> Шифр: І426210053/2016/7 Журнал 2016р. № 7 Гура, Т. Є. Післядипломна педагогічна освіта в Україні: пріоритетні напрями розвитку / Т. Є. Гура. - С.3-5 Кл.слова: зарубіжний досвід, підвищення кваліфікації, професійний розвиток Ястребова, В. Я. Проектні технології у післядипломній освіті керівників загалноосвітніх навчальних закладів / В. Я. Ястребова. - С.6-8 Кл.слова: мотиваційна гра, проблематизація, ескіз проекту Бобко, Т. М. Особливості науково-педагогічної підготовки вчителів до участі у конкурсах фахової майстерності / Т. М. Бобко. - С.9-12 Кл.слова: професійне зростання, методична служба Армейський, О. С. Методи і засоби формування правової компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти / О. С. Армейський. - С.13-18 Кл.слова: децентралізація, когнітивна пластичність, проблемне навчання Мосюра, А. І. Модель використання управлінських технологій в освітньому процесі загальноосвітнього навчального закладу / А. І. Мосюра. - С.19-22 Кл.слова: педагогічні умови, моделювання Гура, О. І. Особливості використання методу схематизації у професійній підготовці майбутніх фіхівців / О. І. Гура, Ю. А. Адоньєва. - С.23-25 Кл.слова: метакогніції, схема Ісаєва, С. Д. Характерні особливості реалізації системи підготовки викладачів до ефективної педагогічної взаємодії зі студентами / С. Д. Ісаєва. - С.26-29 Кл.слова: вищий навчальний заклад, розвиток особистості Корсікова, К. Г. Дидактична гра як метод формування професійної спрямованості майбутніх педагогів у процесі практики / К. Г. Корсікова. - С.30-32 Кл.слова: навчання, активні методи, традиційне навчання Макаренко, О. В. Дослідження стану формування дослідницької компетентності майбутніх лікарів у процесі вивчення природничих дисциплін / О. В. Макаренко. - С.33-36 Кл.слова: технології навчання Макаренко, В. І. Структура системи фахових компетентностей майбутніх лікарів / В. І. Макаренко. - С.37-40 Кл.слова: система, структура, компоненти Маслова, В. А. Саморегуляція як чинник розвитку психологічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу / В. А. Маслова. - С.41-43 Кл.слова: психологічна компетентність, психологічна просвіта Магрламова, К. Г. Професійне становлення майбутнього лікаря / К. Г. Магрламова. - С.44-47 Кл.слова: професіне навчання, становлення особистості Байбекова, Л. О. Основні засади сучасної професійної пвдготовки майбутніх філологів / Л. О. Байбекова. - С.48-50 Кл.слова: професійна діяльність, підходи, принципи Ванівська, О. І. Стратегічна іншомовна компетентність як предмет лінгвометодичних досліджень: навчально-діяльнісний підхід / О. І. Ванівська. - С.51-52 Кл.слова: навчальна стратегія, діяльнісна компетентність Момот, О. О. Зміст виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу / О. О. Момот. - С.53-56 Кл.слова: навчально-виховний процес, здоров'я, життя Пєчка, Л. Є. Роль наступності у формуванні основ ціннісного становлення до власного здоров'я дітей / Л. Є. Пєчка : 57-60 Кл.слова: особистість, дошкільний навчальний заклад, початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Маслова, В. А. Саморегуляція як чинник розвитку психологічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / В. А. Маслова> // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 7. - С. 41-43 Кл.слова (ненормовані): психологічна компетентність -- психологічна просвіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Н 64 Никоненко, Ю. П. Основи психологічної просвіти та профілактики : навчально-методичний посібник / Никоненко Ю. П. ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Київ : КНТ, 2018. - 191 с., [1] с. : табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 157-191. - ISBN 978-966-373-831-4 : 180.00 грн.
Рубрики: Індивідуальна психологія--Навчальні видання для вищої школи Психопрофілактика Кл.слова (ненормовані): соціалізація -- соціальна адаптація -- соціалізація особистості -- стрес -- шкільні фактори ризику -- адаптація до школи -- адаптація у студентів -- дезаптація студентів -- профілактика стресових станів -- психологічна просвіта -- емоційне вигорання -- психічне здоров'я підлітків -- психічне здоров'я педагогів -- професійне вигорання Анотація: Представлені основні поняття та теоретико-методологічні концепції первинної, вторинної, третинної психологічної профілактики порушень психологічного здоров'я учнівської молоді та педагогів. Проаналізовані найбільш поширені порушення адаптації учнів та студентів. Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
> Шифр: П849665807/2022/8 Журнал 2022р. N 8 Кухарук, Ольга. П’ять порад, як розвинути психологічну відновлюваність / О. Кухарук. - С.4-8 Кл.слова: професійне зростання 10 кроків до резилієнтності. - С.9 Кл.слова: пам’ятка Як не панікувати. - С.10 Кл.слова: пам’ятка для батьків, пам’ятка для педагогів Кіндрат, Інна. Інтелект-карта: що це та як створити / І. Кіндрат. - С.11-15 Кл.слова: організаційно-методична робота Кіндрат, Інна. Плануємо роботу за допомогою інтелектуальної карти / І. Кіндрат. - С.16-18 Кл.слова: організаційно-методична робота Литвин, Інна. Як спланувати роботу із супроводу дошкільників в умовах війни: рекомендації та готові формулювання / І. Литвин. - С.19-21 Кл.слова: організаційно-методична робота Гурковська, Тетяна. Наші реакції на події війни / Т. Гурковська, О. Мойзріст. - С.22-25 Кл.слова: психологічна просвіта, травмо-інформованість Гурковська, Тетяна. Діагностичні методики / Т. Гурковська, І. Литвин. - С.26-31, психічний розвиток, психологічна діагностика Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |