Pavliuk, R.
    Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P73-78, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.7379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
educational system -- система освіти -- social sphere -- соціальна сфера -- professional training -- професійний тренінг
Анотація: У статті розглянуто освітні системи підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Німеччині. Навчання на дослідницькій основі – це об’єднувальне поняття, яке охоплює ряд педагогічних підходів у процесі професійної підготовки студентів, спрямованої на розвиток дослідницьких умінь (постановка та вирішення завдань). На основі досліджень зарубіжних вчених та попередніх досліджень автора визначено, що система навчання на дослідницькій основі – це комплекс педагогічних цілей, які об’єднанні основним завданням у розвиткові дослідницької компетентності студентів (розвиток умінь постановки дослідницького завдання та пошук шляхів його вирішення). Проаналізовано систему підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі у двох провідних університетах Німеччини – Кельнський університет (м. Кельн, Німеччина) та Університет імені Гумбольдта (м. Берлін, Німеччина), а також проведено порівняння із системою підготовки магістрів в українських університетах. Встановлено, що не кожна магістерська програма передбачає навчання із застосуванням дослідницьких технік. Проте з’ясовано, що система навчання на дослідницькій основі при своєму правильному застосуванні охоплює не просто науково-дослідницьку діяльність студента, почасти відірвану від освітнього процесу, а знаходить своє відображення у кожній виучуваній студентом дисципліні. Кожна дисципліна розкриває один з аспектів / завдань / напрямків досліджень студентів і паралельно служить практичною основою для розвитку професійно значущих компетентностей. Перспективами подальших досліджень убачаємо вивчення індивідуальної дослідницької та освітньої траєкторії студента через увесь період навчання у системі підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі та розроблення методичних рекомендацій використання такої траєкторії та системи в українській системі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Тригуб, І.
    Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи / І. Тригуб // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 88-92, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.8892. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
professional training -- професійний тренінг -- expert in the field of education -- експерт в освіті
Анотація: У статті здійснено аналіз досвіду підготовки експертів у галузі освіти у східноєвропейських країнах. Дослідження досвіду країн Східної Європи (Латвійська Республіка, Литовська Республіка, Республіка Болгарія, Республіка Естонія, Республіка Польща, Республіка Словаччина, Республіка Словенія, Республіка Угорщина, Румунія, Чеська Республіка та європейська частина Російської Федерації) дало можливість визначити ознаки класифікації країн Східної Європи щодо дослідження професійної підготовки експертів у галузі освіти (систематичність та тривалість підготовки). Автором статті виявлено тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи, такі як: загальні та специфічні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Кристопчук, Т.
    Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 63-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національний стандарт -- нормативно-правове забезпечення -- професійний -- стандартний макет -- професійний тренінг
Анотація: У статті проаналізовано нормативно-правове забезпечення розвитку професійних стандартів у контексті безперервної освіти в європейських країнах та в Україні. Виокремлено типи професійних стандартів у країнах Європейського Союзу, які використовуються в системі професійної освіти. Представлена типова модель професійного стандарту підготовки фахівців. Висвітлено принципи розвитку професійних стандартів у системі національної освіти: оцінка вимог до загальних та професійних компетенцій певних трудових функцій та використання загальних критеріїв їх формування; об’єктивність визначення найменувань, змісту та обсягу трудових функцій за видами роботи; з урахуванням успішного міжнародного досвіду країн. Для нього характерна програма професійної підготовки фахівців у Німеччині «Інновації у професійній підготовці», принципами якої є: оптимізація професійної підготовки для громадян з низьким рівнем доходу, що потребує реорганізації системи фінансового забезпечення; забезпечення через корпоративне навчання для оптимізації переходу від однієї кваліфікації до іншої; гнучкість професійної освіти; розширення баз практики; збільшення можливостей працевлаштування; розширення можливостей переходу від однієї кваліфікації до іншої; підвищення мобільності та рівня освіти; зміцнення подвійної системи освіти; співпраця в галузі промисловості, освіти та політики. Здійснено порівняльний аналіз концепцій, що складають науковий тезаурус вивчення стандартів професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. Зазначається, що в європейському науковому дискурсі використовуються різні назви для позначення кваліфікацій, визначених у ЄС певними особливостями: національна професійна кваліфікація; атестаційна професійна кваліфікація; професійна кваліфікація. Визначено підходи до професійних стандартів у європейському освітньому просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Бінницька, К.
    Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 68-71, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6871. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
економічна галузь -- професійна підготовка -- професійний тренінг -- економічний сектор
Анотація: У статті розглянуто проблему професійної підготовки спеціалістів у економічному секторі Республіки Польща з педагогічної теорії. У статті розглянуто проблеми професійної підготовки спеціалістів у економічному секторі Республіки Польща у галузі педагогічних досліджень вітчизняних та польських науковців. Автор узагальнює, що в сучасних педагогічних дослідженнях значна увага приділяється особливостям та умовам професійної підготовки майбутніх економістів; автор звертає увагу на фактори, що впливають на професійну підготовку фахівців у галузі економічної підготовки. Виявлено, що вітчизняні вчені активно проводять наукові порівняльно-педагогічні дослідження з проблем підготовки професійної підготовки фахівців з економічного сектору в Україні та Республіці Польща. Підкреслюється, що предметом наукових досліджень польських вчених є: проблеми методики професійної підготовки в університетах країни; загальні принципи підготовки майбутніх фахівців економічної галузі в контексті потреб польських фінансових установ. Зазначається, що незважаючи на значну кількість педагогічних досліджень вітчизняних дослідників з проблем розвитку професійної підготовки спеціалістів в економічному секторі в Республіці Польща, в контексті потреб сучасної економіки вона не стала цілісною рішення. Зокрема, є тенденції розвитку професійної підготовки спеціалістів в економічному секторі Республіки Польща, відповідно до вимог єдиного європейського простору вищої освіти, поза увагою науковців. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями. поза увагою вчених. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями. поза увагою вчених. Особливості висвітлюються професійною підготовкою фахівців з економічного сектору у вищих навчальних закладах Республіки Польща. Узагальнено, що сучасні наукові дослідження з проблеми професійної підготовки фахівців у галузі економіки в Республіці Польща є вагомим теоретичним прогресом та практичними рекомендаціями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)