Шифр: С707612/2012/10
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2012р. № 10
Зміст:
Денисова, Тамара. Проста душа: Гертруда Стайн VERSUS \ VISAVI Гюстав Флобер, або Хто такий "папуга Флобера" ? / Т. Денисова. - С.3-12
Кл.слова: СИМУЛЯКР, НАРАТИВНА СТРАТЕГІЯ, ДУХОВНІСТЬ
Скрипник, Ігор. Концепт Книги в міфологічному хронотопі текстів Б. І. Антонича та Б. Шульца / І. Скрипник. - С.12-24
Дубініна, Олена. Вільям Шекспір: Made on Japan (Твори В. Шекспіра в екранізаціях Акіри Куросави) / О. Дубініна. - С.24-36
Гнідець, Уляна. Література для юнацтва: простота і складність наративного дискурсу (на прикладі роману "Маргаритко, моя квітко" Крістіне Нестлінгер) / У. Гнідець. - С.36-42
Логвиненко, Юлія. Символізація явищ природи в системі поетичного мовлення дев’ятикласників: постмодерна рецепція образу світу / Ю. Логвиненко. - С.42-47
Борисюк, Ірина. Мотив дороги в поезії Ю. Андруховича / І. Борисюк. - С.47-51
Кл.слова: ЦИКЛІЧНИЙ ПРОСТІР, МІФ, РИТУАЛ, АРХЕТИП
Даниленко, Володимир. Доля, Дім і Дорога у творчості Анатолія Шевчука / В. Даниленко. - С.51-57
Наєнко, Михайло. "Грайте в міру почуттів Шевченка...": Огляд відзначених Шевченківською премією романів, повістей, новел (1962-2012) / М. Наєнко. - С.57-77
Григорчук, Юлія. Повість Віри Вовк "Тотем сакральних соколів": роль антропонімії у створенні художнього підтексту / Ю. Григорчук. - С.77-84
Кл.слова: АПЕЛЯТИВ, СЕМАНТИКА, СИМВОЛІКА
Сушкевич, Тетяна. Наративна модель роману П. Загребельного "Первоміст" / Т. Сушкевич. - С.84-89
Кл.слова: НАРАТИВ, ФОКАЛІЗАЦІЯ, НАРАТИВ
Божук, Антон. Соціально-політична сатира в українській драматургії періоду визвольних змагань 1917-1921 років (на матеріалі п’єси Степана Васильченка "Куди вітер віє") / А. Божук. - С.89-96
Листуваня Юрія Лавріненка з Юрієм Шерехом у 1945-1949 роках : Підготовка й коментарі Тетяни Шестопалової. - С.96-110
Миронець, Надія. Невідомий вірш Володимира Винниченка в епістолярному контексті / Н. Миронець. - С.110-120
Третяченко, Тетяна. Українські кореспонденти Адольфа Патери / Т. Третяченко. - С.120
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


83.3(4Укр)6/І-90-881513

   
    Історія української літератури ХХ - поч. ХХІ ст. [Текст] : у трьох томах : навч. посібник. Т. 1 / ред. В. І. Кузьменко. - Київ : Академвидав, 2013. - 588 с. - ISBN 978-966-8226-89-2 (серія). - ISBN 978-617-572065-3. - ISBN 978-617-572-066-0 (Т. 1) : 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Українська література--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
українська література наприкінці 19 ст. -- українська література у перші десятиліття 20 ст. -- національна самобутність української літератури -- українська драматургія -- література для дітей -- українська наука про літературу
Дод.точки доступу:
Кузьменко, В. І. \ред.\


Примірників всього: 50
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (48)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (48)


Шифр: С707612/2016/3
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2016р. № 3
Зміст:
Генералюк, Леся. Студії над Шевченком: інтердисциплінарні стратегії / Л. Генералюк. - С.3-11. - Библиогр.: с.
Кл.слова: шевченкознавство, інтердисциплінарні дослідження, синкретичні дослідження
Харчук, Роксана. Герої і події часів шведчини у поезії Т. Шевченка / Р. Харчук. - С.12-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шевченкознавство, мазепинська доба, поезія Тараса Шевченка
Астаф’єв, Олександр. Ян Янів про міфологему святого дерева у поезії Тараса Шевченка / О. Астаф’єв. - С.21-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: шевченкознавство, Янів Ян, про нього, міфологеми
Астапенко, Ігор. Сонет Емми Андієвської: індивідуально-авторська модифікація жанру / І. Астапенко. - С.29-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Андієвська Емма, про неї, сонетарій, версифікація
Омельчук, Олеся. Інтермедіальна проекція літературного авангарду Валер’яна Поліщука / О. Омельчук. - С.37-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Поліщук Валер’ян, про нього, пролетарська література, інтермедіальність
Тарнашинська, Людмила. Василь Стус: художньо-екзистенційний вимір межової свідомості / Л. Тарнашинська. - С.44-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Стус Василь, про нього, межовість, фатум
Джиджора, Євген. Особливості символізації відтворюваного образа у середньовічному літературному творі / Є. Джиджора. - С.53-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: символізація, архітектоніка образу, середньовічна література
Савенко, Оксана. Великодній парафраз у "Повісті минулих літ" / О. Савенко. - С.60-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Повість минулих літ, парафраз, алюзія
Бербенець, Людмила. Існування на межі: реальність і гіперреальність у романі "Аdibas" Зази Бурчуладзе / Л. Бербенець. - С.65-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бурчуладзе Заза, Аdibas, про твір, медіум, нео-війна
Буркут, Костянтин. Про деякі стилістичні особливості повісті Б. Бйорнсона "Сюнньове Сульбаккен" / К. Буркут. - С.76-79
Кл.слова: Бйорнсон Бйорнстьєрне, Сюнньове Сульбаккен, про твір, фраза, психологічний пейзаж
Володимир та Розалія Винниченки: родинне листування (1921-1949 роки) / уклад. Н. Миронець. - С.80-90
Кл.слова: Винниченко Володимир, листування, Винниченко Розалія, листування, епістолярій
Баштова, Надія. Він найбільший між усіма нашими...( Т. Осьмачка про В. Винниченка) / Н. Баштова. - С.90-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Осьмачка Тодось - критик, критична оцінка, літературна критика
Осьмачка, Тодось. В. Винниченко на тлі сучасної української прози / Т. Осьмачка. - С.94-102
Кл.слова: Винниченко Володимир, про нього, українське слово, українська проза
Мицик, Юрій. Незнаний лист Валер’яна Підмогильного / Ю. Мицик, І. Тарасенко. - С.102-103
Кл.слова: Підмогильний Валер'ян, про нього, незнаний лист, епістолярій
Дунай, Павлина. Лілія Черен, Марта та інші 104 / П. Дунай. - С.104-107
Кл.слова: Черен Лілія, Марта, про твір, бліц-історії, жіноча позиція
Дмитренко, Микола. Вершинне досягнення Шевченкознавства : [рецензія] / М. Дмитренко. - С.114-117
Кл.слова: шевченкознавство, довідковий проект, творча спадщина Т. Шевченка
Кузьменко, Володимир. Прозописьмо Михайла Слабошпицького у фокусі біографістики : [рецензія] / В. Кузьменко. - С.118-120
Кл.слова: Слабошпицький Михайло, про нього, біографія Слабошпицького М., стилетворчі ресурси
Степанова, Анна. Перше дослідження сучасного турецького драматургічного дискурсу : [рецензія] / А. Степанова. - С.121-122
Кл.слова: літературознавство, турецька драматургія, інтертекстуальність
Брайко, Олександр. Про історію тексту й тексти в історії : Інформація / О. Брайко. - С.123-124
Кл.слова: творчий вечір, презентація книги, Гальченко Сергій, Історія тексту, про книгу
Лебідь-Гребенюк, Євгенія. Презентація Шевченківської енциклопедії у Національному музеї Тараса Шевченка : Інформація / Є. Лебідь-Гребенюк. - С.124-125
Кл.слова: шевченкознавство, презентація книги, енциклопедія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Шифр: М625259445/2015/1
   Журнал

Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство [Текст] : [збірник наукових праць]/ Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової. - Київ : Міленіум, 2013 - . - ISSN 2312-4679. - Виходить двічі на рік
2015р. Вип. 1 (4)
Зміст:
Гончарова, Олена Миколаївна. Дозвілля античності в контексті видовищної культури: ігри / О. М. Гончарова. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дозвілля, видовищна культура, ігри
Сабадаш, Юлія Сергіївна. Вплив мас-медіа на формування особистості: за творами Умберто Еко / Ю. С. Сабадаш. - С.9-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Еко Умберто, Чаврівне полум'я цариці Лоани, про твір, Еко Умберто, Історія Краси, про твір, естетичний смак
Личковах, Володимир Анатолійович. Художня література як етнокультурографія / В. А. Личковах, Г. С. Файзулліна. - С.15-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурологія, художня література, етнокультурографія
Демідко, О. О. Становлення та розвиток театральної культури Маріуполя (кінець XIX - початок XX століття) / О. О. Демідко. - С.22-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маріупольський театр, антрепренер, концертний зал
Ємельянова, Тетяна В'ячеславівна. Культурологічний аналіз естетико-психологічної проблематики / Т. В. Ємельянова. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурологічний аналіз, міжнауковий підхід, інтегративність
Карпов, Віктор Васильович. Соціологія музейної справи. Теоретико-методологічні засади / В. В. Карпов. - С.32-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціологія, музейна справа, музеєзнавство
Крижановська, Наталія Євгенівна. Феномен диригента в сучасних культурних процесах (феноменальна особистість диригента-хормейстера як культурологічна проблема) / Н. Є. Крижановська. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хорова творчість, художня комунікація, ментальність
Овчарук, Ольга Володимирівна. Культурологічні концепції як форми наукового пізнання культури та людини / О. В. Овчарук. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концерт, концепція, ідея
Барандій, Артем Юрійович. Роль австро-угорської національної політики у формуванні ідентичності українців Галичини кінця XIX - початку XX століття / А. Ю. Барандій. - С.45-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Галичина, мультикультуралізм, Австро-Угорщина
Бойко, Зінаїда Василівна. Філософсько-культурологічний аспект концепту "серце" / З. В. Бойко. - С.49-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концепт "серце" , анамнезіс, екзистенціалізм
Матвійчук, Богдана Сергіївна. Естетосфера радянської реклами першої половини XX століття: культурологічний аналіз / Б. С. Матвійчук. - С.54-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: радянська реклама, естетосфера, виховний засіб
Нікольченко, Юзеф Мойсейович. Греко-римська антична архітектура Північного Причорномор’я та її традиції / Ю. М. Нікольченко, О. В. Головко. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: північне причорномор’я, південна україна, греко-римська антична архітектура
Фурдичко, Андрій Орестович. Форми колективної взаємодопомоги українців / А. О. Фурдичко. - С.63-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толока, супряга, кумівство
Романенко, Наталія Олексіївна. Військово-шефська діяльність колективів українських театрів періоду Великої Вітчизняної війни / Н. О. Романенко. - С.67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український театр, актори, фронтові бригади
Хом’якова, Ольга Володимирівна. Культурна компетенція у вищій освіті / О. В. Хом’якова. - С.73-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, вища освіта, компетенція
Копієвська, Ольга Рафаілівна. Культурна матриця в контексті сучасного культуротворення / О. Р. Копієвська. - С.77-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна матриця, ціннісні коди, культурні трансформації
Шевченко, Людмила Олексіївна. Національно-культурний компонент фразеологізмів в іспанській періодичній пресі / Л. О. Шевченко. - С.83-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фразеологічна одиниця, національно-культурний компонент, фонові знання
Бермес, Ірина Лаврентіївна. Роман Кухар - співак і організатор музичного життя української діаспори / І. Л. Бермес. - С.88-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кухар Роман, про нього, співак, тенор
Козлін, Валерій Йосипович. Методичні рекомендації з аранжування при зведенні музичного матеріалу звукорежисером / В. Й. Козлін, В. І. Грищенко. - С.94-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аранжування, звукорежисер, фонові варіації
Андросова, Дарія Володимирівна. Символізація оперного симфонізму у фортепіанних сонатах Р. Вагнера / Д. В. Андросова. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Вагнер Ріхард, про творчість, символізм, фортепіанний стиль
Каплун, Тетяна Михайлівна. Образ святої княгині Ольги в давньоруській церковно-співочій традиції: історичні і джерелознавчі аспекти / Т. М. Каплун. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: давньоруські святі, княгиня Ольга, про неї, співацькі рукописи
Сташевський, Андрій Якович. Специфічні темброво-динамічні ефекти в сучасній баянній музиці українських композиторів: огляд та класифікація / А. Я. Сташевський. - С.116-119. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: темброво-динамічні ефекти, сучасна баянна музика, українські композитори
Громченко, В. В. Художня образність як основа еволюції засобів виразності (на прикладі твору "Українські витинанки" для гобоя або саксофона Л. Колодуба) / В. В. Громченко. - С.120-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Колодуб Лев, Українські витинанки, про твір, художня образність, жанр
Зосім, Ольга Леонідівна. Східнослов’янська духовна пісня XVII-XX століть у контексті народної культури / О. Л. Зосім. - С.124-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Східнослов’янська духовна пісенність, народна культура, християнське богослужіння
Івахова, К. П. Технічні особливості виконання фортепіанних творів М. Скорика / К. П. Івахова. - С.130-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Скорик Мирослав, про нього, фортепіанна музика, фортепіанні жанри
Тарасова, Оксана Олексіївна. Роль етнодиференціювальних ознак у формуванні італійської музичної ментальності / О. О. Тарасова. - С.134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокальна домінанта, дифтонги, гіатуси
Ареф’єва, А. Ю. Фестивальні імпрези мистецтва України як феномен культури повсякдення / А. Ю. Ареф’єва. - С.138-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фестиваль, культура повсякдення, видовище
Ван, Пен. Катарсис як музикознавча категорія: актуальний аспект / Пен Ван. - С.142-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: катарсис, художнє очищення, музичний текст
Ковальська, Ірина Володимирівна. Жанрово-стилістичні витоки музичної мови класичної оперети / І. В. Ковальська. - С.146-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оперета, музична комедія, вальс
Кравченко, Анастасія Ігорівна. Програмні основи камерно-інструментальних творів українських композиторів кінця XX - початку XXI століть / А. І. Кравченко. - С.150-155. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: камерно-інструментальні жанри, програмна музика, перфоманс
Носуля, Анатолій Валентинович. Жанрова специфіка та принципи формоутворення у камерній опері на рубежі ХІХ-ХХ століть / А. В. Носуля. - С.155-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: камерна опера, жанр, оперна драматургія
Олейник, Олександр Леонідович. Символістські витоки творчості І. Стравінського в детермінації виразності інструментальних соло балету "Агон" / О. Л. Олейник. - С.159-164
Кл.слова: Стравінський Ігор, Агон, про твір, символізм, символіка
Польовий, Олег Григорович. Музика як ідеальний стимул розважальної програми та засіб художньо-змістовної комунікації / О. Г. Польовий. - С.165-169. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-розважальний захід, організатор акції
Регрут, Валерій Йосипович. Семантичні властивості оперного тексту (на прикладі творчості В. А. Моцарта) / В. Й. Регрут. - С.169-173. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Моцарт Вольфганг Амадей, про творчість, опера, оперний текст
Григор’єв, Геннадій Миколайович. Форми концертной діяльності духових оркестрів / Г. М. Григор’єв. - С.173-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовий оркестр, концертна діяльність, диригент
Рябоконєва, Марія Олександрівна. Поняття "неокласицизм" у сучасному музикознавстві / М. О. Рябоконєва. - С.179-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичний неокласицизм, модернізм, неостилістика
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Логвиненко, Юлія.
    Символізація явищ природи в системі поетичного мовлення дев’ятикласників: постмодерна рецепція образу світу [Текст] / Ю. Логвиненко // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2012. - № 10. - С. 42-47


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Джиджора, Євген.
    Особливості символізації відтворюваного образа у середньовічному літературному творі [Текст] / Є. Джиджора // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2016. - № 3. - С. 53-59. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
символізація -- архітектоніка образу -- середньовічна література

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Андросова, Дарія Володимирівна.
    Символізація оперного симфонізму у фортепіанних сонатах Р. Вагнера [Текст] / Д. В. Андросова // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство = International journal: Culturology. Philology. Musicology. - Київ : Міленіум, 2015. - Вип. 1(4). - С. 106-110. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
Вагнер Ріхард, про творчість -- символізм -- фортепіанний стиль

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Кіндрат, І.
    Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 5. - С. 4-15

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна карта -- символізація змісту -- візуальні образи -- базові порядкові ідеї -- лінійне конспектування -- концепція радіантного мислення

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



316.77:659.13
П 44


    Подпружнікова, Ольга Петрівна.
    Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа : монографія / Ольга Подпружнікова ; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - 127 с. - Бібліогр.: с. 115-127. - ISBN 978-966-285-391-9 : 42.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальні комунікації--Реклама--Візуальні виміри--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
рекламний персонаж -- рекламна комунікація -- символізація -- телепростір
Дод.точки доступу:
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)




    Омельченко, І.
    Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку / Ірина Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 26-34. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Дошкільне виховання--Затримка психічного розвитку

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- символізація -- дошкільники -- ситуація невизначеності -- затримка психічного розвитку -- спеціальна освіта -- пізнавальна діяльність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)



Шифр: К484478478/2021/2
   Журнал

Культура і сучасність [Текст] : альманах/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ : Міленіум, 1999 - . - ISSN 2226-0285. - Виходить двічі на рік
2021р. № 2
Зміст:
Герчанівська, Поліна Евальдівна. Культурна ідентичність як ресурс суспільного розвитку / П. Е. Герчанівська. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Костиря, Інна Олександрівна. Місце культурної політики у суспільно-політичних процесах Європейського Союзу / І. О. Костиря, М. І. Шевченко, Н. М. Янченко. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлова, Олена Юріївна. М. Вебер і веберіанство в контексті культурних досліджень / О. Ю. Павлова. - С.15-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, Галина Петрівна. Режисерські моделі авторського кіно в контексті міжкультурного діалогу. Частина 1. Копродукція як спосіб реалізації продюсерсько-режисерських моделей / Г. П. Погребняк. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Садовенко, Світлана Миколаївна. Хронотоп української народної художньої культури як діалектична єдність традиційних та інноваційних моделей буття у просторі й часі XXI століття / С. М. Садовенко. - С.29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Смоліна, Ольга Олегівна. Євангельська притча і православний анекдот: спільне та відмінне / О. О. Смоліна. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоц, Людмила Сергіївна. Розмежування категорій "синхронія, діахронія" та "хронотоп" у методології культурології / Л. С. Гоц. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Мохнюк, Руслан Степанович. Громади Рівненщини у культуротворчому процесі розбудови громадянського суспільства в Україні / Р. С. Мохнюк. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Савчин, Лілія Михайлівна. Мистецтво хореографії як засіб інтеграції студентської молоді до європростору / Л. М. Савчин. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Танська, Людмила Вацлавівна. Візуальний поворот як інтерпретативна модель сценічного синтезу мистецтв у культурі XX - XXI століття / Л. В. Танська. - С.63-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Берест, Павло Михайлович. Розвиток туристичних дестинацій в контексті участі України в програмі Європейських культурних маршрутів / П. М. Берест. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Козловська, Марина Вікторівна. Свято як елемент нематеріальної культурної спадщини / М. В. Козловська. - С.74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, Наталія Вікторівна. Історико-культурна обумовленість розвитку музичної пам’яті піаністів / Н. В. Макарова. - С.80-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Поляруш, Євген Валерійович. Децентралізація як одна з основних цілей стратегії розвитку культури Дніпропетровської області / Є. В. Поляруш. - С.86-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Поночевна, Ганна Володимирівна. Метаморфози і трансформації протестанського ритуалу в соціокультурному просторі України часів незалежності / Г. В. Поночевна. - С.91-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Федотова, Наталя Володимирівна. Поширення танцю контемпорарі в Україні / Н. В. Федотова. - С.97-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Вплив української вишивки на моду 60-х років XX століття / А. В. Варивончик. - С.104-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Храмова-Баранова, Олена Леонідівна. Розвиток товарного знаку: від клейма, знаку, упаковки - до сертифікації / О. Л. Храмова-Баранова, І. О. Яковець. - С.111-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубрівна, Антоніна Петрівна. Художньо-образні аспекти дизайну інформаційних повідомлень антиковідного спрямування / А. П. Дубрівна, Х. Б. Сенчак. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Стрілець, Валерій Федорович. Тенденції розвитку дизайну меблів кінця XX - початку XXI століття / В. Ф. Стрілець, М. Г. Лампека, В. В. Хижинський. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Приходько, Ксенія Олександрівна. Специфіка кольорового рішення сучасного коворкінг-центру / К. О. Приходько. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Богословська, Юлія Володимирівна. Графічний дизайн як засіб передачі рекламної ідеї у поліграфії / Ю. В. Богословська, Т. В. Малік. - С.136-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайлова, Тетяна Сергіївна. Демонстративна символізація національної ідентичності в дизайні олімпійського парадного костюма / Т. С. Михайлова, О. М. Шандренко. - С.140-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Дмитро Ігорович. Символічні споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації / Д. І. Акімов. - С.146-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Бардік, Марина Афанасіївна. До проблеми візантійського іконостасу в Києво-Печерській лаврі XIX - початку XX століття / М. А. Бардік. - С.151-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Чумаченко, Олена Петрівна. Образотворче мистецтво як форма індивідуалізації колективного досвіду: дискурс ренесансу / О. П. Чумаченко. - С.158-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Несен, Ірина Іванівна. Військовий костюм у виставах театрів України першої половини XX ст. / І. І. Несен. - С.163-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Ясенєв, Олег Петрович. Тенденції розвитку образотворчого мистецтва в часи незалежності України / О. П. Ясенєв. - С.170-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Ло, Сяо. Становлення художніх музеїв Китаю: досвід для України / Сяо Ло. - С.175-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Маліков, Володимир Володимирович. Творчі виміри митців дніпропетровського андеграунду Володимира Бублика та Анатолія Сологуба / В. В. Маліков. - С.181-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Тарасенко, Юлія Миколаївна. Симбіоз мистецтвознавчих практик і бізнесу / Ю. М. Тарасенко. - С.187-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Химиця, Наталія Олексіївна. Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram / Н. О. Химиця, К. І. Петрик. - С.193-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Полякова, Тетяна Ігорівна. Формування сучасної парадигми менеджменту в правовому і культурному просторі / Т. І. Полякова. - С.200-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Михайлова, Тетяна Сергіївна.
    Демонстративна символізація національної ідентичності в дизайні олімпійського парадного костюма / Т. С. Михайлова, О. М. Шандренко // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 2. - С. 140-145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
дизайн -- костюм -- олімпійський парадний костюм -- ідентичність -- ідентифікація -- символізація -- демонстрація
Дод.точки доступу:
Шандренко, Ольга Миколаївна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Романенко, О.
    Феномен травматичного письма (Олександр Терещенко "Життя після 16:30") / О. Романенко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 42-50, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
письмо -- травма -- травматичне письмо -- автобіографічне письмо
Анотація: Предметом дослідження є травматичне письмо, що є актуальним, з огляду на великии корпус художніх і документальних творів, присвячених віи ні на Сході. Мета статті — проаналізувати особливості травматичного письма у повісті «Життя після 16:30» Олександра Терещенка, учасника захисту Донецького аеропорту. Травматичне письмо витлумачено у контексті ідеи Кеті Карут, Ж. Лакана, Ж. Деріди. З. Фрои да. До аналізу залучено також концепції автобіографічного письма, зокрема, ідеї Р. Барта та І. Констанкевич. Провідним методом дослідження став метод close reading. Завдяки ньому було виділено концептуальні образи, які стосуються травми і травматичного досвіду автора. Це, зокрема, образи болю, пам’яті, подвигу, життя, тіла, рани, сміху, страху. Результати дослідження доводять, що у повісті Олександра Терещенка «Життя після 16:30» письмо виступає психотерапевтичним жестом, якии втілении у таких ознаках: письмо як акт тілеснии / фізичнии , особливии м’язовии рух, що ріднить автора із попереднім життям, до травм; малювання і письмо як тип творчості та частина психотерапії ; архівація та розкодування символічних значень, які стосуються травми; поетична адресація і формування спільноти травми. У статті запропоновано формулювання для такого типу письма: плинне автобіографічне письмо. Це особливии тип письма, яке виникає як наслідок осмислення пережитої травми та посттравматичного синдрому, ключовою біографемою (Р. Барт) у ньому виступає епізод травми, провідним мовленнєвим актом — намагання висловити авторські переживання, спогади про травму, життя після травми. Такому письму притаманні символізація травми, фрагментарність, я-нарація, внутрішніи діалог із самим собою або уявним співрозмовником, постіи не співвіднесення подіи та розмислів у межах пар «Я — Іншии », «Я — Інші», «Я — Інше суспільство», «Я — Минуле» тощо. Наукова новизна і практичне значення статті зумовлені доведенням на прикладі повісті Олександра Терещенка, що біографема «травма» у такому письмі розгортається у дискурсах: життя до травми; власне травматична подія; осмислення (у тому числі іронічне ставлення) до травми-поранення; травматичність існування у процесі одужання і після одужання; дитинство, пора, коли людині нічого не відомо про можливии травматичнии досвід; письмо як спосіб звільнення від травми
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Гальчук, О.
    Особливості анімалістичних кодів прози Едгара Аллана По / О. Гальчук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 131-139, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
художня анімалістика -- новела -- романтизм -- психолого-аналітична і метафорична версії інтерпретації -- анімалістичний код
Анотація: У ціи статті проаналізовані новели Едгара А. По «Чорнии кіт», «Жабеня», «Чотири звірі ув одному. Гомо-Камелеопард» і «Лось (Ранок на Віссахіконі») з метою визначення ї хніх анімалістичних кодів — художніх образів і мотивів, пов’язаних із життям тварин, взаєминами людеи і тварин, «тваринної » символіки тощо. Застосувавши історико-літературнии , психоаналітичний і компаративний методи дослідження, ці новели визначено варіантами авторського моделювання анімалістичного тексту. Предметом дослідження є специфіка інтерпретації Едгаром А. По образів і мотивів, які напряму чи опосередковано пов’язані з художньою анімалістикою. Новизну дослідження зумовлюють уперше вирішені в и ого перебігу такі завдання: розглянуто кореляцію анімалістичних кодів з ідеи ним пафосом новел; визначено характерні риси авторських моделеи художньої анімалістики і арсенал ї хньої поетики; зіставлено психолого-аналітичну і метафоричну версії тлумачення Едгаром А. По анімалістичних кодів у контексті и ого ідіостилю. У результаті дослідження з’ясовано, що звернення письменника до тваринної теми в найширшому розумінні є результатом осмислення актуальних природничих і філософських ідеи , які резонують у його прозі оприявленням різних анімалістичних кодів. Виокремлено два типи новел авторського анімалістичного тексту. У першому, психоаналітичному, реалістично-конкретнии образ тварини сприи мається крізь призму свідомості оповідача і традиції и ого містичної інтерпретації , перетворюючись у результаті на образ-символ («Чорнии кіт», «Лось (Ранок на Віссахіконі»). У другому, філософсько-метафоричному, попри відсутність тваринного образу в притчоподібному тексті акцентовано на проблематиці «людинозвір» («Жабеня», «Чотири звірі ув одному. Гомо-Камелеопард»). Спільною для обох типів є символізація анімалістичних кодів. Узагальнено важливість ролі анімалістичних кодів у моделюванні Едгаром А. По психологічного портрета сучасника і в жанротворенні дифузних різновидів психоаналітичної новели
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)