Шифр: В353859/2013/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 11
Зміст:
Малишева, Ольга. Методична розробка: механизм схвалення / О. Малишева. - С.13-17
Кл.слова: МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА, АТЕСТАЦІЯ, МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Коваленко, Алла. Інтерактивні форми роботи з педагогами в міжатестаційний період / А. Коваленко. - С.18-29
Кл.слова: САМОВДАСКОНАЛЕННЯ, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ
Кіндрат, Інна. Асоціатівні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей / І. Кіндрат. - С.30-34
Кл.слова: АСОЦІАЦІЯ, АСОЦІАТИВНІ ЗВ'ЯЗКИ, АСОЦІАТИВНА КАРТА
Мороз, Владлена. Створення спільного освітнього простору дошкільного закладу й бібліотеки / В. Мороз, Л. Левченко. - С.35-40
Кл.слова: ЗАЛУЧЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО ЧИТАННЯ, ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОГО ІНТЕРЕСУ, СПІВПРАЦЯ З БІБЛІОТЕКОЮ
Костянтинова, Ольга. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст / О. Костянтинова, О. Харитонович. - С.41-51
Кл.слова: ПРЕДМЕТНО-ПРОСТОРОВЕ РОЗВІВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СТРУКТУРА РОЗВИВАЛЬНГОГО СЕРЕДОВИЩА, ЦЕНТРИ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
Ліннік, Олена. Використання авторьких посібників у організації розвівального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян. - С.52-58
Кл.слова: СЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД, ОСВІТНИЙ ПРОСТІР, РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)




    Ліннік, Олена.
    Використання авторьких посібників у організації розвівального середовища дошкільного закладу / О. Ліннік, А. Данієлян // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-58

Кл.слова (ненормовані):
середовищний підхід -- освітний простір -- розвивальне середовище
Дод.точки доступу:
Данієлян, Анаіт


Є примірники у відділах:
Ф2 Прим. 1 - Б.ц. (вільний)



316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


74.0я43
П 24


    Братко, Марія Василівна.
    Сутнісний зміст поняття "Oсвітнє середовище вищого навчального закладу" / (Сорока) М. В. Братко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 50-55. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- середовищний підхід -- розвиток особистості
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Караман, Станіслав Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



74.20
К 63


    Братко, Марія.
    Концептуальні засади середовищного підходу у вищій освіті / М. Братко // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : монографія / В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 243-261. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.20

Рубрики: Освіта--Наука--Компетентністна освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- підхід -- теоретичні засади -- середовищний підхід
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Сисоєва, Світлана Олександрівна
Чернуха, Надія Миколаївна
Терентьєва, Наталія Олександрівна
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



377.12
Б 87


    Братко, Марія Василівна.
    Управління професійною підготовкою фахівців в освітньому середовищі університетського коледжу: теорія і практика : монографія / М. В. Братко ; редактор Л. Л. Хоружа . - Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2017. - 424 с. - ISBN 978-966-496-420-0 : 75.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
інститут освіти -- функції освіти -- професійна підготовка -- освітня місія університету -- модель освіти -- освітнє середовище -- підготовка фахівців -- управління професійною підготовкою -- управління освітою -- середовищний підхід
Дод.точки доступу:
Хоружа , Л. Л. \редактор.\
Сорока


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: О190803/2017/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Луценко, І. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному навчальному закладі / І. Луценко. - С.7-16
Кл.слова: тьютор, асистування, інклюзивна освіта
Родименко, І. Іклюзивне навчання: ретроспективний екскурс та аналітичні висновки для впровадження в Україні / І. Родименко. - С.17-26
Кл.слова: компаративний аналіз, концептуальні підходи, інклюзія
Кобильченко, В. Віктимізація в дитячому віці як наслідок поліфакторної депривації / В. Кобильченко. - С.27-36
Кл.слова: віктимізація , віктимна поведінка, віктимна особистість
Дробот, О. Бімодально-білінгвальний підхід до організації навчання глухих та слабкочуючих / О. Дробот, А. Замша, О. Федоренко. - С.37-46
Кл.слова: бімодальний білінгвізм, тотальна комунікація, білінгвальне-бікультурне навчання
Бабяк, О. Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі / О. Бабяк. - С.47-55
Кл.слова: поведінковий компонент, афективний компонент, когнітивний компонент
Чеботарьова, О. Сучасні підходи до трудового навчання учнів із порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту / О. Чеботарьова. - С.56-64
Кл.слова: комплексне порушення розвитку, трудова компетентність
Наконечна, Л. Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні / Л. Наконечна. - С.65-72
Кл.слова: системний підхід, середовищний підхід, особистісний підхід
Роменська, Т. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем / Т. Роменська. - С.73-85
Кл.слова: соціально-побутові навички, мотиваційно-ціннісний компонент
Тичина, К. Особливості уявлень про міжособистісні сімейні стосунки у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / К. Тичина. - С.86-96
Кл.слова: дитячо-батьківські стосунки, міжособистісні сімейні стосунки, сіблінгові стосунки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Наконечна, Л.
    Основоположні підходи в інклюзивній освіті в країнах Північної Америки та Україні [Текст] / Л. Наконечна // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 4. - С. 65-72

Кл.слова (ненормовані):
системний підхід -- середовищний підхід -- особистісний підхід

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: В353859/2020/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 10
Зміст:
Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех ; 4-5
Кл.слова: виховання, розвиток особистості, вікові особливості
Крутій, Катерина. Що таке сенсорно- збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10
Кл.слова: насичене середовище, розвивальне середовище, середовищний підхід
Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно-збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16
Кл.слова: оцінювання, індикатори оцінки
Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рогозіна. - С.20-26
Кл.слова: освітній процес, розвивальне середовище, потижневе планування
Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільника / Н. Гавриш. - С.30-31
Кл.слова: професійні видання, критичне мислення, інтелектуальний інтерес
Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35
Кл.слова: метод проєктів, творча діяльність
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41
Літіченко, Олена Дмитрівна. Гурток не для галочки / О. Д. Літіченко. - С.45-48
Кл.слова: гурткова робота, напрями, індивідуальний підхід
Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52
Кл.слова: проєктна діяльність
Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55
Кл.слова: дизайн, художньо-естетичний розвиток, гурткова робота
Гавриш, Наталя. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60
Кл.слова: покарання дітей, слово, ігнорування
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Матюшинець, Я.
    Ідеї про розвивальне середовище для дітей як предмет теоретичного аналізу [Електронний ресурс] / Я. Матюшинець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 40-55, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.55846. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- діти -- народні дитячі садки -- природовідповідність -- середовище для дітей -- середовищний підхід -- українська школа -- українські педагоги
Анотація: У статті подано історико-педагогічний аналіз поглядів українських педагогів кінця ХІХ – початку ХХ століття щодо створення і функціонування розвивального середовища для дітей. Автором висвітлено основні підходи до організації навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (дитиноцентризму, природовідповідності, виховання середовищем) та особливості створення розвивального середовища на різних проміжках часу (1899-1918 рр). З’ясовано цілі, завдання функціонування різних установ для дітей відповідно до суспільних, економічних, політичних та культурних змін на теренах України кінця ХІХ – початку ХХ століття (необхідності морального і фізичного виховання особистості, дотримання національного характеру освіти, індивідуального підходу).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Фаббі, К.
    Підхід Реджо-Емілії у взаємодії з дітьми раннього віку [Текст] / К. Фаббі, В. В'юнник // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 26-31, DOI 10.28925/2311-2409.2023.404 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- освітнє середовище -- середовищний підхід -- розвиток особистості
Анотація: У статті висвітлено унікальний Реджіо-Емілія підхід, знайомство з яким є важливим у розрізі змін у дошкільній освіті України відповідно світових освітніх тенденцій сформульованих відповідно до загальних змін у світі (пандемія, війна, екологічні проблеми тощо). Описано важливість створення умов для самовираження дітей в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти за допомогою спеціально створеного середовища.
Дод.точки доступу:
В'юнник, В.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)





    Братко, М.
    Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 15-36, DOI 10.28925/2312-5829.2021.42 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
заклад фахової передвищої освіти -- освітнє середовище -- фаховий коледж -- ресурсний центр -- середовищний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)