А 95 Ахмедов, Тариэл Ильясович. Немедикаментозные методы реабилитации при заболеваниях желудочно-кишечного тракта у детей и подростков. : учебное пособие для врачей / Т. И. Ахмедов, Ю. В. Белоусов, В. А. Скумин, Н. А. Федоренко. - Харьков : Консум, 2003. - 155 с. - ISBN 966-7920-39-9 : 25.00 грн., 25.00 грн.
Рубрики: Медицина--Немедикаментозна терапія--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): методи клінічної психології -- гастоентерологічні патології -- психотерапія -- рефлексотерапія -- фітотерапія -- фізіотерапія Анотація: В посібнику викладені можливості реабілітації в педіатрічній гастроентерологічній клініці методами психотерапії, рефлексотерапії, фізіотерапії, фітотерапії, стосовно дітей та підлітків. Дод.точки доступу: Белоусов, Ю. В. Скумин, В. А. Федоренко, Н. А. Примірників всього: 11 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (7), Фаховий коледж «Універсум» (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (3) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (7), Фаховий коледж «Універсум» (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (3) |
М 37 Мачерет, Е. Л. Рефлексотерапия в комплексном лечении заболеваний нервной системы / Е. Л. Мачерет, И. З. Самосюк, В. П. Лысенюк. - Киев : Здоровья, 1989. - 232 с. : ил. - ISBN 5-311-00225-5 : 1.40 грн.
Рубрики: Терапія--Реабілітація--Неврологія--Довідники Кл.слова (ненормовані): рефлексотерапія -- остеохондроз -- неврит -- гіпертонія -- атеросклероз Дод.точки доступу: Самосюк, И. З. Лысенюк, В. П. Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
Козлова, Світлана Стоун-терапія: цілюща сила каміння / Світлана Козлова> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Спеціальна освіта--Організація занять Кл.слова (ненормовані): стоун-терапія -- рефлексотерапія -- діти з порушеннями психічного розвитку Анотація: В статті описується нетрадиційна техніка оздоровлення дітей - стоун-терапія (лікування природним камінням). Пропонується розробка заняття з елементами стоун-терапії для дітей із затримкою розвитку. Мета заняття - розвивати мислення, фізіологічне та мовленнєве дихання, дрібну моторику; виховувати любов до природи; уточнювати уявлення дітей про життя жаб, спосіб та місце їх існування; закріплювати знання про цифри, вміння лічити; вправляти в орієнтуванні у просторі; формувати фразове мовлення; сприяти зняттю психічного напруження, релаксації та ін. Є примірники у відділах: Ф3 (29.03.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (30.03.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний) |