94(477)"14/179"
І-90


    Історія українського козацтва [Текст] : у 2 т. / Національна академія наук України, Інститут історії України, Науково-дослідний інститут козацтва; ред. В. А. Смолій. - Київ : Видавничий дім Києво-Могилянська академія, 2006 - 2007. - ISBN 966-518-348-6.
   Т. 2. - 2007. - 723 с. - Бібліогр.: с. 590-700. - ISBN 966-518-398-2 : 37.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Історія України--Козацтво--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
етнічні аспекти козацтва -- православна традиція -- козацьке право -- судочинство -- геральдичні традиції -- козацьке історіописання -- політична система -- міжнародні відносини -- військова організація
Дод.точки доступу:
Смолій, В. А. \ред.\
Національна академія наук України
Інститут історії України
Науково-дослідний інститут козацтва


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)




    Gulyamov, B.
    Social doctrine of the Ecumenical Patriarchate about the family = Соціальне вчення вселенського патріархату про родину / B. Gulyamov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P55-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
соціальне вчення -- православна традиція -- християнський персоналізм -- теологія любові
Анотація: Вчення про родину стоїть у центрі класичної християнської соціальної доктрини, оскільки родина є взірцем для всякої соціальності – церковної громади, трудового колективу, місцевої громади, нації, людства. Сучасна криза родини приводить до трансформації соціального вчення, коли взірцем стають міжособистісні відносини. А саме, відносини між чоловіком та жінкою в родині, відносини особистості та Бога, відносини у чернечій громаді, відносини у церковній євхаристійній громаді стають загальним ідеалом, який пропонується для світської соціальності. У етиці родинного життя соціальне вчення Константинопольського патріархату особливий наголос робить на абсолютній гідності особистості від моменту її зачаття до природної смерті. Велика увага приділяється захисту дітей від різноманітних загроз у соціумі, пропонуються дієві заходи для уникнення злочинів проти дітей. Також дається апологія усіх сторін сексуального життя родини, засуджуються різноманітні упередження щодо жінок та шлюбу. В цілому соціальне вчення Константинопольського патріархату про родину є виразом етики християнського реалізму, при якому визнання абсолютності певних цінностей поєднується з готовністю зрозуміти і простити людські помилки. У вченні про родину соціальне вчення з позицій комунітаризму переходить до прийняття засад християнського персоналізму.
Дод.точки доступу:
Богдан Гулямов


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)