> Шифр: П244655558/2017/1 Журнал 2017р. № 1 Мартиненко, Світлана. Діагностування внутрішнього стану дитини (про що нам розкажуть дитячі малюнки, казки, ліплення та танці) / С. Мартиненко. - С.3-7 Кл.слова: діагностичні методики Зарудня, Ольга. Моніторинг професійної діяльності вчителя початкової школи: від теорії до практики / О. Зарудня. - С.8-10 Кл.слова: майбутні фахівці, професійна підготовка, освтнє середовище Романенко, Катерина. Виховання у молодшого школяра ціннісного ставлення до природи / К. Романенко. - С.11-13 Кл.слова: природознавство, екологічна культура, екологічні проекти Мирошниченко, Ольга. Додавання і віднімання числа частинами. Зміна різниці внаслідок зміни одного з компонентів дії. Урок математики 1-й клас / О. Мирошниченко. - С.14-15 Кл.слова: комбінований урок, урок-подорож, цифри Петренко, Тамара. Письмова нумерація чисел 11-20. Записування чисел під диктовку. Задачі зі зменшення числа на кілька одиниць та знаходження суми. Урок математики 1-й клас / Т. Петренко. - С.16-18 Кл.слова: обчислювальні навички, розв'язування задачі, творча робота Клименко, Тетяна. Цікавий світ птахів. Складання таблиць додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми й залишку. План-конспект інтегрованого уроку природознавства та математики,1клас / Т. Клименко. - С.19-21 Кл.слова: розв'язування задач, обчислювання виразів, кількісна лічба Кухарєва, Тетяна. Дидактичний матеріал до уроків читання в 1 класі (букварний період) / Т. Кухарєва. - С.22-24 Кл.слова: навчання грамоти, дидактична гра Знаєнко, Галина. Робота з пластиліном. Ліплення овочів та фруктів. Урок трудового навчання, 1 клас / Г. Знаєнко. - С.25-27 Кл.слова: робоче місце, прийоми піплення, правила техніки безпеки Соломенник, Світлана. Закріплення й узагальнення знань про прикметник. Урок української мови, 2 клас / С. Соломенник. - С.28-31 Кл.слова: зв'язне мовлення Бабич, Лариса. Повітря та його властивості. Урок природознавства, 2 клас / Л. Бабич. - С.32-34 Ярощук, Тетяна. Мовна тема "Дієслово". Завдання з української мови, 3 клас / Т. Ярощук. - С.35-36 Лазенко, Алла. Використання і охорона водойм. План-конспект уроку природознавства з використанням міжпредметних зв'язків, 4 клас / А. Лазенко. - С.37-39 Кл.слова: значення водойм, бережне ставлення, заощадливе використання Руденко, Світлана. / С. Руденко. - С.40-42 Акун, Людмила. Різдво Христове стукає у вікно. Сценарій виховного заходу / Л. Акун. - С.43-45 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
С 13 Саган, О. Методика вивчення алгоритмів у початкових класах / Олена Саган> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 26–32. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Інформатика--методика викладання--вивчення алгоритмів--початкова школа Кл.слова (ненормовані): інформатика -- методика викладання -- алгоритми -- вивчення алгоритмів -- послідовність дій -- графічні диктанти -- обчислювальні навички -- рольові ігри -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про вивчення теми "Алгоритми і виконавці" на уроках інформатики в початковй школі. У межах цієї статті представлено логіку подання навчального матеріалу пов’язаного з алгоритмами з деякими методичними рекомендаціями. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Тарнавська, С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра / Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 24–28. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Математика--обчислювальні навички--початкова школа Кл.слова (ненормовані): математика -- методика викладання -- обчислювальні навички -- обчислювальна складова -- сюжетні задачі -- практично-зорієнтовані завдання -- початкова школа Анотація: Подано декілька зразків задач щодо практичної спрямованості вмінь та навичок проводити обчислення за підручниками авторів А. Заїки і С. Тарнавської "Математика. 1 клас", "Математика. 3 клас". Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Петренко, Тамара. Письмова нумерація чисел 11-20. Записування чисел під диктовку. Задачі зі зменшення числа на кілька одиниць та знаходження суми. Урок математики 1-й клас [Текст] / Т. Петренко> // Початкова школа і сучасність. - Київ, 2017. - № 1. - С. 16-18 Кл.слова (ненормовані): обчислювальні навички -- розв'язування задачі -- творча робота Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Р 19 Рак, Л. Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі / Любов Рак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 22–25. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Інтегровані уроки--математика--природознавство--початкова школа Кл.слова (ненормовані): інтегровані уроки -- методика викладання -- математика -- природознавство -- віднімання -- обчислювальні навички -- ставлення до природи -- птахи -- початкова школа -- 2 клас Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з математики та природознавства на тему: "Три способи віднімання виду 40–27. Розв’язування задач" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
С 91 Суховєєва, Н. Роль нестандартних уроків з математики у початкових класах / Наталія Суховєєва> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 39–41. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Нестандартні уроки--математика--початкова школа Кл.слова (ненормовані): нестандартні уроки -- математика -- нетрадиційні форми роботи -- обчислювальні навички -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про проведення нестандартних уроків під час вивчення математики в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Савчук, В. Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці : (математика, 3 клас) / Валентина Савчук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 2. - С. 19–20. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Математика--методика викладання--уроки--початкова школа Кл.слова (ненормовані): математика -- методика викладання -- уроки -- додавання -- трицифрові числа -- обчислювальні навички -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті представлено розробку уроку з математики на тему: "Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Лаврів, Н. Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач : математика, 3 клас / Наталія Лаврів> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 9. - С. 49–50. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Математика--уроки--початкова школа Кл.слова (ненормовані): математика -- методика викладання -- уроки -- письмове додавання -- трицифрові числа -- обчислювальні навички -- початкова школа -- 3 клас Анотація: Автор статті пропонує розробку уроку з математики на тему: "Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) Прим.1 (Ф3) зайнятий |
Гладишева, О. Є. Звичайні дроби : розв"язування вправ. урок-гра. 5 клас / О. Є. Гладишева> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 28/29/30. - С. 79-82 Рубрики: Математика--методика викладання--дроби Кл.слова (ненормовані): урок математики -- дроби -- розв"язування вправ -- урок-гра -- 5 клас -- обчислювальні навички Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) |
Коцюруба, Н. П. Розв"язування вправ та задач на всі дії зі звичайними дробами : 6 клас / Н. П. Коцюруба> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 22/23/24. - С. 61-64 Рубрики: Математика--методика викладання--звичайні дроби Кл.слова (ненормовані): урок математики -- звичайні дроби -- задача -- 6 клас -- навички розв"язання вправ -- обчислювальні навички -- властивість дробу Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: Д441483/2022/11 Журнал 2022р. № 11 Кривошея, Тетяна. Учимо обчислювати. Інноваційні освітні технології в роботі зі старшими дошкільниками / Тетяна Кривошея, Світлана Похила. - С.3-9 Кл.слова: обчислювальні навички, старші дошкільники, прийоми Кривошея, Тетяна. Весела математика. Дидактичні ігри для дітей старшої групи / Т. Кривошея. - С.10-12 Кл.слова: лічільна діяльність, практичні дії з предметами, творчі ігри Кондор, Неля. Цеглинки-чарівниці. Заняття для дітей старшої групи / Н. Кондор, Т. Ясінська. - С.13-15 Кл.слова: дидактичні ігри, руханка, робота з казкою Ониксимова, Тетяна. Музей геометричних фігур. Освітня ситуація для дітей старшої групи (за програмою "STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт") / Т. Ониксимова, О. Кисельова. - С.16-18 Кл.слова: геометричні фігури, математична гра, бесіда-дослідження Демедюк, Юрій. Оцінювання якості освітнього процесу в ЗДО за методикою ECERS-3. Результати основного етапу польового дослідження / Ю. Демедюк. - С.19-21 Кл.слова: цілі дослідження, дошкільна освіта Волошина, Анна. Нам потрібне мирне небо. Заняття для дітей старшої групи / А. Волошина. - С.22-23 Кл.слова: мир, миротворці Шалда, Наталія. Пізнаємо світ разом з книжкою. З досвіду популяризації сучасних українських книжок для дітей / Н. Шалда. - С.24-25 Кл.слова: сучасні книжки, сучасні дитсадки Бороденко, Валентина. Досліджуємо комашині секрети. Освітня ситуація для дітей старшої групи за книжкою О. Харченко "Казки, які навчають та виховують" / В. Бороденко. - С.27-29 Кл.слова: обговорення казки, спостережливість, уява Архіпова, Наталія. Як кленовий листочок їжачку допоміг. Освітня ситуація для дітей середньої групи за книжкою Є. Сольскої "Їжачок і кленогвий листок" / Н. Архіпова. - С.30-32 Кл.слова: діалог-дослідження, обговорення кижки, гра-драматизація Демченко, Ірина. Лісом гуляємо, потішки співаємо. Заняття для дітей молодшої групи / Н. Демченко. - С.33-35 Кл.слова: потішка, забавлянки, заняття-розваги Романюк, Наталія. Веселі та завзяті малята... й мишенята! Фізкультурне свято для дітей старшої групи / Н. Романюк, Є. Синьчук. - С.36-39 Кл.слова: рухова діяльність, естафета Чарівний сніг. Гра-танець для дітей старшої групи. - С.40 Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |