378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Герасименко, Л. В.
    "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології / Л. В. Герасименко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 36-44. - Бібліогр.: с. 44 (6 назв)
УДК

Рубрики: Педагогічна антропологія--Збірники наукових праць

   Педагогічний процес--Збірники наукових праць


Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- педагогічна антропологія -- педагогічні системи -- педагогіка -- свобода суб’єктів навчання -- педагогічні ідеали
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



37.091.4
У 94


   Ушинський, К. Д.

    Вибрані педагогічні твори [Текст] : в 2 т. / К. Д. Ушинський. - Київ : Радянська школа, 1983 - .
   Т. 1 : Теоретичні проблеми педагогіки / редактор О. І. Пискунов ; укладач Е. Д. Днєпров. - 488 с. - (Педагогічна бібліотека вчителя). - 6.32 грн, 6.32 грн, 1.60 грн, 1.70 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Персоналії--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
теоретичні проблеми виховання і освіти -- педагогічна антропологія
Дод.точки доступу:
Пискунов, О. І. \редактор.\
Днєпров, Е. Д. \укладач.\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (Український та російський педагог українського походження, один із засновників педагогічної науки в Росії ; 1824-1871) \про нього\


Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)


Шифр: П875300957/2016/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 2
Зміст:
Цзян, Сяоянь. Ідеї В. О. Сухомлинського та сучасна шкільна освіта КНР / С. Цзян, С. Сяо. - С.7-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічні ідеї, розвиток освіти, шкільна освіта
Соколова, Ірина. Поняттєво-термінологічний апарат педагогічного дослідження: джерельна база / І. Соколова. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: базові поняття, джерела, терміни
Будник, Олена. Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя / О. Будник, Г. Васянович. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнавальна діяльність вчителя, пізнання світу, соціально-виховне середовище
Линьов, Костянтин. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства / К. Линьов. - С.26-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: візія, заклад середньої освіти, Концепція розвитку закладу середньої освіти
Дика, Наталія. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці / Н. Дика. - С.32-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматикон, лінгвістичне поняття, лінгводидактика
Смолюк, Світлана. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець XIX – початок XX ст.) / С. Смолюк. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна антропологія, педагогічна герменевтика, педагогічний екзистенціалізм
Вей, Чжеюань. Виховання студентів вищих навчальних закладів: принципи та напрями / Ч. Вей. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання студентів, напрями виховання, принципи виховання
Лисенко, Олександр. Інтерактивні методи навчання у післядипломній підготовці лікарів / О. Лисенко. - С.50-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: андрагогічні принципи навчання, інтерактивне навчання, післядипломна підготовка лікарів
Нагрибельна, Інна. Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання / І. Нагрибельна. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, дистанційна освіта, лінгводидактичні умови
Сорокін, Ігор. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів / І. Сорокін. - С.59-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: девіантна поведінка, інтерактивні форми роботи, школяр
Руденко, Ніна. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови / Н. Руденко. - С.63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: початкова школа, інтерактивні технології, майбутні вчителі
Фурс, Тетяна. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу / Т. Фурс. - С.69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ситуативність, реферативний переклад, професійна спрямованість
Дерека, Тетяна. Формування акмеологічної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання в процесі самостійної роботи / Т. Дерека. - С.75-80
Ковтун, Оксана. Критерії та рівні сформованості комунікативної толерантності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / О. Ковтун. - С.80-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ефективність праці, комунікативна толерантність, майбутні вчителі іноземної мови
Сисоєва, Світлана. Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США / С. Сисоєва, І. Регейло. - С.86-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доктор філософії, докторські програми, освіта в США
Коваль, Тетяна. Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід / Т. Коваль, А. М. Аврамчук. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, мовні дисципліни, Moodle
Кульбашна, Ярослава. Підготовка компетентного лікаря: акредитація закладів вищої стоматологічної освіти в Україні і США / Я. Кульбашна. - С.100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища медична освіта в США, вища медична освіта в Україні, професійна підготовка стоматологів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Камишин, В. В.
    Антропологія інтелекту - шлях до розуміння феномена обдарованості / В. В. Камишин, М. М. Міленіна // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2016. - N 1. - С. 15-24. - Бібліогр.: с. 22-24 (31 назва) . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
ПЕДАГОГІЧНА АНТРОПОЛОГІЯ -- АНТРОПОЦЕНТРИЧНІСТЬ -- АНТРОПОЦЕНТРИЧНИЙ АНАЛІЗ -- СОЦІОПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ -- БІОПСИХОАНАЛІЗ -- КУЛЬТУРНА ЕВОЛЮЦІЯ -- ПРИРОДНИЙ ВІДБІР -- СОЦІАЛЬНИЙ МОЗОК -- ІНТЕЛЕКТ -- ОБДАРОВАНІСТЬ -- ЕВОЛЮЦІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- ЕТОЛОГІЯ -- ЗООПСИХОЛОГІЯ
Анотація: Обґрунтовано потребу переорієнтації освітніх підходів з урахуванням комплексного розуміння специфіки функціонування людської психіки, що сформувалася еволюційним шляхом становлення людського виду і продовжує шлях формування; запропоновано застосування розуміння механізмів культурної еволюції та природного відбору у методиці виявлення та підтримки особливостей індивідуальної особистості.
Дод.точки доступу:
Міленіна, М. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Смолюк, Світлана.
    Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець XIX – початок XX ст.) [Текст] / С. Смолюк // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 2. - С. 37-42. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Початкова школа--Навчання--Виховання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна антропологія -- педагогічна герменевтика -- педагогічний екзистенціалізм

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



37.01(477)(082)
Н 34


   
    Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.] / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. - Київ : Сам, 2017. - 399 с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399. - ISBN 966-8714-15-6 : 281.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Розвиток--Україна--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти -- історія освіти -- методологія соціальної роботи -- порівняльна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\
Луговий, В. І. \ред.\
Топузов, О. М. \ред.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \ред.\
Шпарик, О. М.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки


Примірників всього: 2
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


613(075.8)
В 11


    Вілянський, В. М.
    Будівництво власного здоров’я: від філософії до практики [Текст] : навчальний посібник / В. М. Вілянський, О. Є. Висоцька, В. В. Приходько ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". - Дніпропетровськ : НГУ, 2011. - 196 с. - ISBN 978-966-350-262-5 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Валеологія--Здоров’я--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
здоров’я -- health -- педагогічна антропологія -- pedagogical anthropology -- антропотехніка -- anthropotechnics
Дод.точки доступу:
Висоцька, О. Є.
Приходько, В. В.
Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


37.015:572(075.8)
А 72


    Антипін, Євген.
    Педагогічна антропологія : навчально-методичний посібник / Є. Антипін ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2022. - 211 с. - ISBN 978-617-658-037-9 : 39.79 грн., 40.00 грн.
Рекомендовано до друку Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка (протокол №3 від 28 квітня 2022 року)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна антропологія--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
людинознавство -- овнови -- педагогічна антропологія -- виховання -- розвиток особистості -- антропологічний феномен -- людинознавчий світогляд педагога
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 42
Бульвар І. Шамо, 18/2 (40),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (40),
Фаховий коледж «Універсум» (2)




    Удовіченко, Л.
    Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Л. Удовіченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 151-160, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.28264. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
культурні цінності -- літературні герої -- літературна освіта -- педагогічна антропологія
Анотація: Робота присвячена застосуванню засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури. Курс зарубіжної літератури і вивчення образів-персонажів є природною цариною для застосування засад педагогічної антропології в середній школі, оскільки саме герої творів стають для читачів взірцями у формуванні особистісних рис та життєвої позиції, вони є тією призмою, через яку сприймаються і оцінюються життєві вартості та вибудовується власна картина світу. Антропологічний компонент гуманізує навчання, забезпечує антропологічно орієнтовану інтерпретацію його змісту та підвищує ефективність прикладних методик. У статті обґрунтовано потребу врахування особливостей учнівської психіки у виборі прийомів і форм вивчення образів-персонажів. Зроблено висновок про те, що антропологічний підхід посилює вплив образів-персонажів на розвиток духовного світу учнів-читачів, сприяє поширенню і дотриманню учнями культурних норм, цінностей і знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1