74.0я431
П 24


    Співаковська-Ванденберг, Євгенія Олександрівна.
    Критерії та рівні готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до формування самоосвітньої компетентності [Текст] / Є. О. Співаковська-Ванденберг // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 55-57. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Загальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
самоосвітня компетентність -- формування самоосвітньої компетентності -- гуманітарні спеціальності
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



371.124:5](477)
А 94


    Афійчук, Юлія.
    Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 40–45. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Вчителі-предметники--професійна компетентність--розвиток

Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- самоосвітня компетентність -- загальнокультурна компетентність -- здоров’язбережувальна компетентність -- соціальна компетентність -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- підприємницька компетентність
Анотація: У статті досліджено базові компоненти професійної компетентності вчителя-природничника у контексі становлення та розвитку життєво компетентного учня.
Дод.точки доступу:
Шеремет, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



371.134:51](477)
Д 31


    Демченко, Юлія.
    Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики у рамках дослідно-експериментальної роботи / Ю. Демченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 1/2. - С. 48-55 : мал. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Вчителі-предметники--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
самоосвітня компетентність -- майбутні учителі математики -- педагогічні умови -- дослідно-експериментальна робота
Анотація: У статті розкрито зміст і особливості дослідно-експериментальної роботи щодо формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики під час професійної підготовки.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: З568135/2018/1
   Газета

Завуч [Текст] : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 1998 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Сташко, Жанна. Комп’ютерно-орієнтоване середовище навчання. Предмети природничо-математичного циклу / Ж. Сташко. - С.4-12
Кл.слова: дослідження PISA, ком’ютерне навчання, природничо-математичний цикл
Сташко, Жанна. Ієрархія освітніх цілей Бенджаміна Блума / Ж. Сташко. - С.13-17
Кл.слова: таксоманія Блума, піраміда Блума
Грабовська, Зоряна. Ситуативне навчання на уроках. Формування акмеологічно орієнтованої особистості: іноземна мова / З. Грабовська. - С.18-22
Кл.слова: акмеологічно орієнтована особистість, ситуативне навчання
Хомуха, Оксана. Вчу інших - вчуся сам ! Керівництво самоосвітою учнів, засідання педагогічної ради у формі тренінгу / О. Хомуха. - С.23-34
Кл.слова: самоосвіта, самоосвітня компетентність, конспект уроку
Поліщук, Марина. Щоденник учня - обличчя вчителя / М. Поліщук, О. Бєляєва. - С.35-39
Кл.слова: щоденник, учень, вчитель
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Хомуха, Оксана.
    Вчу інших - вчуся сам ! Керівництво самоосвітою учнів, засідання педагогічної ради у формі тренінгу [Текст] / О. Хомуха // Завуч. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 1. - С. 23-34

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- самоосвітня компетентність -- конспект уроку

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Потапчук, Т.
    Формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Т. Потапчук, Н. Кравець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 1. - С. 180-193, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- самоосвіта -- компетентність -- самоосвітня компетентність -- формування самоосвітньої компетентності
Анотація: У статті самоосвіта як складник професійної підготовки виступає способом її реалізації. У цьому контексті під самоосвітою майбутніх вихователів ми розуміємо процес, який забезпечує безперервність підвищення освітнього рівня та розширення інформаційного поля фахівців, покращення якості та підняття рівня їхньої компетентності та професіоналізму, що пов’язаний з розвитком особистості та бере участь у формуванні загальної та педагогічної культури, слугує становленню світогляду, оскільки саме студент є суб’єктом управління власною навчальною діяльністю під час фахової підготовки. На основі аналізу різних підходів до визначення поняття «самоосвітня компетентність» у контексті нашого дослідження цей термін розглядаємо як інтегративне явище, що характеризується наявністю стійкої внутрішньої мотивації, сформованістю професійно-значущих особистісних якостей, володінням вміннями й навичками самостійної роботи, які дозволяють особистості організовувати пізнавально-пошукову діяльність, спрямовану на безперервний процес підвищення кваліфікації за професійним спрямуванням; та виступає складником професійної компетентності фахівця і показником успішності його фахової діяльності.Враховуючи зазначене вище, можна констатувати тісний зв’язок поняття «самоосвіта» із поняттям «професійна підготовка»; самоосвіту при цьому слід розуміти як спосіб реалізації цієї підготовки, яка, відповідно, має на меті формування кваліфікованого працівника, здатного до вироблення стратегій професійного розвитку в результаті самоосвіти. Це є однією з найважливіших передумов подальшої професійної реалізації його як фахівця У зв’язку з цим перед вищою школою постає завдання розробки більш ефективних технологій навчання та створення умов, які були б орієнтовані на стимулювання самоосвіти студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кравець, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)