Х 82 Хоружа, Людмила Леонідівна. Етичний розвиток педагога : навчальний посібник / Л. Л. Хоружа. - Київ : Академвидав, 2012. - 205 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2 (серія). - ISBN 978-617-572-034-9 : 40.00 грн. Серію засновано в 1999 році
Рубрики: Професійна етика--Моральне виховання--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): етичний кодекс -- моральні конфлікти -- самовдосконалення -- професійна етика -- педагогічна етика -- деонтологія -- етичні кодекси -- поведінка вчителя -- етика взаємодії -- педагогічна взаємодія -- самопізнання педагога Примірників всього: 101 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13), Фаховий коледж «Універсум» (12), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (75) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (13), Фаховий коледж «Універсум» (12), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (75) |
Х 82 Хоружа, Людмила Леонідівна. Педагогічна деонтологія : навчально-методичний посібник / Л. Л. Хоружа ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2008. - 96 с. - ISBN 978-966-7548-46-9 : 5.67 грн., 20.00 грн., 12.00 грн., 15.00 грн., 25.00 грн., 5.67 грн. Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
Рубрики: Філософія--Професійна етика--Педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Деонтологія Кл.слова (ненормовані): педагогічна деонтологія -- педагогічна етика -- роль педагогічної етики -- професійна етика вчителя -- школярі -- філософи Анотація: У посібнику, відповідно до програми, побудованої за вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу, розкривається сутність і значення професійної етики в діяльності вчителя як базової складової <педагогічного професіоналізму>, <норми моральної поведінки>. Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 30 Бульвар І. Шамо, 18/2 (18), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3), Фаховий коледж «Універсум» (7) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (18), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3), Фаховий коледж «Універсум» (7) |
П 84 Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства [Текст] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2010 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Голов. упр. освіти і науки викон. органу Київміськради (КМДА), Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; [редкол.: В. О. Огнев'юк, І. А. Зязюн, Л. Л. Хоружа, Л. О. Хомич, Н. М. Віннікова]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. - 142 с. - 42.63 грн., 45.00 грн., 42.63 грн.
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Документи і матеріали Кл.слова (ненормовані): алдаптація -- вчителі -- педагогічні працівники -- ПТНЗ -- професійно-педагогічна діяльність -- емоційна культура -- педагоги -- психофізична адаптація -- молоді вчителі -- підготовка вихователів -- саморегуляція -- професійна адаптація -- майбутні вчителі -- торгівля людьми -- протидія -- медіаосвіта -- професійне становленя -- технологічна компетентність -- вчителі початкової школи -- педагогічна майстерність -- Харківський колегіум -- У. Кравченко -- методологія педагогіки -- цінності -- самоорганізація -- Інтернет -- інноваційні технології -- компетентнісний підхід -- професійна освіта -- професійна готовність -- професійні знання -- педагогічні цінності -- вчитель географії -- неперервна освіта -- професійне становлення -- стідентські наукові товариства -- молодь -- суспільне життя -- підготовка -- освіта дорослих -- світоглядні орієнтири -- педагогічна етика -- моніторинг -- професійна підготовка -- соціальні педагоги -- професійний розвиток -- студенти -- організаційно-методична практика -- ДНЗ -- методологічна компетентність -- магістри дошкільної освіти -- професійна діяльність -- ефективність -- професійне становлення -- соціально-емоційне спілкування -- позитивний імідж -- педагоги -- професійно-педагогічна діяльність -- вчителі-словесники Анотація: Матеріали висвітлюють теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності в умовах змін ціннісної парадигми суспільства, акцентується увага на специфіці діяльності молодого вчителя, визнаячається науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення. Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
Х 82 Хоружа, Людмила Леонідівна. Педагогічна деонтологія [Текст] : навч. прогр. (за вимогами кредитно-модульної системи організації навч. процесу) / Л. Л. Хоружа ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2008. - 22 с.
Рубрики: Професійна етика--Україна Педагогіка Кл.слова (ненормовані): педагогічна етика -- педагогічний вплив -- моральні норми Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
С 69 Соціальна педагогіка : навчально-методичний посібник / Міністерство освіти України, Інститут змісту і методів навчання ; Міністерство освіти України, Інститут змісту і методів навчання. - Київ : ІЗМН, 1998. - 220 с. - ISBN 5-8238-0592-6 : 10.00 грн., 10.00 грн.
Рубрики: Соціальна педагогіка--Навчально- методичні посібники Кл.слова (ненормовані): основи соціалізації особистості -- основи красномовства -- методика роботи гувернера -- етнопсихологія -- екокультура -- педагогічна етика -- красномовство Дод.точки доступу: Капська, А. Й. \редактор.\ Міністерство освіти України Інститут змісту і методів навчання Примірників всього: 2 Фаховий коледж «Універсум» (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
П 24 Педагогіка: модульний курс : навчальний посібник / І. П. Анєнкова [та ін.]. - Львів : Новий світ-2000, 2014. - 568 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-418-136-2 : 120.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- види навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- науково-педагогічні дослідження -- виховання -- національне виховання -- історія педагогіки -- болонський процесс -- модернізація освіти в Україні -- безперервна педагогічна освіта -- педагогічний процес -- вікова періодизація учнів -- педагогічні здібності -- педагогічна культура -- педагогічна етика -- дидактика -- зміст освіти -- методи навчання -- школознавство Дод.точки доступу: Анєнкова, І. П. Байдан, М. А. Горчакова, О. А. Руссол, В. М. Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
Троцко, Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах / Г. Троцко> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 84-89, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)8489 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): виховна робота -- гідність -- модернізація -- педагогічна етика -- педагогічна комунікація Перейти до зовнішнього ресурсу PDF Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: М552267/2014/1 Журнал 2014р. N 1 Кондратець, Інна. Педагогічна етика музичного керівника / І. Кондратець. - С.4-10 Кл.слова: ЕТИЧНІ ТА ПРОФЕСІЙНІ ФУНКЦІЇ МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА, ПЕДАГОГІЧНА ЕТИКА, КРИТЕРІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕТИКИ Ортікова, Наталія. Формула успіху обраної професії / Н. Ортікова. - С.11-18 Кл.слова: ПРОФЕСІОГРАФІЯ, ПРОФЕСІОГРАМА, ПСИХОГРАМА Романюк, Ірина. Діагностика професійної компетентності музичного керівника / І. Романюк. - С.19-26 Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, МУЗИЧНИЙ КЕРІВНИК Семенюк, Наталія. Зима іде - сніжок несе / Н. Семенюк ; Н. Cеменюк. - С.27-30 Кл.слова: КОМПЛЕКСНЕ МУЗИЧНЕ ЗАНЯТТЯ, ГРА НА МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ, ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Бузівська, Валентина. Свіччині вечірки / В. Бузівська, Л. Харченко. - С.31-36 Кл.слова: УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ЗВИЧАЇ, УКРАЇНСЬКІ ВЕЧОРНИЦІ, СЦЕНАРІЙ СВЯТА Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільних прим. немає Прим.2 (Ф2) зайнятий |
Кондратець, Інна. Педагогічна етика музичного керівника [Текст] / І. Кондратець> // Музичний керівник. - Київ, 2014. - N 1. - С. 4-10 Кл.слова (ненормовані): етичні та професійні функції музичного керівника -- педагогічна етика -- критерії педагогічної етики Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільних прим. немає Прим.2 (Ф2) зайнятий |
> Шифр: П888118777/2015/84 Журнал 2015р. Вып. 84 Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акместановлення Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Е 88 Етика [Електронний ресурс] : навчальний посібник для педагогів / С. В. Скрипнікова [та ін.] ; за ред. Т. І. Андрущенко ; Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Навчально-науковий інститут філософії та освітньої політики, Кафедра етики та естетики. - Електронні текстові дані. - Київ : Вид-во УДУ ім. М. Драгоманова, 2023. - 510 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Рубрики: Етика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): історія етичної думки -- теорія моралі -- прикладна етика -- етичні категорії -- моральні цінності -- моральна свобода -- релігійна етика -- педагогічна етика Анотація: Навчальний посібник орієнтований на формування моральної культури студентів педагогічних вишів. Видання всебічно знайомить студентів з історією світової та української етичної думки, розкриває зміст основних категорій етики та моральних цінностей, що особливо важливо для підготовки майбутніх педагогів, а також висвітлює основну морально-етичну проблематику глобалізаційних процесів сучасності. Повний текст / зовнішній ресурс (посторінковий перегляд): Повний текст або завантажити , Перейти до зовнішнього ресурсу http://enpuir.npu.edu Утримувачі документа: Український державний університет імені Михайла Драгоманова Дод.точки доступу: Скрипнікова, С. В. Коннов, О. Ф. Савранська, Н. О. Магеря, О. П. Покотило, К. М. Шульга, Т. Ю. Андрущенко, Т. І. \редактор.\ Український державний університет імені Михайла Драгоманова Навчально-науковий інститут філософії та освітньої політики. Кафедра етики та естетики Примірників всього: 1 Сервер (1) Вільні: Сервер (1) |