Шифр: Б240038372/2018/2/3
   Журнал

Бібліотечка "Дивослова" [Текст] : методичний журнал. - Київ : Ред. журн. "Дивослово", 2005 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 2/3
Зміст:
Усний твір-характеристика персонажа поем "Катерина" і "Наймичка". - С.2-8
Кл.слова: конспект уроку, образ поем ,Катерина і Наймичка
Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі ("У нашій раї на землі...") Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю. - С.8-10
Кл.слова: конспект уроку, жіноча доля, народна мораль
Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання та після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя ("Доля"). Ностальгія за ідтлією родинного життя, висока філософія життя людини на землі ("Росли укопочці, зросли..."). - С.10-17
Кл.слова: конспект уроку, Тарас Шевченко, лірика, ліричний герой
Біблія в житті Т. Шевченка . Світле пророцтво поета ("Ісаїя. Глава 35"). Художня інтерпритація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка. Глибоке занепокоєння пророка занепадом моральності, неправедними діяннями "сильних світу", пригнічення люду новими, внутрішніми "ворогами". Біблійні реалії в текстах творів. - С.17-22
Кл.слова: конспект уроку, Біблія, Тарас Шевченко
Тарас Шевченко. "Назар Стодоля". - С.41-49
Кл.слова: конспект уроку, Тарас Шевченко, Назар Стодоля
"Чорна рада" - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. - С.57-63
Кл.слова: Чорна рада, роман-хроніка, романтичність стилю, конспект уроку
Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку. Символи роману. - С.63-71
Кл.слова: символи роману, лицарство, образи головних героїв твору
Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького. Фольклорно-етнографічний матеріал у творі. Оцінка роману Т. Шевченка. - С.71-76
Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач ( Ж. Верна, Г. К. Андерсена, А. Е. Брема). "Народні оповідання"; продовження теми народного життя в повісті "Інститутка". - С.78-85
Кл.слова: Марко Вовчок, Інститутка, Марко Вовчок, творча діяльність, конспект уроку
Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів - людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі. - С.85-93
Кл.слова: повість "Інститутка", авторська позиція, образ панночки
Марко Вовчок. Оповідання "Козачка" зі збірки "Народні оповідання". - С.93-98
Кл.слова: Марко Вовчок, оповідання, конспект уроку
Поетична творчість Неоніли Стефурак. - С.99-103
Кл.слова: Неоніла Стефурак, поетична творчість, конспект уроку
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




   
    Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів - людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі. [Текст] // Бібліотечка "Дивослова". - Київ : Ред. журн. "Дивослово", 2018. - № 2/3. - С. 85-93

Кл.слова (ненормовані):
повість "Інститутка" -- авторська позиція -- образ панночки

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)