Цюман, Т.
    Психолого-педагогічний супровід формування навичок безпечної поведінки дитини (на прикладі онлайн-курсу "Я вмію себе захистити") [Електронний ресурс] / Т. Цюман, О. Нагула. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 105-110, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3615. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
формування навичок безпечної поведінки -- психологічний зміст правил безпечної поведінки -- онлайн заняття -- структура онлайн курсу “Я вмію себе захистити”
Анотація: У статті обґрунтовано авторську концепцію формування навичок безпечної поведінки дитини. Розкрито психологічний зміст п’яти правил безпечної поведінки, заснованих на функціонуванні механізмів психіки дитини. Висвітлено та обґрунтовано складові, змістове наповнення та особливості використання онлайн курсу “Я вмію себе захистити” для роботи з дітьми з формування навичок безпечної поведінки. Зазначено, що формат онлайн взаємодії потребує від педагогів специфічної підготовки до занять, зокрема до конструювання освітнього онлайн простору, умов співпраці з дітьми та вибору онлайн інструментів. Окреслено, що онлайн взаємодія базується на додатковому стимулюванні активності усіх задіяних у процес опанування теоретичними знаннями та практичними навичками безпечної поведінки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Нагула, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)