Кажан, Ю.
    Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE [Електронний ресурс] / Ю. Кажан. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 112-118, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)112118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
методична компетентність -- платформа Moodle -- цілі навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



Шифр: В505452853/2018/4
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2018р. № 4
Зміст:
Dos, Reis A. Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies / Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko
Кл.слова: дидактичне відео, компетентність викладача
Bilous, V. Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school / V. Bilous
Кл.слова: додатки android, середовище міт app invento, програмування
Buinytska, O. Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university / O. Buinytska, B. Hrytseliak, V. Smirnova
Кл.слова: конкурентноспроможність університету, рейтинг університету
Гладун, М. А. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва / М. А. Гладун, М. А. Сабліна
Кл.слова: онлайн інструменти, інтерактивне навчання, технологія співробітництва
Liakh, T. Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere / T. Liakh, T. Spirina
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, навчальний процес, вищій навчальний заклад
Morze, N. Methodology of mooc creation on wiki-portal / N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk
Кл.слова: mooc, вікі-портал
Семеніхіна, О. В. Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик / О. В. Семеніхіна, В. В. Прошкін
Кл.слова: комп’ютерні математичні інструменти, професійна підгтовка учителів
Shtaltovna, Y. The pursuit of democratization in education - knowing where to go. Concept analysis for the correct use of the term "democratization of education" / Y. Shtaltovna
Кл.слова: демократизація освіти
Співак, С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу / С. М. Співак
Кл.слова: хмороорієнтоване середовище, навчальний процес
Цирульник, С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування / С. М. Цирульник
Кл.слова: Mit app inventor, android-додаток, програмування
Воротникова, І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів / І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова
Кл.слова: методичний центр, відкрита освіта, обдаровані учні
Золочевська, М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle / М. В. Золочевська
Кл.слова: платформа moodle
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4
Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)




    Золочевська, М. В.
    Організація та проведення семінарів на платформі moodle [Електронний ресурс] / М. В. Золочевська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. пр. - 2018. - N 4, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.10815 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
платформа moodle
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.10815

Є примірники у відділах: всього 1 : Сервер (1)
Вільні: Сервер (1)



37.018.43:811.161.2](043.3)
Ш 57


    Шиліна, Галина Анатоліїівна.
    Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. А. Шиліна ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ, 2016. - 19 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Дистанційне навчання--Автореферати дисертацій

   Українська мова--Автореферати дисертацій


Кл.слова (ненормовані):
електронний навчальний курс -- платформа Moodle -- веб-ресурси
Дод.точки доступу:
Корицька, Галина Романівна \наук. керівник.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)


373.5.018.43:811.161.2(043.5)
Ш 57


    Шиліна, Галина Анатоліїівна.
    Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи : дисертація канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. А. Шиліна ; Бердянський державний педагогічний університет. - Київ, 2016. - 300 арк.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Дистанційне навчання--Дисертації

   Українська мова--Дисертації


Кл.слова (ненормовані):
електронний навчальний курс -- платформа Moodle -- веб-ресурси
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13 Б
Дод.точки доступу:
Корицька, Галина Романівна \наук. керівник.\
Бердянський державний педагогічний університет


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Давидовський, Максим Володимирович.
    Проблеми впровадження дистанційної форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників / М. В. Давидовський, І. М. Сокол, К. В. Стадниченко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 12-25, DOI 10.28925/2414-0325.2023.142 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання дорослих -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- платформа Moodle
Анотація: Сучасна ситуація в країні визначально впливає на сферу освіти, що зумовлює більш істотне впровадження дистанційних форм навчання не лише для підготовки учнів, але й педагогічних працівників. Дистанційне навчання охарактеризоване як індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сокол, Ірина Миколаївна
Стадниченко, Кіра Валентинівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)