П 24 Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : збірник наукових праць до 15-річчя АПН України: у 5 томах / Академія педагогічних наук України. - Київ : Педагогічна думка, 2007. Том 4 : Педагогіка і психологія вищої школи / редактор: В. Г. Кремень [та ін.] ; редактор: В. Г. Кремень [та ін.]. - Київ : Педагогічна думка, 2007. - 439 с. - ISBN 978-966-644-061-0 : 18.00 грн. До 15-річчя АПН України
Рубрики: Вища освіта--Вища школа--Збірники Психологія--Психологія вищої школи--Збірники Кл.слова (ненормовані): трансформація освіти -- гуманітарна освіта -- педагогічна освіта -- національна ідентичність -- освітні інновації -- глобалізація -- післядипломна освіта -- обдаровані студенти -- наукова діяльність -- підготовка вчителя -- ІКТ Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. \редактор.\ Мадзігон, В. М. \редактор.\ Савченко, О. Я. \редактор.\ Ляшенко, О. І. \редактор.\ Бібік, Н. М. \редактор.\ Академія педагогічних наук України Академія педагогічних наук України Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
> Шифр: З659149/2014/6 Журнал 2014р. № 6 Сагайдак, Л. М. У світі мистецтва / Л. М. Сагайдак. - С.5-11 Кл.слова: освітні інновації, модернізація освіти, інформаційно-комунікаційні технології Черняєва, Н. В. "Довго сам учись, якщо хочеш навчати інших..." / Н. В. Черняєва. - С.12-14 Кл.слова: ефективність уроку, сучасний урок Дорошенко, Г. Б. Роль домашніх завдань у розвитку творчих здібностей учнів / Г. Б. Дорошенко. - С.14-17 Кл.слова: обов'язковий мінімум, групова робота Богосвятська, А. І. Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні літератури / А. І. Богосвятська. - С.18-23 Кл.слова: комунікація, урок-діалог, інтерпретація Хроменко, І. Педагогіка вчителя-новатора Є. М. Ільїна як орієнтир у використанні іннвацій на сучасному уроці світової літератури / І. Хроменко. - С.24-27 Кл.слова: читач "некнижкової ери", мистецтво спілкування Сметюх, О. В. Матеріали учасників дистанційного тренінгу "Організація методичної роботи з учителями світової літератури" / О. В. Сметюх, Л. В. Капуста. - С.28-32 Кл.слова: самоосвіта вчителя, інтерактивні технології, перспективність Зорій, М. Тиждень учителя світової літератури / М. Зорій. - С.33 Кл.слова: профорієнтація, конкурс творчих робіт Ткач, І. Українські стежки Анни Ахматової : (до 125-річчя від дня народження Поета) / І. Ткач. - С.34-38 Кл.слова: архітектура Києва, Херсонес Календарно-тематичне планування уроків світової літератури для 6 класу зо Програмою 2012 року (керівник авторського колективу Ніколенко О. М.) учителя світової літератури Кіровоградськогго НВК №26 Гузь Ольга Олександрівни. - С.40-41 Медвідь, Н. Вивчення "Енеїди" Вергілія й І. П. Котляревського: схема корпоративного уроку / Н. Медвідь. - С.42-46 Кл.слова: поема, індивідуальні риси Демиденко, В. В. Вивчаємо байки Езопа / В. В. Демиденко. - С.46-48 Кл.слова: езопівська мова, алегорія, мораль Кожукало, Н. В. "Опустела без тебя земля..." : вечер памяти Антуана де Сент-Єкзюпери - французького писателя и небесного путешественника / Н. В. Кожукало. - С.49-53 Кл.слова: небесний мандрівник, астролог, молитва Шкаруба, Л. М. Три цветка японского театра / Л. М. Шкаруба. - С.54-63 Кл.слова: Но, Кабукі, дзерурі Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (19.06.2014р. Прим. 1 - ) (вільний) |
П 78 Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональної науково-практичної конференції 28 січня 2014 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка ; редактор І. О. Линьова. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 308 с. - 75.89 грн.
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Збірники Кл.слова (ненормовані): міжпредметна інтеграція -- психологічний клімат -- модель геологічної школи Дод.точки доступу: Линьова, І. О. \редактор.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Ч-44 Чепіль, Марія Миронівна. Педагогічні технології : навчальний посібник / М. М. Чепіль, Н. З. Дудник. - Київ : Академвидав, 2012. - 224 с. - (Альма-матер). - Дод.: с. 205-209. - Термін. слов.: с. 210-214. - Л-ра: с. 215-222. - ISBN 978-617-572-031-8 : 44.00 грн., 45.00 грн.
Рубрики: Педагогічні технології--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): технологізація освіти -- освітні інновації -- педагогічна культура -- індивідуальність вчителя -- особистість учителя -- розвивальне навчання -- групова діяльність -- метод проектів -- інтерактивне навчання -- технологія М. Монтессорі -- антропософія Р. Штайнера -- раннє навчання Г. Домана -- реформаторська педагогіка -- школа успіху і радості -- школа діалогу культур Дод.точки доступу: Дудник, Надія Зіновіївна Примірників всього: 55 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9), Бульвар І. Шамо, 18/2 (44), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9), Бульвар І. Шамо, 18/2 (44), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Базиль, Людмила Олександрівна. Розвиток літературознавчої компетентності вчителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору [Текст] / Л. О. Базиль> // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2015. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Літературознавство--Теорія і методика викладання Кл.слова (ненормовані): учитель української мови -- учитель української літератури -- літературознавча компетентність -- освітні інновації Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гриньків, Андрій (кандидат філософських наук; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова). Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій / А. Гриньків> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 37-43. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. Рубрики: Інновації в освіті Кл.слова (ненормовані): інновації в освіті -- освітні інновації -- дослідження -- навчальні здібності -- метакогнітивна регуляція Анотація: Розглянуто взаємозв'язок навчальних здібностей з метакогнітивними процесами, проблеми метакогнітивного моніторингу, вплив метокогнітивних здібностей на розуміння тексту. Є примірники у відділах: Ф2 (22.06.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) Ф3 (23.06.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |
М 26 Мариновська, Оксана. Методичний менеджмент освітніх інновацій: неперервний професійний розвиток педагогічних працівників / О. Мариновська> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 7. - С. 32-37. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Неперервне навчання--вчителі Кл.слова (ненормовані): методичний менеджмент -- освітні інновації -- методична робота Анотація: У статті розглянуто теоретичні питання методичного менеджменту освітніх інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах задля неперервного професійного розвитку педагогічних працівників. Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: Н057263/2022/1 Журнал 2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17 Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37 Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48 Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60 Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67 Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75 Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81 Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88 Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М. Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96 Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103 Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111 Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118 Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126 Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134 Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139 Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу [Електронний ресурс] / О. Тадеуш. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): інноваційна освіта -- методологія -- освітні інновації Анотація: У статті охарактеризовано теоретичну й практичну значущість використання загальнонаукової методології і, зокрема, системного підходу як методологічного підґрунтя щодо розуміння сутності інноваційної освіти і можливості визначення, структурування й упорядкування комплексу знань про всі її складники. Зазначено, що інноваційність як світоглядна настанова сучасності стимулює прискорення темпів становлення і розповсюдження нових цінностей у суспільстві; відповідно, інноваційна освіта повинна бути зорієнтована передусім на духовну, гуманну сутність інноваційних перетворень, на загальнокультурний та професійний розвиток людини, на стимулювання і формування креативного стилю мислення, творчого підходу до життя, системи духовних цінностей, розвиток готовності приймати рішення і нести за них відповідальність в умовах постійних змін, ризиків, нововведень. Визначено поняття «принципи інноваційної освіти» як фундаментальних вихідних положень системного характеру, функціональна діяльність яких зорієнтована на інноватизацію освіти та підвищення її якості, зокрема у вдосконалених чи нових освітніх системах, складниках освітнього процесу, освітніх технологіях, наукових та науково-методичних розробках, технічних засобах закладів освіти для підвищення пізнавальної здатності й освітньої діяльності здобувачів освіти. Визначено, обґрунтовано та охарактеризовано змістове наповнення принципів інноваційної освіти крізь призму системного підходу: принципу глобальної мети, принципу цілісності, принципу структурності, принципу ієрархічності, принципу функціональності, принципу невизначеності. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
К 93 Курбатов, Сергій. Феномен університету в контексті часових та просторових викликів [Текст] : монографія / С. Курбатов. - Суми : Університетська книга, 2014. - 262 с. - ISBN 978-966-680-735-2 : 20.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Університетська освіта--Монографії Соціологія Кл.слова (ненормовані): університетська діяльність -- європейські університети -- знання -- дослідництво -- освітні інновації -- глобалізація -- інтернаціоналізація освіти -- підприємницька діяльність -- університетські рейтинги -- міжнародні рейтинги -- вебометрикс Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
> Шифр: Ф260071427/2011/1/2 Журнал 2011р. N 1/2 Макбрайд, Вільям. Викладання соціальної та політичної філософії з точки зору західної і незахідної перспективи / В. Макбрайд. - С.9-16. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: соціальна та політична філософія, соціальний контракт, західна традиція Горбунова, Людмила. Номадизм як спосіб мислення та освітня стратегія. Епістемологічна позиція / Л. Горбунова. - С.17-34. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освіта, трансвнрсальність, освітня стратегія Габермас, Юрген. Постметафізичне мислення. Прагматичний поворот / Ю. Габермас. - С.35-96. - Бібліогр. в кінці ст. Горбунова, Людмила. Трансгуманітарність як чинник розвитку сучасної науки і освіти / Л. Горбунова, Н. Зглінська, С. Пролеєв. - С.97-141. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: трансгуманітарність, посткласична наука, філософія освіти Предборська, Ірина. Філософсько-педагогічна концепція В. Зеньковського / І. Предборська. - С.142-151. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: духовність, освіта, свобода Довбня, Віктор. Українська філософія як фундаментальна основа педагогічного світогляду Г. Г. Ващенка / В. Довбня. - С.152-167. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: філософія освіти, педагогічний світогляд, ідеал людини Гончаренко, Ольга. Філософія освіти С. Балея / О. Гончаренко. - С.168-181. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освіта, філософія освіти, самопізнання Черепанова, Світлана. Філософія освіти: західне та східне мислення в координатах культури / С. Черепанова. - С.188-209. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: філософія освіти, нелінійне мислення, полікультурний діалог Гриценко, Тетяна. Мультикультурні практики у вищій освіті США: досвід теоретичного та практичного осягнення / Т. Гриценко. - С.210-219. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: мультикультурна освіта, деконструкція, дестереотипізація Добронранова, Ірина. Постнекласичне значення як процес - форми організації та самоорганізації / І. Добронранова. - С.220-230. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: постнекласичне значення, істина, самоорганізація Кочубей, Наталія. Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу / Н. Кочубей. - С.231-243. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: складне мислення, суспільство знань, освітні комунікації Лазоренко, Олена. Філософія освіти дорослих в контексті практичної парадигми пожиттєвого навчання: європейський приклад для України / О. Лазоренко. - С.255-265. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: пожиттєве навчання, формальна освіта дорослих, освіта дорослих Коваленко, Олена. Запити трансформаційних інновацій в освіті дорослих / О. Коваленко. - С.266-274. - Бібліогр. в кінці ст. Курбатов, Сергій. Дистанційна освіта як сутнісна складова інноваційної діяльності сучасного університету / С. Курбатов. - С.305-312. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дистанційна освіта, освітні інновації, інноваційна діяльність Машталер, Антоніна. Інформація і знання як умови кркативної інфраструктури "суспільства знань" / А. Машталер. - С.322-331. - Бібліогр. в кінці ст. Горлинський, Віктор. Освіта в інтересах безпеки і сталого людського розвитку: аксіологічний вимір / В. Горлинський. - С.332-346. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освіта, аксіологія, сталий людський розвиток Ігнатьєв, Віталій. Перспективи та суперечності розвитку націософії у контексті глобалізації / В. Ігнатьєв. - С.347-364. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: націологія, глобалізація, парадигма Рудишин, Сергій. ФІлософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку / С. Рудишин. - С.375-389. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: історія філософії, екологічна освіта, коеволюція суспільства і біосфери Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Желанова, В. Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід [Електронний ресурс] / В. Желанова. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 12-18, DOI 10.28925/2311–2409.2023.392. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): інновації -- інноваційна особистість -- модель інноваційної особистості -- освітні інновації -- структурно-динамічний підхід Анотація: Актуальність поданої статті зумовлена глобалізаційними та євроінтеграційними трансфор-маціями сучасного суспільства, в якому інноваційність стає суттєвою рисою всіх його сфер, що об’єктивно детермінує необхідність й доцільність інноваційної реформації вищої освіти, як однієї з базових суспільних інституцій, що є площиною формування інноваційної особистості. Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1) |