37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 19. - 2013. - 130 с. - 43.05 грн., 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
загольна педагогіка -- порівняльна-педагогічні розвітки -- соціальна педагогіка
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


74.0я43
П 24


    Попов, О. А.
    Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі [Текст] / О. А. Попов // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 83-85
ББК 74.0я43
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: К989922/2008/226/227
   Журнал

Кур’єр Кривбасу [Текст]/ трудовий колектив тов. Звезда-4. - Кривий Ріг, 1994 - . - Виходить щомісячно
2008р. № 226/227
Зміст:
Скаліцкі, Михалко. Присутніть / М. Скаліцкі. - С.4-11
Яворський, Володимир. Напівсонні листи / В. Яворський. - С.11-19
Тубальцева, Надія. Новели / Н. Тубальцева. - С.19-48
Деркачова, Ольга. Оповідання / О. Деркачова. - С.48-59
Голобородько, Василь. Весняні епіфанії / В. Голобородько. - С.59-70
Цибулько, Володимир. З книги "Політикон" / В. Цибулько. - С.70-84
Підпалий, Андрій. Прагнення [Птаха] / А. Підпалий. - С.84-88
Харитонова, Раїса. Відпущена на волю / Р. Харитонова. - С.88-95
Шоу, Джордж Бернард. Смаглява леді сонетів : Інтерлюдія / Б. Шоу. - С.95-109
Стех, Марко Роберт. Оглянувшись на півстоліття : Ігор Костецький про Вільяма Шекспіра / М. Р. Стех. - С.109-113
Костецький, Ігор. Український переладач Вільяма Шекспіра / І. Костецький. - С.113-127
Костецький, Ігор. Сонет 16; Примітка до сонета 16; Сонет 107; Примітка до сонета 107; Сонет 130; Примітка до сонета 130 / І. Костецький. - С.127-153
Чернецький, Іван. "А згадки - завжди сумовиті" / І. Чернецький. - С.162-170
Шевчук, Валерій. Пізнаний і непізнаний Сфінкс / В. Шевчук. - С.170-211
Неборак, Віктор. Богдан Сорока: "Хвороба нашого суспільства..." / В. Неборак. - С.211-219
Коцарев, Олег. Веселий абсурд прози Олега Романенка / О. Коцарев. - С.219-220
Кл.слова: ОЛЕГ РОМАНЕНКО, ПРО НЬОГО
Романенко, Олег. Від трьох до п’яти / О. Романенко. - С.220-236
Ульяненко, Олесь. Сім днів творення / О. Ульяненко. - С.236-238
Ржепецький, Леонід. І вічна поезія під вічним Небом Творця / Л. Ржепецький. - С.238-243
Горболіс, Лариса. Осягнути секрети художнього слова / Л. Горболіс. - С.243-247
Голобородько, Ярослав. Тембри ліричного вокалу / Я. Голобородько. - С.247-257
Михед, Олександр. Любимівський віз / О. Михед. - С.257-260
Петрова, Ольга. Індивідуальний афект / О. Петрова. - С.260-263
Базилевський, Володимир. Два поети / В. Базилевський. - С.263-274
Таран, Людмила. Французьське намисто / Л. Таран. - С.274-302
Луцишина, Оксана. "Я скінчив свій двобій із сонцем" / О. Луцишина. - С.302-307
Стивенс, Волес. Чаювання у палаці Гуна / В. Стивенс. - С.307-319
Бітнер, Даріуш. Цить / Д. Бітнер. - С.319-386
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (13.11.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


159.922.7+37.0/М 65-874102860

   
    Мислення в діяльності молодших школярів [Текст] / ред.: Г. С. Костюка, Г. О. Балл. - Київ : Радянська школа, 1981. - 155 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
навчальні задачі -- процес розвитку думки -- діалогічне спілкування -- пізнавальні задачі -- комунікативні задачі -- розумовий розвиток учня
Анотація: У книжці розглядається роль мислення в навчальній діяльності молодших школярів, в розвитку інтересу до знань і прагнення оволодіти ними. Висвітлюються актуальні питання переходу молодших школярів від чуттєвого до понятійного пізнання предметного світу.
Дод.точки доступу:
Костюк, Г. С. \ред.\
Балл, Г. О. \ред.\

Бульвар І. Шамо, 18/2
Вільних прим. немає


37.015.312
Р 82


    Рувинский, Леонид Изотович.
    Как воспитать волю и характер [Текст] : книга для учащихся / Л. И. Рувинский, С. И. Хохлов ; ред. Л. И. Льняная, рецензент А. В. Зосимовский . - Москва : Просвещение, 1986. - 144 с. - 0.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Виховання школяра

Кл.слова (ненормовані):
можливості людини -- прагнення до ідеалу -- формування характеру
Анотація: Авторы рассказывают о возможностях человеческого организма, о значении самовоспитания, нравственного самосовершенствования.
Дод.точки доступу:
Хохлов, Сергей Иванович
Льняная, Л. И. \ред.\
Гришин, Д. М. (д-р пед. наук)
Зосимовский , А. В. (д-р пед. наук) \рецензент.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)




    Майданюк, Аніта
    Реве віл на сто гір : інтегроване заняття для старших дошкільнят / Аніта Майданюк // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація занять

   Педагогіка--Дошкільна--Ознайомлення з навколишнім життям


Кл.слова (ненормовані):
природознавче виховання
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати прагнення до пізнання довкілля, мовлення, образне і логічне мислення дітей; активізувати творчі здібності; виховувати бережне ставлення до природи; формувати у дітей наукову й образну картини світу; розширювати уявлення про грозу як явище неживої природи; ознайомлювати з правилами безпечної поведінки під час грози та ін.

Є примірники у відділах:
Ф2 (27.04.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)



613.8
М17


    Максимова, Н. Ю.
    Життя та здоров’я : книга-коментар до підручника з валеології для 8(9) класу загальноосвітніх шкіл / Максимова Н. Ю. ; Міжнародний фонд "Відродження". Трансформація гуманітарної освіти в Україні. - Київ : "Знання", 1998. - 144 с. - ISBN 5-7707-9512-3 : 2.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Валеологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
здоровя -- валеологія -- викладання предмета -- методичне забезпечення
Анотація: У навчально-методичному комплексі розглянуто основні чинники, що впливають на здоров'я людини. Особливої уваги приділено проблемам профілактичної освіти: запобіганню інфекційним захворюванням, травматизму, алкоголізму та наркоманії тощо. Мета даних рекомендацій - допомогти вчителю організувати викладання навчального матеріалу так, щоб форма проведення занять сприяла формуванню у підлітків прагнення до здорового способу життя та засвоєнню навичок відповідальної поведінки.
Дод.точки доступу:
Мілютіна, К. Л.
Піскун, В. М.


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)


   821.112.6
   П 18


   
    Пароль : "Свобода!" : оповідання : для молодшого й середнього шкільного віку : переклад з англійської / редактор І. Г. Сидоренко ; художник Г. Акулов. - Київ : Веселка, 1984. - 136 с. : іл. - 0.25 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Проза--Оповідання--Південна Африка--Збірники

Анотація: Збірка оповідань прогресивних письменників Південної Африки про життя південноафриканських дітей, про їхні надії, мрії та прагнення.
Дод.точки доступу:
Сидоренко, І. Г. \редактор.\
Акулов, Г. \художник.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


930.85
Т 50


    Товстуха, Євген Степанович.
    Ужиткова культура етносу і здоров’я / Є. С. Товстуха ; ілюстратор В. В. Крижанівський ; фотограф В. Ю. Співак. - Київ : Українська академія оригінальних ідей, 2004. - 320 с. - ISBN 966-7139-86-7 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія--Етнографія--Культура

Анотація: Ужиткова культура етносу - галузь щонайскладніша, проблематична і багатовекторна. Історична наука сучасності, етнофілософія і давні міфи висувають на передній підмурок досягнень людства прагнення щасливої долі і активного довголіття. Власне, міцного і тривалого здоров’я як окремої особи, так і суспільства.
Дод.точки доступу:
Крижанівський, В. В. \ілюстратор.\
Співак, В. Ю. \фотограф.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: О168872740/2015/4
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2015р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Quo vadis universitas? Зауваження, коментарі та питання: (не?) з позиції педагогіки / Т. Левовицький. - С.11-19
Кл.слова: вища освіта, якість навчання, шанс змін
Мартиненко, Світлана. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти / С. Мартиненко. - С.19-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методологія педагогічної діагностики, особистісно-розвивальна освіта, педагогічна діагностика
Поспєлова, Тетяна. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства / Тетяна Поспєлова. - С.24-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інституціоналізм, людський потенціал, людський розвиток
Чернуха, Надія. Від цілісності освіти до її якості / Н. Чернуха. - С.29-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, інтеграція, модернізація
Диба, Тетяна. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме" / Т. Диба. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, неперервна освіта, професійна освіта
Мешальський, Стефан. Про вплив вчителя та його нестійкість / Стефан Мешальський. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вплив, вплив вчителя, елементи впливу
Желанова, Вікторія. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір / В. Желанова. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, контекстна спрямованість, контекстуалізація
Лисенко, Олександра. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів / О. Лисенко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпрервний професійний розвиток, етапи становлення лікарів, післядипломна освіта лікарів
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні / В. Огнев’юк ; В. Огнев'юк, С. О. Сисоєва. - С.54-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експерт у галузі освіти, консультування
Пономаренко, Наталія. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи / Н. Пономаренко. - С.61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, діагностика, експертиза в освіті
Іваницька, Ольга. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом / О. Іваницька, А. Панченко. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експертиза, експертна оцінка, експертне оцінювання
Братко, Марія. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї / М. Братко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта, теорія управління освітою, управління освітою США
Квятковський, Михал. Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні прагнення, напрями навчання, педагогіка роботи
Загородня, Алла. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння / А. Загородня. - С.80-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, освіта
Мосьпан, Наталія. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики / Н. Мосьпан. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, вища освіта, інтернаціоналізація
Біницька, Катерина. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності / К. Біницька, О. Біницька. - С.89-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фандрайзингова діяльність, фінансування, школа
Атрощенко, Тетяна. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів / Т. Атрощенко. - С.94-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: керівник дошкільної установи, комунікація, комунікативна культура
Рябенко, Валерій. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології / В. Рябенко. - С.99-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: форми суспільних відносин, гносеологія, духовне виробництво
Ткаченко, Маргарита. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення / М. Ткаченко. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський університет, Болонський процес, демократичні засади освіти
Пєхачек-Огерман, Габріела. Школа у полікультурному середовищі та її роль у формуванні ідентичності учнів / Г. Пєхачек-Огерман. - С.110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ідентичність учнів, культурна ідентичність, полікультурна освіта
Корчак, Леандра. Сім’я як середовище виховання / Л. Корчак. - С.115-117
Кл.слова: класифікація сім'ї, сім'я, сім'я як виховне середовище
Беднарська, Наталія. Вікіпедія в школі та університеті - майбутні вчителі про Вікіпедію / Н. Беднарська. - С.118-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікіпедія, навчання, неформальне навчання
Плаксін, Андрій. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики / А. Плаксін. - С.126-130. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дидактична Культура, зміст освіти, педагогічна діяльність
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання у міжкультурному просторі / 11 / ОСН



    Квятковський, Михал.
    Освітні прагнення польської та української молоді: порівняльний аналіз / М. Квятковський // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2015. - № 4. - С. 77-80, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2015.4.7780. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012

Кл.слова (ненормовані):
освітні прагнення -- напрями навчання -- педагогіка роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2015.4.7780,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua/index.php/osvitologia/article/view/119

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





   
    “Якщо сучасний словесник не може обійтися на уроці зарубіжної літератури без творів різних видів мистецтва, викладає літературу за законами культури, - це означає, що методика повинна підхоплювати це прагнення та науково його обгрунтувати”. Ексклюзивне інтерв’ю кандидата філологічних наук, доцента Ольги Скобельської (Черкаси) [Текст] // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - 6. - С. 2-5


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Подольська, Єлізавета (доктор соціологічних наук; професор; Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія").
    Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 64-69

Рубрики: Преподаватели вузов

   Викладачі вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
педагогічна культура -- педагогическая культура -- типы общения -- педагогическое мастерство -- прагнення викладачів -- стремления преподавателей -- педагогічне майстерство -- типи спілкування -- педагоги -- викладачі -- преподаватели
Анотація: Виявлено очікування студентів і пріоритети щодо ідеалу викладача. Визначено прагнення викладачів щодо професійного самовдосконалення та ефективності педагогічної діяльності. Виявлені основні типи спілкування і надані характеристики взаїмодії викладача і студента в умовах становлення інформаційного суспільства.
Дод.точки доступу:
Подольська, Тетяна (кандидат філософських наук; старший викладач; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна)


Є примірники у відділах:
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)



Шифр: В901257/2017/1/2
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2017р. № 1/2
Зміст:
Єрмоленко, С. Я. Українська мова в науковому світогляді Михайла Грушевського / С. Я. Єрмоленко. - С.3-14. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: українська мова в науковому світогляді історика, український історик, українська літературна мова
Парандич, Л. О. Вивчення творчості Олександра Довженка : цикл уроків: 11-й клас / Л. О. Парандич. - С.15-29. - Бібліогр.: 10 назв.
Кл.слова: українська література в школі, 11 клас (українська література), український кінорежисер
Масинзова, Л. О. "Шістдесятництво" як культурологічне й соціальне явище. Творчість Василя Симоненка в контексті доби : 11 клас / Л. О. Масинзова. - С.30-37
Кл.слова: українська література в школі, 11 клас (українська література), "шістдесятництво" як явище
Левковець, І. П. Ярослав Стельмах "Митькозавр з Юрківки". Характеристика образів Сергія та Митька : 6-й клас / І. П. Левковець. - С.38-41. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: українська література, 6 клас (українська література), український письменник
Романовська, А. І. "Філософія серця" Григорія Савича Сковороди / А. І. Романовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: українська філософія, мистецька вітальня, українська література
Гут, А. В. Тематичні контрольні роботи з літератури : 7 клас / А. В. Гут. - С.47-50
Кл.слова: українська література, 7 клас (українська література), тематичні контрольні роботи (українська література)
Коваленко, Л. А. Мовний марафон "Хто кращий?" / Л. А. Коваленко. - С.51-58
Кл.слова: українська мова в школі, позакласна робота (українська мова), мовний марафон
Довженко, Ю. Є крила в кобзи невідимі... : 8 клас / Ю. Довженко. - С.59-63. - Бібліогр.: 4 назви.
Кл.слова: українська література в школі (8 клас), кобзарі та лірники, література рідного краю
Марцин, С. О. Урок літератури як процес виховання: формуємо ввічливість / С. О. Марцин. - С.64-69. - Бібліогр.: 11 назв.
Кл.слова: українська література в школі, формування ввічливості на уроках літератури, урок літератури як процес виховання
Маленко, Олена. Прагнення нового - вимога часу / О. Маленко. - С.70-71
Кл.слова: виховна робота словесника, сучасні педагогічні пріоритети, популяриція навчально-виховного досвіду (новий проект)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Шифр: З659149/2017/2
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 2
Зміст:
Відкритий лист до Міністра освіти і науки Л. Гриневич щодо проекту Типового навчального плану для 10-11 класів : проект Типового навчального плану для 10-11 класів. - С.2-9
Кл.слова: проект Типового навчального плану для 10-11 класів, інтеграція предметів, читацька культура
Яциковська, Наталія. Значення образу Різдва утворі Чарлза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" / Н. Яциковська. - С.10-12
Кл.слова: план-конспект уроку, образ Ебенезера Скруджа, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Вікулова, Людмила. У чому справжня краса людини? : Урок за твором О. Уайльда "Хпопчик-Зірка" / Л. Вікулова. - С.12-14
Кл.слова: план-конспект уроку, Уальд О., Хлопчик-зірка, про твір, внутрішній світ людини
Мосійчук, Ірина Антонівна. Ідея радості життя й відкриття світу утворі Елеанор Портер "Полліанна" / І. А. Мосійчук. - С.15-17
Кл.слова: план-конспект уроку, Портер Елеанор, Полліанна, про твір, радість життя
Сорока, Інна. Усе моє, що зветься Україна! : Патріотичний квест для учнів 5-6 класів,присвячений Дню Незалежності України / І. Сорока. - С.18-20
Кл.слова: позакласний час, сценарій до Дня Незалежності України, патріотичне виховання
Регурецька, Людмила. Балада про солдата / Л. Регурецька. - С.21
Кл.слова: номінація "На крилах душі", поезія, текст
Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу : Уроки № 50-57 / О. О. Гузь. - С.22-47
Кл.слова: план-конспект уроків, бароко, творчість Жана Батиста Мольєра
Гузь, Ольга Олександрівна. Мольєр - майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його винаходів на світове театральне мистецтво. Історія створення комедії "Міщанин-шляхтич" : Урок № 50 / О. О. Гузь. - С.22-25
Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, про нього, Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Тематика і проблематика "Міщанина-шляхтича" Мольєра, його загальнолюдське значення : Урок № 51 / О. О. Гузь. - С.25
Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір, сюжет твору
Гузь, Ольга Олександрівна. Основні образи комедії "Міщанин-шляхтич". Засоби комічного та їх роль у втіленні авторського задуму : Урок № 52 / О. О. Гузь. - С.27-30
Кл.слова: план-конспект уроку, Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір, основні образи
Гузь, Ольга Олександрівна. Різнорівнева контрольна робота з теми "Бароко і класицизм". (Тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) : Урок № 53 / О. О. Гузь. - С.30-32
Кл.слова: контроль знань, контрольна робота, завдання
Гузь, Ольга Олександрівна. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц" : Урок № 54 / О. О. Гузь. - С.32-36
Кл.слова: план-конспект уроку, Сент-Екзюпері Антуан, Маленький принц, про твір, моральні цінності
Гузь, Ольга Олександрівна. Філософський зміст твору. Художні образи "Маленького принца" А. де Сент-Екзюпері : Урок № 55 / О. О. Гузь
Кл.слова: план-конспект уроку, Сент-Екзюпері Антуан, Маленький принц, про твір, художні образи
Гузь, Ольга Олександрівна. Сюжет твору Річарда Баха "Чайка Джонатан Лівінгстон" як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатан : Урок № 56 / О. О. Гузь. - С.39-43
Кл.слова: план-конспект уроку, Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, алегоричні образи
Гузь, Ольга Олександрівна. Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі "Чайка Джонатан Лінгвістон" Річарда Баха : Урок № 57 / О. О. Гузь. - С.43-47
Кл.слова: план-конспект уроку, Бах Річард, Чайка Джонатан Лівінгстон, про твір, повість-притча
Богосвятська, Анна-Марія Іванівна. Розвиток універсальних навчальних дій учнів на уроках зарубіжної літератури / А. І. Богосвятська. - С.48-52
Кл.слова: універсальні навчальні дії (УНД), педагогічна технологія, методика викладання
Гарізан, Наталія. Організація позакласної роботи із зарубіжної літератури / Н. В. Гарізан. - С.53-57
Кл.слова: зарубіжна література, позакласна робота, форми позакласної роботи
Слубська, Наталя. Казка Г. К. Андерсена "Соловей". Соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора / Н. Слубська. - С.58-60
Кл.слова: план-конспект уроку, Андерсен Г. К., Соловей, про казку, образ імператора
Біла, Ольга. Людина нібито не літає...А крила має. А крила має! / О. Біла. - С.61-64
Кл.слова: позакласне читання, Дрейпер Шерон, про неї, зарубіжна дитяча література
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Шифр: З296477334/2017/2
   Газета

Зарубіжна література [Текст] : газета для вчителів та методистів зарубіжної літератури/ Національна академія педагогічних наук. - Київ : Шкільний світ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 2
Зміст:
Вивчення літератури під час гібридної війни. - С.4-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція шкільних курсів, діалог культур, вміння
Говорунець, Зоя. Казковий світ Аліси : за казкою Льюїса Керролла "Аліса в Країні Див" / З. Говорунець. - С.10-32
Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 5 клас, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір
Говорунець, Зоя. Льюїс Керролл. Короткі відомості про письменника. Історія створення повісті-казки "Аліса в Країні Див" : Урок № 1 / З. Говорунець. - С.10-13
Кл.слова: план-конспект уроків, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, Керролл Льюїс., про нього
Говорунець, Зоя. Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див". Образ Аліси, її захопливі пригоди : Урок № 2 / З. Говорунець. - С.14-17
Кл.слова: план-конспект уроку, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, образ Аліси
Говорунець, Зоя. Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див". Країна Див і її мешканці : Урок № 3 / З. Говорунець. - С.18-22
Кл.слова: план-конспект уроку, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, образи мешканців "Країни Див"
Говорунець, Зоя. Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див". Персонажі, які оточують героїню : Урок № 4 / З. Говорунець. - С.23-25
Кл.слова: план-конспект уроку, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, образи персонажів Країни Див
Говорунець, Зоя. Льюїс Керролл. Повість-казка "Аліса в Країні Див" : Урок № 5 / З. Говорунець. - С.26-32
Кл.слова: план-конспект уроку, Керролл Льюїс, Аліса в Країні Див, про твір, урок-подорож
Ганницька, Оксана. : Цикл уроків / О. Ганницька. - С.33-38
Кл.слова: план-конспект уроків, зарубіжна література, 6 клас, Лонґфелло Генрі, Пісня про Гайавату, про твір
Ганницька, Оксана. Міфи корінних мешканців Північної Америки та їх втілення в поемі. Елементи фольклору в творі : Урок № 1 / О. Ганницька. - С.33-36
Кл.слова: план-конспект уроку, Лонґфелло Генрі, Пісня про Гайавату, про твір, міфи Північноамериканських індіанців
Ганницька, Оксана. Образ Гайавати, ідеї миру, національного єднання, служіння нородові в "Пісні про Гайавату" Генрі Лонґфелло : Урок № 2 / О. Ганницька. - С.37-38
Кл.слова: план-конспект уроку, Генрі Лонґфелло "Пісня про Гайавату", Образ Гайавати
Губич, Галина. Джанні Родарі. "Листівки з видами міст". Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття / Г. Губич. - С.39-42
Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література, 6 клас, Родарі Джанні, Листівки з видами міст, про твір
Башуцька, Зоряна. Роберт Бернс - великий пісняр Шотландії. "Моє серце в верховині...". Ідея любові до Батьківщини у вірші Бернса : Інтегрований урок / З. Башуцька. - С.43-48
Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література, 6 клас, Бернс Роберт, Моє серце в верховині..., про твір
Чикенда, Надія. Детектив як жанр літератури. Характерні ознаки жанру. Жанрове розмаїття детективів / Н. Чикенда. - С.50-53
Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література, 7 клас, детективна література
Вовк, Тамара. Для великого розуму дрібниць не існує. Артур Конан Дойл. "Пістрява стрічка".Утвердження в образі Шерлока Холмса сили інтелекту й моральних якостей / Т. Вовк. - С.54-59
Кл.слова: план-конспект уроку, зарубіжна література, 7 клас, Дойл А. Конан, Пістрява стрічка, про твір
Полозенко, Світлана. Лицар сумного образу, або Неперевершена суперечливість Дон Кіхота : Матеріали до уроку-засідання читацького клубу / С. Полозенко. - С.60-68
Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас, образ Дон Кіхота, Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір
Малигіна, Любов. Пісня, що здобула "Нобеля". Особливості поетики Боба Ділана / Л. Малигіна. - С.68-73
Кл.слова: Ділан Боб, про нього, Нобелівська премія з літератури, 2016 р., творчість Боба Ділана
Ділан, Боб. Достукатися до небес / Б. Ділан. - С.69
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Ділан, Боб. Сильний дощ проллється / Б. Ділан. - С.70
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Ділан, Боб. Знай про моє кохання / Б. Ділан. - С.72
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Ділан, Боб. Те, що зависло в повітрі / Б. Ділан. - С.72
Кл.слова: поезія, вірш, текст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Вовк, Олена
    Капці-мандрівники : інтегроване заняття для старших дошкільнят за казкою Галини Манів / Олена Вовк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
графічний диктант -- віртуальна подорож -- бесіда про подорожі -- читання казки
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят за казкою Галини Манів. Мета заняття - розвивати наочно-образне мислення, пам'ять, уяву та фантазію дітей; стимулювати інтерес до подорожей, прагнення до відкриття нового, мовленнєву активність; підводити до розуміння основної думки твору та вчити аргументувати свої відповіді; закріплювати знання назв видів ліній, уміння орінтуватися в просторі та на аркуші паперу.

