С 13 Савченко, О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Українська література--методика викладання--розуміння літературних творів--початкова школа Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Ч-44 Чепелєва, Наталія. Технології читання [Текст] / Н. Чепелєва. - Київ : Главник, 2004. - 96 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8479-09-2 : 5.00 грн.
Рубрики: Психологія читання--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): розуміння тексту -- діагностичні методи -- читацька діяльність -- організація читання -- прискорене читання -- робота з текстом -- діалогічна взаємодія -- смисловий аналіз тексту Анотація: У посібнику дано рекомендації щодо підвищення культури читання як важливої складової культури особистості. Адже саме вона передбачає володіння усіма складовими читацької діяльності - від свідомого та цілеспрямованого вибору літературних джерел до післядії прочитаного упродовзж багатьох років.Поданий матеріал розрахований на роботу з дорослими читачами - учнями старших клсів, студентами, фахівцями, тобто тими, хто володіє початковими навичками читання, але прагне вдосконалити свої читацькі вміння, читацьку культуру. Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |