О-93 Оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладах : колективна монографія / М. І. Жалдак [та ін.] ; редактор М. І. Жалдак ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 131 с. - ISBN 978-966-644-242-3 : 62.62 грн., 62.62 грн.
Рубрики: Освіта--Засоби навчання--Монографії Інформаційно-комунікаційні технології--Монографії Кл.слова (ненормовані): програмні засоби -- навчальні заклади -- оцінювання якості Дод.точки доступу: Жалдак, Мирослав Іванович Шишкіна, Марина Павлівна Лапінський, В. В. Скрипка, К. І. Жалдак, М. І. \редактор.\ Національна академія педагогічних наук України Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Примірників всього: 25 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (19), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (19), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (3) |
> Шифр: Н057263/2018/1/2 Журнал 2018р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Sysoieva, S. Concept of competence in the international and national educational contexts / Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan. - С.7-15 Кл.слова: освітні контексти, компетентність, навички Піддячий, В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий. - С.15-21. - суб'єкт учіння Кл.слова: освітній процес, європейські цінності Бульвінська, О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / О. Бульвінська. - С.22-23 Кл.слова: професійні компетентності, студентоцентроване навчання, професійний розвиток Ратушинська, А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів / А. Ратушинська. - С.30-37 Кл.слова: самореалізація, творчість, самоаналіз Виговська, О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні / О. Виговська. - С.38-46 Кл.слова: Болонський процес, інтернаціоналізація вищої освіти, університетська освіта Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова. - С.47-51 Кл.слова: IT-спеціальності, професійна орієнтація, інформатика Манюк, Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття / Л. Манюк, Н. Кучумова. - С.52-59 Батечко, Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.60-68 Кл.слова: акмеологічний підхід, мотиваційна сфера, професійний розвиток Лисенко, О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко. - С.68-73 Кл.слова: дистанційні технології, зворотній зв'язок, післядипломна освіта Горбенко, Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - С.73-79 Кл.слова: брендинг освітньої установи, імідж, інтерактивні засоби Кудлай, А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.79-85 Кл.слова: електронні ресурси, інформаційні технології, мобільні пристрої Опалюк, Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Опалюк. - С.85-92 Кл.слова: соціальна рефлексія, інтерактивні технології, інтеграційні процеси Ситник, О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії / О. Ситник. - С.93-98 Кл.слова: т'ютор, освіта дорослих, кваліфікаційна підготовка Мельник, Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії / Н. Мельник. - С.98-108 Кл.слова: сертифікація, професійні профілі, кваліфікація Петрухан-Щербакова, Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд / Л. Петрухан-Щербакова. - С.108-113 Кл.слова: соціальна робота, соціальний працівник, ефективність Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас. - С.113-120 Кл.слова: вища освіта, оцінювання якості, університетська освіта Соколова, І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності / І. Соколова. - С.121-130 Кл.слова: акредитаційна експертиза, ліцензування, оцінювання Tryhub, I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» / I. Tryhub. - С.131-137 Кл.слова: освітній модуль, якість освіти, найковий ступінь PhD Сердюк, Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти / Т. Сердюк. - С.137-144 Кл.слова: акредитація, якість знань, освітній процес Лісовець, О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників / О. Лісовець. - С.145-151 Кл.слова: інтегративність, міждисциплінарність, системний підхід Velykzhanina, D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency / D. Velykzhanina. - С.152-158 Кл.слова: життєва компетентність, соціальний педагог, професійна підготовка Моренко, О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери / О. Моренко. - С.158-164 Кл.слова: інновація, проект, соціальна робота Ступак, О. Сутність поняття «соціальна активність молоді» / О. Ступак. - С.164-171 Кл.слова: активна особистість, ініціативність, соціальна ініціатива Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 113-120, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)113120 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- оцінювання якості -- університетська освіта Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Босовська, М. В. Оцінювання якості готельних послуг / М. В. Босовська, Л. А. Бовш, А. Г. Охріменко> // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 25-31. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814 Кл.слова (ненормовані): готель -- готельні послуги -- оцінювання якості -- метод Дельфі -- діаграма дерева Дод.точки доступу: Бовш, Л. А. Охріменко, А. Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Україна. М-во освіти і науки. Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти : наказ ... від 09.01.2019 № 17> // Інформ. зб. для освітян : офіц. інформація МОН України. - 2019. - № 5. - С. 3–17. - Порядок проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти. – С. 4–17. Рубрики: Освіта--Україна, 2019 р.--Правові джерела Заклади загальної середньої освіти--аудит--Україна Кл.слова (ненормовані): оцінювання якості -- якість освіти -- заклади середньої загальної освіти -- правові джерела Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |