Мацковська, Т. Імідж педагога – запорука професійного успіху : (з досвіду роботи) / Тетяна Мацковська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 1–3. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Імідж вчителя--вчителі початкових класів Кл.слова (ненормовані): імідж вчителя -- вчителі початкових класів -- професійна компетентність -- професійні якості педагога -- підготовка майбутніх вчителів -- педагогічні здібності -- реформування початкової освіти -- педагогічні коледжі -- активна педагогічна творчість -- педагогічна майстерність Анотація: У статті висвітлено питання підготовки майбутніх учителів початкових класів у Самбірському педагогічному коледжі імені І. Филипчака, зокрема розглянуто створення власного педагогічного іміджу вчителя в умовах реформування початкової освіти. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Рондяк, Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Леся Рондяк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 1–6. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--вчителі початкових класів--партнерська взаємодія учнів Кл.слова (ненормовані): підготовка майбутніх вчителів -- вчителі початкових класів -- партнерська взаємодія -- учні початкової школи -- дитяче самоврядування -- проектно-ігрові технології -- семінари-практикуми Анотація: Мета статті – висвітлити процес оволодіння майбутніми вчителями початкових класів технологіями формування партнерської взаємодії учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф2 |
Solomakha, A. Preparation of future teachers for using digital technologies in the process of early foreign language teaching [Електронний ресурс] = Підготовка майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземних мов / A. Solomakha, N. Kosharna. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 125-140, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- раннє навчання іноземних мов -- підготовка майбутніх вчителів -- початкова освіта -- сучасні засоби навчання -- цифрові технології Анотація: Стаття присвячена питанню підготовки майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземних мов. У процесі дослідження доведено, що майбутній педагог з раннього навчання іноземних мов у сучасному світі повинен бути готовим і спроможним застосовувати цифрові технології для навчання дітей; для налагодження педагогічної співпраці з колегами в межах свого навчального закладу, своєї країни та зарубіжними колегами; для налагодження інтерактивної співпраці з дітьми закладу дошкільної освіти та учнями початкової школи; опанувати методику пошуку необхідної освітньої інформації в Інтернеті та методикою безпечної роботи з цифровим контентом тощо. У дослідженні брали участь 44 студенти ІІІ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальностей “Початкова освіта” та “Дошкільна освіта”, Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. У статті представлено результати анкетування студентів, визначено стан інформаційної грамотності; можливості володіння методикою пошуку в Інтернеті та роботі з цифровим контентом; готовність до педагогічної співпраці за допомогою цифрових технологій; готовності студентів до застосування цифрових технологій в процесі раннього навчання дітей іноземній мові. У процесі проведення дослідження було оновлено засоби формування іншомовної комунікативної компетентності в межах дисципліни “Іноземна мова з методикою навчання”, а саме, відбувалось системне застосовування цифрових технології, серед яких лексичні онлайн-тренажери, навчальні відео, інтерактивні ігри для опрацювання лексико-граматичного матеріалу тощо. За результатами дослідження визначено подальші шляхи формування готовності студентів педагогічних спеціальностей до застосування цифрових технологій у процесі раннього навчання іноземної мови. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Kosharna, N. Кошарна Наталія Соломаха Анжеліка Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |