Говера, О. І.
    Якісні дослідження в рекламі: теоретичні аспекти [Текст] / О. І. Говера, І. Б. Рижий // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2019. - N 1. - С. 135-143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- референтна група -- фокус-група -- глибинне інтерв’ю -- цільова аудиторія -- споживачі -- опитування -- анкетування -- логотип -- психографічні характеристики -- рекламна кампанія
Доп.точки доступа:
Рижий, І. Б.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





    Міщенко, Михайло.
    Досвід застосування методики дослідження психологічного віку в Україні: вплив психологічного віку на соціально-політичні орієнтації / М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 57-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3713

Кл.слова (ненормовані):
психологічний вік -- хронологічний вік -- соціально-політичні організації -- референтна група

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Круглик, О.
    Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху / Оксана Круглик // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 64-73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Сурдопедагогіка--Взаємовідносини

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні відносини -- референтна група -- образ людини -- соціальна перцепція -- взаємовідносини -- поняття

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)