> Шифр: С707612/2010/5 Журнал 2010р. № 5 Лімборський, Ігор. Персонаж епічний у творчості Шевченка / І. Лімборський. - С.3-10 Гончар, Юлія. гендерне прочитання творчості Тараса Шевченка / Ю. Гончар. - С.10-15 Кл.слова: ГЕНДЕР, ФЕМІННІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ, АНДРОГІННІСТЬ Лисенко-Єржиківська, Наталія. Російський переклад Ф. Сологуба творів Т. Шевченка в рецепції Є. Маланюка / Н. Лисенко-Єржиківська. - С.15-23 Зінчук, Людмила. Про деякі прорахунки в основному тексті та коментарях останнього академічного видання творів Шевченка / Л. Зінчук. - С.23-28 Неврлий, Микола. Іван Франко і словаки / М. Неврлий. - С.28-38 Сабат, Галина. Про свиню, звірячий парламент і встидливу опозицію: сатирично-політичні казки Івана Франка / Г. Сабат. - С.38-46 Котик-Чубинська, Марія. Кохання в "Ідеалізованій біографії" Юрія Тарнавського: поміж вірою і відчаєм / М. Котик-Чубинська. - С.46-55 Кабкова, Ольга. Барчине віддзеркалення Шекспірівого "Короля Ліра" / О. Кабкова. - С.55-62 Бовсунівська, Тетяна. Жанр "духовного роману" в сучасній лтературі: "Євангеліє від Пілата" Еріка-Еммануеля Шмітта / Т. Бовсунівська. - С.62-73 Чертенко, Олександр. Фауст як Мефістофель. Самокритика Модерну в романі Клауса Манна "Мефісто" / О. Чертенко. - С.73-90 Задорожний, Василь. трошки філологічного занудства в гірке вино поезії / В. Задорожний. - С.90-98 Бакуменко, Олександр. Дмитро Білоус у контексті літературного перекладу / О. Бакуменко. - С.98-106 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (22.04.2010р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
М 33 Матвієнко, О. В. Метод конкретних педагогічних ситуацій : навчально-методичний посібник / О. В. Матвієнко ; ред. В. І. Бондарь ; Фонд інтелектуальної співпраці "Україна - ХХІ століття". - Київ : Українські пропілеї, 2001. - 298 с. - ISBN 966-7015-42-4 : 14.00 грн., 3.00 грн., 15.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): самокритика -- самоспоглядання -- гарвардська школа бізнесу -- повага Дод.точки доступу: Бондарь, В. І. \ред.\ Фонд інтелектуальної співпраці "Україна - ХХІ століття" Примірників всього: 7 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) |
П 49 Поліщук, Ярослав Олексійович. Література як геокультурний проект : монографія / Я. О. Поліщук. - Київ : Академвидав, 2008. - 304 с. - (Монограф). - ISBN 978-966-8226-54-0 : 26.00 грн.
Рубрики: Літературознавство--Історія літератури--Теорія література--Монографії Кл.слова (ненормовані): типи художнього мислення -- історія -- формалізм -- критика -- самокритика Дод.точки доступу: Гоголь, Микола Васильович (1809-1852) \про нього\ Сенкевич, Генрік (1986-1916) \о нем\ Старицький, Михайло Петрович (1840-1904) \про нього\ Франко, Іван Якович (український письменник, поет, публіцист, перекладач, вчений ; 1856-1916) \про нього\ Українка, Леся (1871-1913) \про неї\ Хвильовий, Микола Григорович (1893-1933) \про нього\ Шерех, Юрій (1908-2002) \про нього\ Лавріненко, Юрій (1905-1987) \про нього\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
> Шифр: О168872740/2017/6 Журнал 2017р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Sliwerski, В. Pedagogika przyszlosci / В. Sliwerski. - С.8-19 Бондар, В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці / В. Бондар. - С.20-25 Сисоєва, С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології / С. Сисоєва. - С.26-30 Хоружий, Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз / Г. Хоружий. - С.31-37 Kaminska, М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny? / М. Kaminska. - С.38-43 Култаєва, М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід / М. Култаєва. - С.44-51 Рафальський, О. Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський. - С.52-58 Minczanowska, А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen / А. Minczanowska. - С.59-64 Мельниченко, В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…" / В. Мельниченко. - С.64-70 Ільїна, Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте / Г. Ільїна. - С.70-75 Дерека, Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика / Т. Дерека. - С.76-80 Курило, В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь / В. Курило, А. Гуцол. - С.81-85 Савченко, С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі / С. Савченко. - С.86-91 Klajmon-Lech, U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin / U. Klajmon-Lech. - С.92-97 Bartosiak, L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna / L. Bartosiak. - С.97-102 Szafranska, А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku / А. Szafranska. - С.103-109 Цехмістер, Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.110-114 Chojnacka-Synaszko, B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim / B. Chojnacka-Synaszko. - С.115-123 Piechaczek-Ogierman, G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci / G. Piechaczek-Ogierman. - С.123-128 Gebel, T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej / T. Gebel. - С.128-136 Олексюк, О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс / О. Олексюк, А. Коваль. - С.136-142 Соколова, І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості / І. Соколова. - С.143-149 Hruzd-Matuszczyk, A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia / A. Hruzd-Matuszczyk. - С.149-155 Батечко, Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст / Н. Батечко. - С.156-162 Громов, Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії / Є. Громов. - С.163-169 Харченко, Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи / Т. Харченко. - С.169-175 Мосьпан, Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.176-180 Самохвал, О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі / О. Самохвал. - С.181-186 Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті, Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6 Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Култаєва, М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід / М. Култаєва> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 44-51, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.4451 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): внутрішня логіка -- комунікація -- самокритика -- філософська педагогіка Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.4451, Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Чертенко, Олександр. Фауст як Мефістофель. Самокритика Модерну в романі Клауса Манна "Мефісто" [Текст] / О. Чертенко> // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2010. - № 5. - С. 73-90 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (22.04.2010р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Калошин, В. Ф. Як ми живемо... і виховуємо своїх дітей / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк, Д. В. Гоменюк> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7/9. - С. 56–67. Рубрики: Діти--виховання Кл.слова (ненормовані): виховання дітей -- самокритика -- порівняння -- конкуренція -- копіювання Дод.точки доступу: Гоменюк, Д. В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |