37.01:001.891 Д 70 Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали VI щорічної Всеукраінської наук.-практ. конференції 21 квітня 2016 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 156 с. - 28.35 грн.
Рубрики: Вища освіта--Конференції Молоді науковці--Конференції Професійна освіта Історія освіти Філологія Педагогіка--соціальна Психологія соціальна Кл.слова (ненормовані): професійна освіта -- музейна педагогіка -- соціальна робота -- психологія виховання -- інтегроване навчання -- толерантність підлітків Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\ Кузьменко, Ольга Миколаївна \редактор.\ Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\ Міністерство освіти і науки України Київський університет імені Бориса Грінченка Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1, Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
К 21 Кардашов, Володимир. Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний та методичний виміри [Текст] / Володимир Кардашов. - 3-тє видання, доповнене. - Мелітополь : ТОВ Видавничий будинок ММД, 2011. - 288 с. - ISBN 978-966-197-095-2 : 25.00 грн.
Рубрики: Розвиток особистості--Художньо-творчий розвиток--Монографії Кл.слова (ненормовані): педагогічний процес -- сприймання мистецтва -- педагогічна модель -- обдарованість -- адаптація -- творча уява Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
Т 76 Троценко, Ольга Ярославівна. Педагогічне моделювання професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкової школи : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Троценко Ольга Ярославівна; наук. кер. Мартиненко Світлана Миколаївна ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 307. арк. на правах рукопису
Рубрики: Професійна освіта--Теорія та методика--Дисертації Кл.слова (ненормовані): педагогічне моделювання -- технологія педагогічного моделювання -- педагогічна модель Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук з теорії та методики професійної освіти. Утримувачі документа: Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1) |
Біляковська, О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України [Електронний ресурс] / О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 7-18, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): модульне оцінювання -- навчальні досягнення -- педагогічна модель -- старші класи -- учні Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до оцінювання в закладах освіти на основі аналізу різних оціночних шкал (діапазон від трьох до ста балів). У процесі диференціації основних принципів, функцій, критеріїв оцінювання встановлено, що для українських шкіл характерні такі види оцінювання: попереднє, потокове, тематичне, підсумкове. Охарактеризовані особливості функціонування модульної технології навчання в умовах 12-бальної системи оцінювання, визначені вимоги, умови, принципи та елементи організації модульного навчання. Науково обґрунтовані дидактичні можливості даної технології в процесі формування нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів, доведені її переваги в порівнянні з традиційною системою навчання. Запропоновано три моделі контрольно-оцінних систем для середньої школи, що передбачають математичний, гуманітарний і загальноосвітній напрямки. В результаті експериментального дослідження виділено основні елементи контрольно-оцінної діяльності: навчальні параметри, структура компонентів знань предмета, критерії, шкала оцінок, інтервальна шкала переходу до оцінок, форми підсумкового і локального контролю. Результати формуючого експерименту свідчать про те, що розроблені підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників є більш ефективними в порівнянні з традиційними. Це простежується в більш високій успішності та мотивації до навчання, зокрема в процесі виконання самостійних (особливо домашніх) завдань. Результати підтверджують необхідність використання нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Мосьпан, Н. Біницька, К. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine [Електронний ресурс] = Модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку в Україні / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 176-188, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): майбутні соціальні працівники -- компоненти готовності до професійної діяльності -- люди похилого віку -- педагогічна модель -- соціальне обслуговування Анотація: У статті здійснено аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження моделі формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Модель передбачала виділення таких її складових, як: концептуально-цільова, змістовно технологічна і рефлексивно-діагностична. Концептуально-цільова складова виконує функцію наукового обгрунтування поставленої проблеми. Змістовно технологічна складова відображає зміст, функції, форми організації навчання, методи, засоби, етапи навчального процесу і педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Рефлексивно-діагностична складова включає в себе структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Результатом впровадження моделі виступає готовність майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку, структура якої визначається за допомогою виділення мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного компонентів. Критеріями сформованості цих компонентів є аксіологічний, пізнавальний, діяльнісний і рефлексивний критерії, кожен з яких має оптимальний, достатній і критичний рівні. Результати педагогічного експерименту свідчать про суттєві позитивні зміни рівнів сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку у студентів експериментальної групи в порівнянні зі студентами контрольної групи. Зокрема в експериментальній групі кількість студентів з оптимальним рівнем сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування літніх людей збільшилася на 11,81%, а в контрольній групі тільки на 6,08%. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Kovalchuk, O. Ковальчук Оксана Павлишина Наталія Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |