> Шифр: В730231/2017/4 Журнал 2017р. № 4 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 Кл.слова: Нацрада з питань науки і технологій, програма "Горизонт 2020", педагогічна освіта Куцик, Петро. Львівському торговельно-економічному університету - 200 років / П. Куцик, С. Д. Гелей. - С.7-23 Кл.слова: торговельно-економічна освіта, кооперація, наука Барна, Марта. Львівський торговельно-економічний університет - визнаний науковий центр з економіки та торгівлі / М. Барна, Б. Семак. - С.24-33 Кл.слова: наукові школи, становлення, науково-педагогічні кадри Яцунь, Олександр. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку / О. Яцунь. - С.34-47 Кл.слова: мегауніверситет, монетизація освіти, освітній стандарт Дараган, Тетяна. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.48-54 Кл.слова: вища освіта, освітні програми, іноземні студенти Качмар, Олександра. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості / О. Качмар. - С.55-64 Кл.слова: агресія, агресивність особистості, агресивна поведінка Головенкін, Володимир. Ще раз про систему оцінок у вищій школі / В. Головенкін. - С.65-72 Кл.слова: національна шкала оцінювання, шкала ЄКТС, 12-бальна шкала оцінювання Корсак, Олена. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід / О. Корсак. - С.73-82 Кл.слова: обов’язкова освіта, педагогічні виміри, національні екзамени Бебко, Світлана. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження / С. Бебко. - С.83-89 Кл.слова: вища освіта, освітні функції, система вищої освіти Возник, Оксана. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возник. - С.90-97 Кл.слова: опорні схеми, конспекти, компетентність Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.irbis-nbuv.gov.ua Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: Ф260071427/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Степин, Вячеслав. Типология научной рациональности и синергетика / В. Степин. - С.6-29 Кл.слова: синергетика, постнекласична раціональність, соціокультурна розмірність Добронравова, Ірина. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С.30-42 Кл.слова: дескриптивність, самоорганізація, нелінійна наука Гофкірхнер, Вольфганг. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism / В. Гофкірхнер. - С.43-51 Кл.слова: складнісне мислення, глобальні проблеми, емерджентистський системізм Князева, Елена. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия / Е. Князева. - С.52-78 Кл.слова: інтерсуб’єктивність, енактивізм, мереживі структури Герасимова, Ирина. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова. - С.79-96 Кл.слова: синергетика освіти, глобальні ризики, самоосвіта Горбунова, Людмила. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини / Л. Горбунова. - С.97-127 Кл.слова: критична рефлекція, енактивізм, холізм Адорно, Теодор. Теорія напівосвіти / Т. Адорно. - С.128-152 Кл.слова: напівосвіта, інтеграція, суспільство Култаєва, Марія. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах / М. Култаєва. - С.153-195 Кл.слова: антиосвіта, масова культура, критична рефлексія Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай. - С.196-212 Кл.слова: зміст освіти, освітній стандарт, порівнянність в освіті Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні / Є. Мулярчук. - С.213-234 Кл.слова: самореалізація, феномен покликання, відповідальність Степаненко, Ірина. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти / І. Степаненко. - С.235-245 Кл.слова: філософія, людинотворчий потенціал, перспективи вищої освіти Предеина, Мария. Должна ли философия быть массовой / М. Предеина. - С.246-256 Кл.слова: критика, філософ, університет Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів / О. Гайдамачук. - С.257-268 Кл.слова: детонація, артикуляція, інтонація Зінченко, Віктор. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко. - С.269-279 Кл.слова: філософія освіти, прагматизм, демократія Черепанова, Світлана. Мистецтво в системі філософії освіти / С. Черепанова. - С.280-295 Кл.слова: філософія освіти, світоглядний плюралізм, культуротворчість Штобрин, Славомір. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF) / С. Штобрин. - С.296-297 Кл.слова: універсалізм, регіоналізм, філософія освіти Кудлачова, Бланка. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) / Б. Кудлачова. - С.298-303 Кл.слова: філософія виховання, міжуніверситецька співпраця, освіта Предборська, Ірина. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська. - С.304-312 Кл.слова: філософія освіти, континентальна педагогіка, симпозіум Перейти до зовнішнього ресурсу Статті Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми [Текст] / С. Пролеєв, В. Шамрай> // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 196-212
Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- освітній стандарт -- порівнянність в освіті -- компетентності Анотація: У статті аналізується потенціал та проблеми визначення змісту освіти на основі компетентностей. Виділені основні колізії цого процесу. Особлива увага приділена реалізації принципу порівнянності в побудові сучасних освітніх стандартів. Проаналізовані суперечності переліку загальних компетентностей з проекту Tuning. В двох таблицях представлені суперечності інтегральної компетентності на троьх освітніх рівнях та загальних компетентностей з двох переліків з проекту Tuning. Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ Дод.точки доступу: Шамрай, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Яцунь, Олександр. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку [Текст] / О. Яцунь> // Вища школа. - Київ : Знання, 2017. - № 4. - С. 34-47 Кл.слова (ненормовані): мегауніверситет -- монетизація освіти -- освітній стандарт Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Соколов, Володимир. Порівняльний аналіз стратегій побудови другого та третього рівня освітніх програм зі спеціальності 125 «кібербезпека» / В. Соколов, П. Складанний> // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 4, N 20. - С. 183-204, DOI 10.28925/2663-4023.2023.20.183204. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023 Кл.слова (ненормовані): інформаційна безпека -- інформаційні технології -- захист інформації -- вразливості -- навчальний процес; -- освітній стандарт Анотація: В статті проаналізований світовий ринок з надання освітніх послуг в сфері інформаційної безпеки та кібербезпеки. Дослідження має на меті порівняти стратегій побудови навчальних програм для другого та третього освітнього рівня для спеціальностей, пов’язаних з інформаційними технологіями, інформаційною та кібербезпекою, а також сформувати рекомендації для гармонізації процесу навчання та міжнародних стандартів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Складанний, Павло Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |