Ганаба, Світлана. Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 1. - С. 44-52. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: якість вищої освіти качество высшего образования Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- качество образования -- мережеві технології -- саморозвитик особистості -- саморазвитие личности -- принцип коннективізму -- принцип коннективизма -- сетевые технологии Анотація: Аналізуються можливості та ризики використання мережевих технології у забезпеченні якості сучасної освіти. Показано, що інформаційно-мережеві технології презентують модель освіти, яка характеризується високим ступенем мобільності, віткритістю й доступністю. Доведено, що визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Є примірники у відділах: Ф3 (11.01.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) Ф2 (12.01.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний) |