Є примірники у відділах:
Ф3 (23.02.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (23.02.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)





    Ващенко, Алла
    Ми - маленькі волонтери : екскурсія до волонтерського центру / Алла Ващенко, Наталія Степанюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Громадянське виховання

Кл.слова (ненормовані):
екскурсія -- робота з батьками -- волонтер
Анотація: Подано приклад організації спільної екскурсії батьків і дітей до волонтерсткого центру. Мета цього заходу - розвивати мовлення, комунікативні здібності; формувати громадянську позицію; виховувати моральні риси: милосердя, відповідальність, працелюбність, прагнення надавати допомогу; познайомити дітей з громадськими діячами - волонтерами; залучити батьків до спільної діяльності з дітьми ; активізувати процес згуртування батьків і педагогів та ін.
Дод.точки доступу:
Степанюк, Наталія


Є примірники у відділах:
Ф3 (29.03.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (30.03.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)





    Харченко, Оксана
    Порядок потрібен скрізь : інтегроване заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи / Оксана Харченко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток математичних уявлень

Кл.слова (ненормовані):
математичне заняття -- послідовність
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття логіко-математичного спрямування для дітей середньої групи, мета якого - розвивати кмітливість, творчі здібності, вміння робити висновки, доводити свою думку; виховувати товариськість, прагнення допомагати іншим; сприяти засвоєнню дітьми тлумачення поняття "порядок" як розміщення побутових речей на певних місцях та як визначеної послідовності елементів у математиці; вправляти дітей у класифікації, порівнянні, вмінні розташовувати предмети від найвищого до найнижчого; закріплювати навички порядкової та кількісної лічби.

Є примірники у відділах:
Ф3 (21.07.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)





    Морозова, Світлана
    Сплетемо віночок дружби : заняття для старших дошкільнят / Світлана Морозова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання -- національно-патріотичне виховання -- національне вбрання кримських татар
Анотація: Подано розробку заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати у дітей інтерес до культури інших народів, мовленнєві здібності, креативність, сприйняття себе як частини людства; виховувати почуття патріотизму, толерантне ставлення до представників інших національностей, свідоме прагнення жити в мирі з іншими народами; ознайомлювати малят з особливостями культури, традицій кримських татар.

Є примірники у відділах:
Ф3 (16.08.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)