Шифр: П849665807/2018/8
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Дима, П. Ресурсність - визначальна риса професіонала / П. Дима. - С.4-6
Як ефективно організувати свій час. - С.7-8
Як забезпечити емоційну стійкість під час роботи зі складною інформацією : пам'ятка для практичного психолога. - С.9-10
Взаємодія з дитиною, що зазнала впливу стресогенних подій : чек-ліст самооцінки та організації роботи для практичного психолога. - С.11
Байер, О. Застереження для фахівця щодо роботи у стресогенній ситуації / О. Байер. - С.12-19
Байер, О. Підводне каміння у діяльності психолога-діагноста / О. Байер. - С.20-24
Філімошкіна, Н. Батьківська жорстокість - аналізуємо феномен / Н. Філімошкіна. - С.25-29
Литвин, І. Калейдоскоп батьківських зборів / І. Литвин, Т. Замедянська. - С.30-33
Слова, які допомагають дитині зростати. - С.34-35
Литвин, І. Батьки новачків та вихователі: будьмо знайомі! / І. Литвин, Т. Замедянська. - С.36-41
Терещенко, Л. Аби не згоріти на попіл, або Запобігаємо професійному вигоранню / Л. Терещенко. - С.42-45
Рівень синдрому професійного вигорання : експрес-анкета для педагогів. - С.46
Як знизити ризик синдрому вигорання : рекомендації для педагогів. - С.47-48
8 порад для розумних батьків, як поводитися з дитиною, яка напакостила : пам'ятка. - С.49
Загальна стратегія виховання та розвитку дитини : пам'ятка для батьків та педагогів. - С.50
Значення сім'ї для розвитку дитини : пам'ятка для батьків. - С.51
Коли зміна посади призводить до зниження кваліфікаційної категорії. - С.52
Розмір заробітної плати практичного психолога, який за сумісництвом працює інструктором з фізкультури. - С.53
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Дима, П.
    Ресурсність - визначальна риса професіонала / П. Дима // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 8. - С. 4-6

Кл.слова (ненормовані):
ресурсна фігура -- ресурсність -- самореалізація -- власні ресурси -- супервізія -- власна терапія -- емоційне вигорання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Скрипник, Т.
    Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід [Електронний ресурс] / Т. Скрипник. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ерготерапевтичний підхід -- інклюзивне навчання -- міждисциплінарний супровід
Анотація: У статті йдеться про зміст роботи фахівців закладів освіти з інклюзивною формою навчання. Визначено, що ерготерапевтичний підхід враховує систему важливих чинників, які уможливлюють принципове покращення методичних засад та практичних орієнтирів діяльності фахівців в інклюзивному середовищі. Мета статті полягає у представленні шляхів удосконалення діяльності команд супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в інклюзивному освітньому середовищі з опорою на критерії ерготерапевтичного підходу. Серед використаних методів дослідження – порівняльно-педагогічний аналіз для диференціації змісту діяльності ерготерапевтів та сенсорних терапевтів у контексті інклюзивного навчання; системний аналіз, завдяки якому узагальнено чинники ефективної діяльності команди супроводу дітей з ООП з опорою на ерготерапевтичний підхід; метод прогнозування для розроблення особливої педагогічної реальності, що уможливлює впровадження стратегічних напрямів діяльності учасників команд супроводу з орієнтиром на визначені критерії успішності, етапи й відповідні їм методи та засоби. Представлено порівняльний аналіз сфер відповідальності та особливості змісту, обсягу та алгоритму діяльності ерготерапевта та сенсорного терапевта як фахівця, який частково дублює функції ерготерапевта, що дає змогу визначити умови по-справжньому відповідального підходу, закладеного у практиці роботи фахівців ерготерапевтичного напряму, та сформулювати настанови щодо ефективності організації підтримки дітей з ООП у закладі освіти. Подано розроблені нами чинники успішної діяльності команди супроводу дітей з ООП з опорою на системність, ресурсність, колегіальність, технологічність та науково доведену ефективність як головні критерії ерготерапевтичного підходу. Орієнтир саме на ці критерії, на наш розсуд, дає змогу фахівцям здійснювати осмислену, відповідальну й послідовну діяльність щодо розбудови стимулюючого й розвивального середовища для усіх учасників освітнього процесу, у тому числі для дітей з ООП.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)