Кодлюк, Я. Інновацї у змісті підручників для початкової школи / Ярослава Кодлюк> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 42–46. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Підручники для початкової школи--зміст підручників--інновації Кл.слова (ненормовані): підручники -- підручники для початкової школи -- зміст підручників -- інновації -- робота з підручником -- ілюстрований матеріал -- підручники з літературного читання -- розвивальна спрямованість -- емоційно-ціннісне ставлення -- ключова компетентність Анотація: Мета статті: виокремити та охарактеризувати найважливіші інновації у змісті чинних підручників для початкової школи, зокрема підручників з літературного читання. Визначено такі інновації у змісті підручників з літературного читання (авт. О. Савченко): ці книги спрямовані на формування в учнів школи першого ступеня ключових і предметних компетентностей ; вони належно репрезентують четвертий елемент змісту освіти – емоційно-ціннісне ставлення; є розвивально спрямованими. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |