198. - Бібліогр. в кінці ст. Кулієва, Антоніна Яківна. Виконавський синтез як творчий метод Одеської вокальної школи / А. Я. Кулієва. - С.198-202. - Бібліогр. в кінці ст. Москвічова, Юлія Олександрівна. Соціокультурні передумови виникнення романтизму: світоглядно-естетичні орієнтири / Ю. О. Москвічова. - С.203-207. - Бібліогр. в кінці ст. Петрова, Ольга Володимирівна. Пісні Й. Брамса Ор.57 (до питання композиційно-драматургічної цілісності циклу) / О. В. Петрова. - С.208-213. - Бібліогр. в кінці ст. Підгорбунський, Микола Анатолійович. Тлумачення невменних знаків із рукописної "Азбуки співочої" / М. А. Підгорбунський. - С.214-220. - Бібліогр. в кінці ст. Татарнікова, Анджела Анатоліївна. Символіка національної слави у "Вільному стрільці" К. М. Вебера" / А. А. Татарнікова. - С.221-226. - Бібліогр. в кінці ст. Тормахова, Вероніка Миколаївна. Фрі-джаз як простір свободи у музиці / В. М. Тормахова. - С.227-230. - Бібліогр. в кінці ст. Шевченко, Лілія Михайлівна. Скрябінівський ген радості в концертній симфонії №4 К. Шимановського / Л. М. Шевченко. - С.231-236. - Бібліогр. в кінці ст. Кавун, Віктор Миколайович. Терапевтичний вплив ансамблевого співу / В. М. Кавун. - С.237-240. - Бібліогр. в кінці ст. Міліченкова, Надія Федорівна. Драматичне сопрано як тембр-амплуа в його переломленні в партії Лізи з " Пікової дами" П. Чайковського / Н. Ф. Міліченкова. - С.241-246. - Бібліогр. в кінці ст. Волкомор, Віталій Вікторович. Аудіомастерінг у логіці мистецтвознавчого дискурсу / В. В. Волкомор. - С.247-251. - Бібліогр. в кінці ст. Лай, Юеге. Історичний контекст російського романсу як складова предмету виконавської інтерпретації / Ю. Лай. - С.252-257. - Бібліогр. в кінці ст. Яворська, Олександра Степанівна. Інтелектуальна власність у сфері театрального мистецтва / О. С. Яворська, Л. Л. Тарасенко. - С.258-262. - Бібліогр. в кінці ст. Барнич, Михайло Михайлович. Підсвідомі процеси творчого життя актора в ролі / М. М. Барнич. - С.263-367. - Бібліогр. в кінці ст. Бойко, Тетяна Анатоліївна. Гротеск у режисурі Є Вахтангова, О. Грановського, Леся Курбаса, ВС. Мейєрхольда / Т. А. Бойко, М. Г. Татаренко. - С.268-274. - Бібліогр. в кінці ст. Васильєв, Сергій Сергійович. Український кінематограф на міжнародних кінофестивалях класу "А" у 2018 році / С. С. Васильєв. - С.275-280. - Бібліогр. в кінці ст. Вовкун, Василь Володимирович. Режисерські рефлексії "Набукко" Джузеппе Верді в театрах України наприкінці XX -початку XXI столітть / В. В. Вовкун. - С.281-285. - Бібліогр. в кінці ст. Гусакова, Ніна Миколаївна. Техніка актора як фундаментальний орієнтир пізнання та удосконалення природи професійної діяльності / Н. М. Гусакова, В. Д. Штефюк. - С.286-290. - Бібліогр. в кінці ст. Донченко, Наталія Петрівна. Складові системи сценічного мовлення як основа художньо-творчої діяльності майстра театрального мистецтва / Н. П. Донченко, О. Б. Винар. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст. Москаленко-Висоцька, Олена Миколаївна. Субституція жанру і стилю в українській екранізації / О. М. Москаленко-Висоцька. - С.296-300. - Бібліогр. в кінці ст. Никоненко, Руслан Миколайович. Трансгресія художніх форм в сучасному українському пластичному театрі / Р. М. Никоненко. - С.301-305. - Бібліогр. в кінці ст. Старшой, Олексій Миколайович. Сценарій як літературна основа театралізованих форм в естрадному мистецтві / О. М. Старшой. - С.306-313. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Кіндер, Катерина Рудольфівна. Специфіка пластичного образотворення в первісному танці: символіко-семантичний аспект [Текст] / К. Р. Кіндер> // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209 Кл.слова (ненормовані): первісний танець -- пластичний символ -- тілесна виражальність -- образ -- семантика Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
П 52 Половіна , Олена. Артосвіта [Текст] : навчально-методичний посібник / О. Половіна , І. Кондратець ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т. ім. Б. Грінченка, 2022. - 556 с. - ISBN 978-617-658-028-7 : 79.98 грн.
Рубрики: Дошкільна освіта--Артосвіта--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): мистецька культура -- культура особистості -- формування культури -- види мистецтва -- інтеграція -- розвиток творчих здібностей -- образотворення -- творчі проєкти -- живопис -- інклюзивна освіта -- художня діяльність Дод.точки доступу: Кондратець, Інна Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 35 Бульвар І. Шамо, 18/2 (35) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (35) |
П 83 Протас, Марина Олександрівна. Мистецтво посткультури: тенденції, ризики, перспективи / М. О. Протас ; Інститут проблем сучасного мистецтва НАМ України. - Київ : ІПСМ НАМ України, 2020. - 432 с. - ISBN 978-617-640-529-0 : 120.00 грн.
Рубрики: Сучасне мистецтво--Монографії Анотація: Монографія досліджує чинники виникнення феномену посткультури та в його контексті особливості функціонування сучасного мистецтва, диференційованого художніми парадигмами модернізму, постмодернізму та post-постмодернізму, зокрема в аспекті contemporary art. Науково-критична сфокусованість на генезі та критеріях вивчення онтологічної специфіки становлення мистецтва посткультури в сучасному гуманітарному дискурсі детермінована традиціями філософсько-методологічного інструментарію, притаманному зокрема Франкфуртської філософської школі. Монографія розглядає культурологічні аспекти взаємодії сучасних мистецьких практик з діджитальним досвідом софт-культури в умовах культивації культурно-історичної амнезії та гібридних технологій культуріндустріальних інформаційних просторів посткультури; з’ясовує ризики процесів реїфікації, нівелюючих тенденції самоідентифікації національного образотворення та деформуючих культурну пам’ять суспільної свідомості; але разом з тим автор намагається в сучасній турбулентності культурно-мистецького руху знайти ознаки майбутнього «трансцендентного проєкту», на реальність здійснення якого сподівався Г.Маркузе. Аргументаційна база наукового дослідження спирається на місткий корпус аналітичних міркувань відомих західних і вітчизняних фахівців Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.mari.kiev.ua Утримувачі документа: Інститут проблем сучасного мистецтва НАМ України Дод.точки доступу: Інститут проблем сучасного мистецтва НАМ України Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
Редька, І. А. Емотивність конвергентних і дивергентних поетичних текстів (на матеріалі англомовної поезії кінця XVIIІ — початку XXI століть) [Текст] / І. А. Редька> // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 53-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425 Кл.слова (ненормовані): конвергентний / дивергентний / двофазовий поетичний текст -- емотивність -- емотивний фокус Анотація: Статтю присвячено дослідженню емотивності конвергентних і дивергентних поетичних текстів (за класифікацією Р. Цура). З’ясовано, що конвергентні поетичні тексти відзначені осмисленими емоційними враженнями автора, у той час як дивергентні — фіксують безпосередні емоції поета під час творчого процесу. Поетичні тексти 20 ст. виявляють здебільшого двофазове поетичне мислення автора, де роль дивергентного полягає в руйнуванні усталених технік образотворення, а конвергентного — в конструюванні нових образів у вірші. Дивергентне, конвергентне та двофазове мислення має специфічний вплив на формування емотивного фокусу вірша. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Ткаченко, Р. Поезія Миколи Біденка: типологія та ідіографія / Р. Ткаченко> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 1. - С. 1-6, DOI 10.28925/2311-259x.2021.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): авангард -- Київська школа -- парадокс -- образ болю -- постмодернізм Анотація: Актуальність обраного дослідження полягає в потребі нагального осмислення шляхів розвитку украї нської літератури, зокрема поезії , зламу ХХ–ХХІ ст. Відомо, що мистецтво відтворює духовну атмосферу доби, але ще більш цінною є и ого здатність реагувати на ледь відчутні зміни в настроях сучасників і формувати духовну картину маи бутнього. У цьому сенсі дослідження актуального мистецтва літератури будуть корисними не лише літературознавцям. Предметом дослідження є типологічні та ідіографічні параметри поезії М. Біденка, тобто ї ї наи ближчии мистецькии контекст, унікальні особливості поетики, образотворення та ідеи но-тематичного спрямування. Постановку проблеми розуміємо як спробу окреслити в першому наближенні роль і місце творчої спадщини М. Біденка в контексті украї нської літератури кінця ХХ — початку ХХІ ст. У дослідженні використано головним чином типологічнии метод, а також принципи герменевтики в трактуванні ключових образів. Метою цієї статті є окреслення естетико-типологічних параметрів художньої спадщини М. Біденка, ї ї унікальних та суголосних із мистецьким контекстом рис на підставі аналізу формальних засобів і концептуальних засад. У результаті дослідження з’ясовано, що поезія Біденка прокреслюється переважно в естетичних координатах авангардизму и належить до оточення Киї вської школи поетів (верлібр, автотелічність слова, уникання риторичності тощо), однак за світоглядом він більш радикальнии , скептичнии і парадоксальнии , ніж «кияни», перебуває в силовому полі притягування / відштовхування постмодернізму. З нашого погляду, прии ом-домінанта Біденка — парадокс. Біль як один із ключових образів має в митця метафізичне забарвлення. Проти такого болю поет винаи шов «ліки зі смерті». Новизну цієї розвідки вбачаємо у визначенні прии омудомінанти і власніи інтерпретації ключових образів у віршах Біденка. Перспективними для подальшого дослідження є природа Біденкового верлібру, особливості авторського синтаксису та характер візуального колориту Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Фіялка, Світлана. Зображально-виражальні засоби в українській поезії періоду повномасштабної військової агресії РФ / С. Фіялка> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 2. - С. 114–119, DOI 10.28925/2311-259x.2023.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): поезія війни -- комунікація -- воєнна лексика -- епітет -- символ -- метафора Анотація: Актуальність дослідження полягає в потребі осмислити репрезентацію феномена війни в сучасній українській поезії. Наукова новизна результатів дослідження зумовлена виокремленням засобів образотворення, за допомогою яких у поезії воєнного часу відображено реакцію на повномасштабне вторгнення РФ та процеси долання травматичного досвіду й демонтажу колоніальних світоглядних структур і наративів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
> Шифр: К484478478/2022/1 Журнал 2022р. № 1 Денисюк, Жанна Захарівна. Інтернет-меми у вимірі масової культури / Ж. З. Денисюк. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інтернет-комунікація, інтернет-середовище, соціальні мережі Жукова, Наталія Анатоліївна. Концептуалізація моральнісних пошуків сучасної людини в творчості Карін Альвтеґен / Н. А. Жукова. - С.9-19. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: сором, психологічна травма, страх Колесник, Олена Сергіївна. Історичний детектив як літературна форма інтерпретації історії та культури / О. С. Колесник. - С.20-27. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: культурологія, детектив, ретро Овчарук, Ольга Володимирівна. Культурологічні аспекти наукових студій Володимира Янева / О. В. Овчарук. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: етнопсихологія, українська люлина, культурологія Погребняк, Галина Петрівна. Режисерські моделі авторського кіно в контексті міжкультурного діалогу. Творчість режисера-автора в системі міжнародного співробітництва / Г. П. Погребняк. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: міжкультурний діалог, український кінематограф, копродукція Сабадаш, Юлія Сергіївна. Концептуалізація проблеми творчості в контексті наріжних засад культурологічного аналізу / Ю. С. Сабадаш. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: творчість, цілеспрямована діяльність, культурологічний аналіз Садовенко, Світлана Миколаївна. Хорове мистецтво України як багаторівневий соціокультурний феномен в контексті історичного процесу / С. М. Садовенко. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: хор, художня культура, соціокультурний феномен Конюкова, Ірина Яківна. Соціальний статус у сучасній міжкультурній комунікації / І. Я. Конюкова, Є. А. Сидоровська. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: міжкультурна комунікація, етикет, соціальний статус Пушонкова, Оксана Анатоліївна. Культурологічний потенціал архаїзації візуальності: образотворення, режими бачення, практики / О. А. Пушонкова. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: візуальність, естетичні практики, режими бачення Романюк, Леся Богданівна. Теоретичні та методологічні проблеми дослідження міжетнічної комунікації у сфері культури і мистецтва / Л. Б. Романюк. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: культурно-мистецька комунікація, міжетнічні взаємини, методологія Даць, Ірина Вільямівна. Постать Ірини Молостової в контексті українського режисерського культурного простору / І. В. Даць. - С.76-80. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: режисерська школа, український театр Головкова, Маріанна Михайлівна. Сучасна проблематика дослідження естрадного вокального мистецтва: культурологічний вимір / М. М. Головкова. - С.81-86. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: сучасна культура, українська естрада, культурні цінності Діденко, Ніна Олександрівна. Сучасні індустрії дозвілля як феномен масової культури / Н. О. Діденко. - С.87-93. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: соціально-культурний простір, індустрія дозвілля, медійний простір Коритна, Аліна Ігорівна. Школа бальної хореографії КНУКІМ у сучасному науковому дискурсі / А. І. Коритна. - С.94-98. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: українська культура, мистецька школа, науковий дискурс Осієвська, Юлія Сергіївна. Культурна спадщина як драйвер соціокультурного розвитку на сучасному етапі: ефективність регіональної моделі / Ю. С. Осієвська. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: регіональна культура, інновації, культурний туризм Denysenko, Yurii. Methods and techniques for finding creative solutions / Y. Denysenko, A. Omelchenko, J. Makarchuk. - С.106-110. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дизайн, теорія архітектури, методика проєктування Демессіе, Мекуріа Келкай. Концептуальне проєктування як платформа передачі сучасної архітектурної та дизайнерської творчості / М. К. Демессіе. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: концептуальне проєктування, проєктна концепція, архітектурний проєкт Лампека, Микола Геронтійович. Виставкова діяльність Київського експериментального кераміко-художнього заводу після закриття виробництва у 2006 році / М. Г. Лампека, В. Ф. Стрілець, В. В. Хижинський. - С.116-121. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: художні колекції, наукові дослідження, інформаційні технології Мельник, Оксана Ярославівна. Проєктно-художній інструментарій дизайну хронологічної інфографіки / О. Я. Мельник, В. О. Штець. - С.122-126. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ілюстрація, візуалізація інформації, хронологічна інфографіка Ткаченко, Ганна Юріївна. Репрезентація естетичних категорій в художньому оформленні тортів / Г. Ю. Ткаченко. - С.127-131. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: естетика, естетичні категорії, декорування Попова, Оксана Володимирівна. Сценічний дизайн в контексті специфіки розвитку сучасного українського драматичного театру / О. В. Попова. - С.132-136. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: сценографічні типи, сценічний дизайн, українські драматичні театри Піщанська, Вікторія Миколаївна. Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / В. М. Піщанська. - С.137-141. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: українська культура, необароко, архітектура Несен, Ірина Іванівна. Супрематичні прийоми в театральних ескізах українських митців 1920-х років / І. І. Несен. - С.142-147. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: типографіка, трафаретний рисунок, антиформа Чумаченко, Олена Петрівна. "Entertainment" в образотворчому мистецтві України XX-XXI століття як форма акумуляції соціокультурного досвіду / О. П. Чумаченко. - С.148-153. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: образотворче мистецтво, мистецтво, карнавал Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Стрельцова, Світлана . Етномотиви левкасів Олега Денисенка як прояв національної ідентичності [Електронний ресурс] / С. Стрельцова. - Електронні текстові дані> // АРТ-простір : науковий журнал. - 2024. - Том 1, Вип. 4. - С. 87-98DOI 10.28925/2519-4135.2024.45. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): техніка левкас -- стилізація -- образно-символічна мова Анотація: У статті розглянуто корпус робіт митця О. Денисенка в техніці левкас, сюжетною складовою яких є стилістично сформовані образи з закладеними етнічними мотивами. Розглядаються основні риси прояву самоідентифікації у творчих варіаціях та мистецьких експериментах митця. Національна ідентичність, традиції історії та культури народу відображаються завдяки орнаментальній та знаковій системі, що виступає інструментом образотворення. Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф3, Ф2, ГП ЧЗ |