П 84 Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін цінісної парадигми суспільства [Текст] : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 лютого 2010 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України, Голов. упр. освіти і науки викон. органу Київміськради (КМДА), Київ. ун-т ім. Б. Грінченка ; [редкол.: В. О. Огнев'юк, І. А. Зязюн, Л. Л. Хоружа, Л. О. Хомич, Н. М. Віннікова]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. - 142 с. - 42.63 грн., 45.00 грн., 42.63 грн.
Рубрики: Педагогіка--Організація освіти--Документи і матеріали Кл.слова (ненормовані): алдаптація -- вчителі -- педагогічні працівники -- ПТНЗ -- професійно-педагогічна діяльність -- емоційна культура -- педагоги -- психофізична адаптація -- молоді вчителі -- підготовка вихователів -- саморегуляція -- професійна адаптація -- майбутні вчителі -- торгівля людьми -- протидія -- медіаосвіта -- професійне становленя -- технологічна компетентність -- вчителі початкової школи -- педагогічна майстерність -- Харківський колегіум -- У. Кравченко -- методологія педагогіки -- цінності -- самоорганізація -- Інтернет -- інноваційні технології -- компетентнісний підхід -- професійна освіта -- професійна готовність -- професійні знання -- педагогічні цінності -- вчитель географії -- неперервна освіта -- професійне становлення -- стідентські наукові товариства -- молодь -- суспільне життя -- підготовка -- освіта дорослих -- світоглядні орієнтири -- педагогічна етика -- моніторинг -- професійна підготовка -- соціальні педагоги -- професійний розвиток -- студенти -- організаційно-методична практика -- ДНЗ -- методологічна компетентність -- магістри дошкільної освіти -- професійна діяльність -- ефективність -- професійне становлення -- соціально-емоційне спілкування -- позитивний імідж -- педагоги -- професійно-педагогічна діяльність -- вчителі-словесники Анотація: Матеріали висвітлюють теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності в умовах змін ціннісної парадигми суспільства, акцентується увага на специфіці діяльності молодого вчителя, визнаячається науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення. Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
> Шифр: П447988/2014/6 Журнал 2014р. № 6 Нормативно-правові документи щодо контролю діяльності навчальних закладів. - С.4-9 Кл.слова: ЗАКОНИ УКРАЇНИ, ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, НАКАЗИ МОН УКРАЇНИ Отримання навчальними закладами свідоцтв про державну атестацію. - С.10-11 Кл.слова: ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ, ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ, АТЕСТАЦІЙНА ЕКСПЕРТИЗА Державна атестація навчального закладу: покроковий алгоритм. - С.12-14 Кл.слова: ЗНАННЯ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ВЕДЕННЯ ДІЛОВОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ Організація діяльності експертної комісії з проведення атестаційної експертизи навчального закладу. Пам'ятка. - С.14-15 Кл.слова: СКЛАД ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ, ДІЇ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ, ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ Божинський, Володимир. Оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення з фінансових питань ( з додатками) / В. Божинський. - С.16-24 Кл.слова: ДЕРЖФІНІНСПЕКЦІЯ, АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ, ОСКАРЖЕННЯ СПРАВ Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. - С.25-29 Кл.слова: РІВНІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ, КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ, РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА Контроль відвідування учнями навчального закладу. Пам'ятка. - С.30 Кл.слова: ПРИЧИНИ ВІДСУТНОСТІ, КОНТРОЛЬ ВІДВІДУВАННЯ, ВИХОВНА РОБОТА Матриця педагогічного аналізування позакласного заходу. - С.31-32 Кл.слова: ПАРАМЕТРИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ, ПАРАМЕТРИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ Періодичність проведення планових перевірок. - С.33-34 Кл.слова: ПЛАНОВІ ПЕРЕВІРКИ, ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПЛАНОВИХ ПЕРЕВІРОК, ОСВІТНІ ПОСЛУГИ Локальний моніторинг якості освіти. Пам'ятка. - С.35 Кл.слова: ЯКІСТЬ ОСВІТИ, СКЛАДНИКИ МОНІТОРИНГУ, ЛОКАЛЬНИЙ МОНІТОРИНГ Види внутрішньошкільного контролю. - С.36-38 Кл.слова: ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ, ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ, КОМПЛЕКСНИЙ КОНТРОЛЬ Проведення контролю органами державного фінансового контролю. Пам'ятка. - С.39-41 Кл.слова: ПЛАНОВА ВИЇЗДНА РЕВІЗІЯ, ПОЗАПЛАНОВА ВИЇЗДНА РЕВІЗІЯ, ЗУСТРІЧНІ ЗВІРКИ Приклад оформлення плану організації внутрішньошкільного контролю. - С.42-48 Кл.слова: ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ, ОПЕРАТИВНИЙ КОНТРОЛЬ, ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ Орієнтовна циклограма внутрішньошкільного контролю роботи груп продовженого дня на навчальний рік. - С.49-50 Кл.слова: САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ УМОВИ, ОСНОВНІ РЕЖИМНІ МОМЕНТИ, ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА Структура довідки про результати внутрішньошкільного контролю.Пам'ятка. - С.51 Кл.слова: ВСТУПНА ЧАСТИНА, АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА, ПІДСУМКОВА ЧАСТИНА Приклад оформлення довідки за підсумками класно-узагальнювального контролю. - С.52-56 Кл.слова: ПЕРЕВІРКА ЩОДЕННИКІВ, ЗРІЗИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ, ВЕДЕННЯ КЛАСНИХ ЖУРНАЛІВ Приклад оформлення наказу про результати тематичного контролю вивчення стану викладання навчального предмета Кл.слова: ФОРМИ НАВЧАННЯ, ЗМІСТОВЕ НАПОВНЕННЯ УРОКУ, НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ РІВЕНЬ Етикет під час заходів державного контролю в навчальному закладі. - С.59-62 Кл.слова: ДІЛОВИЙ ЕТИКЕТ, ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД, МАНЕРА СПІЛКУВАННЯ Відповідальність за порушення деяких норм законодавства. - С.63-65 Кл.слова: ВНУТРІШНІЙ РОЗПОРЯДОК, ОХОРОНА ПРАЦІ, НАДАННЯ НЕДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ Рекомендації щодо перевірки медичного обслуговування в навчальному закладі. - С.66 Кл.слова: УКЛАДЕННЯ УГОД, МЕДИЧНІ КНИЖКИ, САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНА СЛУЖБА Періодичність проведення медико-педагогічного контролю на уроках фізичної культури. - С.67 Кл.слова: РІВЕНЬ НАВАНТАЖЕННЯ УЧНІВ, ВІДПОВІДНІСТЬ ОДЯГУ І ВЗУТТЯ, ГІГІЄНІЧНІ УМОВИ Вимоги до стану утримання території навчального закладу. Пам'ятка. - С.68 Кл.слова: ОХОРОНА ПРАЦІ, БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, УТРИМАННЯ ТЕРИТОРІЇ Вимоги безпеки для учнів під час канікул. Пам'ятка. - С.69-70 Кл.слова: БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ, ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА, БЕЗПЕКА У ПОБУТІ Контроль діяльності навчальних закладів: основні терміни та поняття. Глосарій. - С.71-77 Кл.слова: АДМІНІСТРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ , СТУПІНЬ РИЗИКУ Наказ "Щодо припинення практики створення та вимагання від дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів документації та звітності, не передбаченої законодавством України" від 27 травня 2014 року № 648. - С.78 Кл.слова: НАКАЗ МОН УКРАЇНИ, №648, 2014 Р., ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЗВІТНІСТЬ Є примірники у відділах: Ф2 (17.06.2014р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід / Т. Є Кристопчук> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 99-103. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
Рубрики: Освіта--Вища освіта--Освіта в зарубіжних країнах Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- моніторинг -- освітні послуги -- професійні знання -- стратегічні цілі -- освіта в Німеччині -- освіта в Нідерландах -- освіта в Фінляндії Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/article/view/182450 Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Коноваленко, Володимир. Стартап "Knowledge to royalty converter": онлайнсервіс майбутнього вже сьогодні / В. Коноваленко, М. Гуйтур> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2019. - № 11. - С. 68-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний капіталізм -- онлайнкосультації -- професійні знання -- дохід у вигляді роялті Дод.точки доступу: Гуйтур, Михайло Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Різак, Г. Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії [Електронний ресурс] / Г. Різак. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 68-75, 10.28925/1609-8595.2023.1.6 . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- освітній процес -- професійні знання -- розрахункові задачі -- фармацевтична освіта Анотація: Підготовка фахівців у галузі фармації є актуальним питанням для розвиненої соціально-правової держави. Мета роботи стосувалася визначення якісних методів викладання фармацевтичної хімії, зокрема використання розрахункових задач під час проведення практичних занять. У дослідженні було застосовано методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення. Експериментально-науковою базою дослідження є Ужгородський національний університет. Розроблені положення були апробовані на студентах, що здобувають вищу освіту за спеціальністю «Фармація, промислова фармація» медичного факультету. Розкрито, які саме із завдань доцільно виконувати студентам у ході їх індивідуальної діяльності, наприклад під час самостійної роботи, а також у межах аудиторних занять. Охарактеризовано різні підходи до організації освітнього процесу, а саме викладання фармацевтичної хімії. Окрім цього, розглянуто зміст названої вище навчальної дисципліни та визначено її пріоритетність для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Також було охарактеризовано основні види і спрямування розрахункових задач, які стосуються фармацевтичної хімії. Отже, розкрито вплив такого виду завдань на рівень знань і професійної підготовки студентів, а також можливості реалізації останніми здобутих умінь у практичній діяльності. Отримані висновки можуть бути ефективно використаними як педагогами під час підготовки до занять зі здобувачами вищої фармацевтичної освіти, що навчаються за спеціальністю «Фармація, промислова фармація», так і безпосередньо студентами для самостійного розвитку. Перейти до зовнішнього ресурсу PDF Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |