37.09
О-72


   
    Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2013. - 742 с. - Библиогр.: с. 727-742. - ISBN 978-966-2748-30-7 : 80.00 грн., 50.00 грн., 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Освітологія


Кл.слова (ненормовані):
освітологія
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \уклад.\
Сисоєва, Світлана Олександрівна \уклад.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)


Шифр: З659149/2014/4
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2014р. № 4
Зміст:
Богосвятська, А. І. Технології прилучення учнів до читання / А. І. Богосвятська. - С.2-9
Кл.слова: системність, інтегративність, варіативність
Дячок, С. О. Музей зачарованих фігур : сценарії театрального дійства / С. О. Дячок, Л. Я. Гикава. - С.10-13
Кл.слова: сценарій, театр
Рак, Г. О. Гори, гори, моя зірко... : Вечір романсу при свічах / Г. О. Рак. - С.14-15
Кл.слова: дозвілля, романс
Цимбаліста, Г. "Не шукай модного - шукай вічного, і тоді ти будеш сучасним" / Г. Цимбаліста. - С.16-17
Кл.слова: "Пролісок", драматичний гурток, театральний колектив
Ільяшенко, М. А. Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури / М. А. Ільяшенко. - С.18-20
Кл.слова: урок, сценарій, рольова гра
Скуріхіна, Т. Зупиніть літак - я злізу! : замітки про викладання світової літератури / Т. Скуріхіна. - С.21-23
Кл.слова: зміст уроку, вчитель, досвід викладання
Карпенкіна, Л. Г. Використання ігрових форм на уроках світової літератури як засіб підвищення інтересу учнів до навчання / Л. Г. Карпенкіна. - С.23-28
Кл.слова: Інтернет, мультимедійні технології, проблемне навчання
Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне планування уроків для 5 класу : уроки 62-70 / О. О. Гузь. - С.29-52
Кл.слова: уроки 62-70
Андрусик, С. І. Джек лондон "Жага до життя" : сила людського характеру в екстремальній ситуації / С. І. Андрусик. - С.53-54
Кл.слова: людський характер, гуманізм, золотошукачі
Бережна, І. В. Рей Дуглас Бредбері. Новела "Усмішка" / І. В. Бережна. - С.54-57
Кл.слова: урок-експедиція, реквієм, техногенна катастрофа
Карпенкіна, Л. Г. Джеймс Олрідж. Оповідання "Останній дюйм" : своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей у творі / Л. Г. Карпенкіна. - С.57-59
Кл.слова: композиція оповідання, конфлікт бітьків і дітей
Юрчишина, М. І. Оскар Уайльд "Портрет Доріана Грея" : Образ Доріана Грея. Символічне значення портрета / М. І. Юрчишина. - С.59-61
Кл.слова: філософія гедонізму, егоїзм, Біблія
Ткач, І. Мій таємничий Гоголь / І. Ткач. - С.62-64
Кл.слова: біографія, творчість
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (14.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


373.5.016:821.161.2]:371.32
Ц 87


    Цуркан, Алла.
    Вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури в старшій ланці середньої загальноосвітньої школи / А. Цуркан // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 3. - С. 61-64 : фотогр. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Українська література--методика викладання--старша школа

Кл.слова (ненормовані):
теорія літератури -- теоретико-літературні знання -- теоретико-літературні поняття
Анотація: У статті розглядається системність викладання теоретичних понять у шкільному курсі літератури. Аналізуються вимоги чинної шкільної програми з української літератури й Концепції літературної освіти в ракурсі теорії літератури. Визначаються основні підходи щодо вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури у старшій ланці середньої загальноосвітньої школи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: С707612/2015/6
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2015р. № 6
Зміст:
Легкий, Микола. Проза Івана Франка початку XX століття: проблема теодицеї / М. Легкий. - С.3-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Куца, Лариса. Символічна реальність ліричного розповідача в поетичному циклі Івана Франка “Із книги Кааф” / Л. Куца. - С.11-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Пелешко, Юрій. Мізогінний дискурс в українському середньовічному письменстві / Ю. Пелешко. - С.18-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Руда, Олена. Художні особливості поетичного циклу Лазаря Барановича "Snop meki krola bolesci Iezusa Christusa (trag?dia wielkopiatkowa wystawiony)" / О. Руда. - С.27-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Баранович Лазар, емблематичний вірш, страсті Христові
Гаврилюк, Надія. Гра у класиків, або в очікуванні Нобелівської премії / Н. Гаврилюк. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ієрархія, класика, новітня поезія
Ковацька, Оксана. Тубільний міф як сховок від колоніальної реальності у “Ностальгії” В. Шкляра / О. Ковацька. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кривенко, Оксана. Архітектоніка замовляння як хронологічний маркер / О. Кривенко. - С.52-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: магія, замовляння, архітектоніка замовлянь
Володимир та Розалія Винниченки: родинне листування (1921-1949 роки) : Продовження. Початок див. : Слово і час. - 2015. - №№ 1-5. / уклад. Н. Миронець. - С.56-70
Листи Ольги Мак до Віталія Мацька / уклад. В. Мацько. - С.71-89
Кирилюк, Світлана. Декалог болю, або Що записано у книгу українського буття : [рецензія] / С. Кирилюк. - С.90-95
Кл.слова: роман у новелах, українська історія, правда життя
Василишин, Олег. Слово про книгу. Письменник поцілив у мисливців за маревом : [рецензія] / О. Василишин, І. Фарина. - С.95-97
Кл.слова: роман, бандитський режим, суд
Жулинський, Микола. Слово, театр і доля Леся Танюка : [рецензія] / М. Жулинський. - С.98-101
Кл.слова: щоденник, російські патенти, червоний терор
Вертій, Олексій. У боротьбі за право бути людиною: історичний контекст і сучасність : [рецензія] / О. Вертій. - С.101-107
Кл.слова: розуміння світу, духовний аспект, людина
Голобородько, Ярослав. Акцентна графіка книжкового модуля / Я. Голобородько. - С.107-110
Кл.слова: книжково-модульний проект, системність, риторика
Лосієвський, Ігор. Поет, воїн, патріот : [рецензія] / І. Лосієвський. - С.111
Кл.слова: Воронько Платон, поезія, творчість
Бочко, Марія. Фольклор у теоретичному висвітленні : [рецензія] / М. Бочко, І. Хланта. - С.112-115
Кл.слова: фольклористика, ідеал, менталітет
Тамара Наумівна Денисова. - С.118-123
Кл.слова: Денисова Тамара, некролог, літературознавець
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


72я73
К 56


    Ковальчук, Володимир Володимирович.
    Основи наукових досліджень : навчальний посібник / В. В. Ковальчук, Л. М. Моїсєєв. - 5-е вид. - Київ : Професіонал, 2008. - 239 с. - ISBN 978-966-8556-00-5 : 23.00 грн.
ДРНТІ
УДК
ББК 72я73

Рубрики: Наукові дослідження--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наукові дослідження -- системність -- виникнення університетів -- методологія дослідження -- винахідництво -- оформлення результатів -- реферування -- курсовві вимоги -- дипломні роботи -- магістерські роботи -- дисертація
Анотація: У посібнику особливе місце відведено методологічним принципам визначення науки і наукових досліджень, систематизовані правила оформлення курсових, дипломних, магістерських, дисертаційних та інших науково-дослідних робіт.
Дод.точки доступу:
Моїсєєв, Лев Михайлович
Дроздов, В. О. \наук. ред.\


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)


Шифр: П131260/2016/11/12
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2002 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 11/12
Зміст:
Журов, Вадим. Аналіз концепії життєвої стійкості / В. Журов. - С.4-11
Гончарук, Людмила. Толерантність у нашому житті : Тренінгове заняття / Л. Гончарук. - С.12-14
Андрейко, Андрій. Гендерна рівність: що це? : Тренінгове заняття / А. Андрейко. - С.15-18
Крот, Валентина. Як не потрапити в тенета торгівця людьми : Тренінгове заняття / В. Крот. - С.19-26
Вознюк, Людмила. Світогляд сучасної молоді в умовах війни : Психологічний аспект / Л. Вознюк. - С.27-34
Попов, Володимир. Часткова втрата навчальної мотивації / В. Попов. - С.35-38
Залізовська, Надія. Мама по Скайпу : Батьківські збори / Н. Залізовська. - С.39-42
Яремчук, Юлія. Скоро до школи : Системність і наступність у роботі практичного психолога / Ю. Яремчук. - С.43-45
Підлипна, Людмила. Казка в роботі практичного психолога та соціального педагога / Л. Підлипна. - С.46-51
Козаченко, Тетяна. До роздумів... / Т. Козаченко. - С.52-53
Гурлєва, Тетяна. Старість - час мудрості / Т. Гурлєва. - С.54-56
Федорова, Ліна. Тривожні діти : Система роботи практичного психолога / Л. Федорова, І. Овадюк. - С.1-79 (вкладка)
Є примірники у відділах:
Ф2 (22.06.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Шифр: П706540/2017/5
   Журнал

Право України [Текст] : юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Право України, 1922 - . - ISSN 1026-9932. - Виходить щомісячно
2017р. № 5
Зміст:
Петришин, О. Система права: загальнотеоретична характеристика / О. Петришин, С. Погребняк. - С.9-17
Кл.слова: система права, норма права, галузь права
Федоренко, В. Система конституційного права України: поняття, генезис і структура / В. Федоренко. - С.18-26
Кл.слова: система констутиційного прав, структура конституційного права, система Конституції України
Кузнєцова, Н. Предмет і система сучасного цивільного права України / Н. Кузнєцова. - С.27-35
Кл.слова: предмет цивільного права, метод цивільного права, система цивільного права
Пилипенко, П. Про систему трудового права України / П. Пилипенко. - С.36-43
Кл.слова: система права, трудове право, соціальне право
Гетьман, А. Розуміння верховенства права в системі екологічного законодавства України / А. Гетьман. - С.44-62
Кл.слова: верховенство права, принцип верховенство права, екологічно-правове регулювання
Кулинич, П. Проблеми визначення системи земельного права як галузі правової системи України / П. Кулинич. - С.63-70
Кл.слова: природокористування, система права, екологічне право
Коломоєць, Т. Сучасна парадигма адміністративного права: генеза і поняття / Т. Коломоєць, В. Колпаков. - С.71-79
Кл.слова: адміністративне право, публічна адміністрація, відносини адміністративних зобов’язань
Кучерявенко, М. До питання щодо системності фінансово-правової галузі / М. Кучерявенко. - С.80-87
Кл.слова: фінансове право, предмет фінансового права, метод фінансового права
Баулін, Юрій. Системність у кримінальному праві та кримінальному законодавстві / Ю. В. Баулін, Ю. Пономаренко. - С.88-95
Кл.слова: система кримінального права, макронорма кримінального права, мікронорма кримінального права
Москвич, Л. Система судового права / Л. Москвич. - С.96-101
Кл.слова: суд, судове право, система судового права
Комаров, В. Вчення про предмет цивільного процесуального права / В. Комаров. - С.102-111
Кл.слова: предмет цивільного процесуального права, цивільне процесуальне право, цивільне судочинство
Нор, Василь Тимофійович. Кримінально-процесуальне право України: надбання, загрози, очікування / В. Т. Нор, Н. Бобечко. - С.112-121
Кл.слова: кримінально-процесуальне право, доказування, змагальність
Висновки та рекомендації з національної правничої дискусії. - С.122-123
Кл.слова: система права, правова реальність, правове регулювання
Софінська, І. Людиноцентризм в інституті громадянства : за матеріалами практики Європейського суду з прав людини / І. Софінська. - С.124-130
Кл.слова: громадянство, права людини, Європейський суд
Буяджи, Г. Поняття трасту: класичні підходи та нові тенденції / Г. Буяджи. - С.131-147
Кл.слова: траст, довірча власність, установник
Турлова, Ю. Структурний аналіз екологічної злочинності в Україні / Ю. Турлова. - С.139-147
Кл.слова: екологічна злочинність, структура, питома вага
Стефанчук, М. Праксеологічні засади організації діяльності прокуратури щодо реалізації нею представницької функції / М. Стефанчук. - С.148-160
Кл.слова: прокуратура, представицька функція, організація діяльності
Чубар, Т. Правове регулювання відносин неспроможності (банкрутства): співвідношення зарахування зустрічних однорідних вимог і мораторію на задоволення вимог кредиторів / Т. Чубар. - С.161-169
Кл.слова: вимоги, грошове зобов’язання, відносин неспроможності (банкрутства)
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Прим.2 (Ф3) зайнятий




    Голобородько, Ярослав.
    Акцентна графіка книжкового модуля [Текст] / Я. Голобородько // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2015. - № 6. - С. 107-110

Кл.слова (ненормовані):
книжково-модульний проект -- системність -- риторика

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)





    Яремчук, Юлія.
    Скоро до школи [Текст] : Системність і наступність у роботі практичного психолога / Ю. Яремчук // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2016. - № 11/12. - С. 43-45


Є примірники у відділах:
Ф2 (22.06.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)





    Баулін, Юрій.
    Системність у кримінальному праві та кримінальному законодавстві [Текст] / Ю. В. Баулін, Ю. Пономаренко // Право України. - Київ : Право України, 2017. - № 5. - С. 88-95

Кл.слова (ненормовані):
система кримінального права -- макронорма кримінального права -- мікронорма кримінального права
Дод.точки доступу:
Пономаренко, Ю.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)
Прим.2 (Ф3) зайнятий



88.42я031
Д 33


    Денисов, Ігор Геннадійович.
    Усвідомлення підлітками особистісних можливостей як чинник профілактики асоціальної поведінки : автореферат дисертації ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. Г. Денисов ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2014. - 20 с.
ДРНТІ
ББК 88.42я031

Рубрики: Психологія вікова--підлітковий вік--Автореферати дисертацій

Кл.слова (ненормовані):
системність -- самосвідомість -- цілеспрямованість
Дод.точки доступу:
Боришевський, М. Й. \наук. кер.\
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)




    Сак, Юрій.
    Проблеми реалізації політико-адміністративного реформування системи публічного управління [Текст] / Ю. Сак // Аспекти публічного управління. - 2019. - Том 7, N 5. - С. 22-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
публічне управління -- державна служба -- реформування -- професіоналізація -- корупція -- системність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Бурлака, Ольга.
    Щодо проблеми визначення поняття й особливостей соціального захисту сім’ї, дитинства, материнства та батьківства / О. Бурлака // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 11. - С. 123-128. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
захист -- соціальний захист -- дитинство -- материнство -- батьківство -- системність -- комплексність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: В748746/2020/2
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Максименко, Сергій. Системність психіки людини і психології навчання / С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча. - С.13-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Якимчук, Оксана. Реформа української освіти: 2007-2015 рр. / О. Якимчук. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Саєнко, Тетяна. Екологічна освіта - основа екобезпеки та сталого розвитку / Т. Саєнко. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кофанова, Олена. Роль неоекології у формуванні дослідницьких компетентностей у студентів-екологів і майбутніх фахівців з гірництва / О. Кофанова, О. Кофанов. - С.37-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпачинський, Ігор. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти / І. Шпачинський. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочерга, Євгенія. Ритмічне коло єднання - унікальні практики інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот / Є. Кочерга, С. Лук’янченко, С. Шапошніков. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Козлакова, Галина. Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину / Г. Козлакова, Б. Сусь, О. Коваленко. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакка, Тамара. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської освіти в школі / Т. Бакка. - С.75-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Дебич, Марія. Інтернаціональнізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція / М. Дебич. - С.81-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)




    Максименко, Сергій.
    Системність психіки людини і психології навчання / С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 2. - С. 13-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
системність психіки -- самодетермінація -- життя -- особистість -- психічні функції -- психіка -- психологія навчання -- експерементально-генетичний метод -- розумові процеси -- генетико-моделюючий метод
Дод.точки доступу:
Максименко, Ксенія
Папуча, Микола


Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)





    Шугалій, Є. П.
    Методичні особливості визначення чисельності персоналу ергатичних систем органів державного управління / Є. П. Шугалій, О. О. Шугалій, І. В. Цимбал // Стандартизація, сертифікація, якість : науково-технічний журнал. - 2020. - Том 120, № 2. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
органи державного управління -- ергатична система -- етапи проектування -- персонал -- вартість -- ефективність системи -- системність
Дод.точки доступу:
Шугалій, О. О.
Цимбал, І. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Скрипник, Т.
    Удосконалення змісту професійної діяльності фахівців інклюзивних закладів освіти: ерготерапевтичний підхід [Електронний ресурс] / Т. Скрипник. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ерготерапевтичний підхід -- інклюзивне навчання -- міждисциплінарний супровід
Анотація: У статті йдеться про зміст роботи фахівців закладів освіти з інклюзивною формою навчання. Визначено, що ерготерапевтичний підхід враховує систему важливих чинників, які уможливлюють принципове покращення методичних засад та практичних орієнтирів діяльності фахівців в інклюзивному середовищі. Мета статті полягає у представленні шляхів удосконалення діяльності команд супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП) в інклюзивному освітньому середовищі з опорою на критерії ерготерапевтичного підходу. Серед використаних методів дослідження – порівняльно-педагогічний аналіз для диференціації змісту діяльності ерготерапевтів та сенсорних терапевтів у контексті інклюзивного навчання; системний аналіз, завдяки якому узагальнено чинники ефективної діяльності команди супроводу дітей з ООП з опорою на ерготерапевтичний підхід; метод прогнозування для розроблення особливої педагогічної реальності, що уможливлює впровадження стратегічних напрямів діяльності учасників команд супроводу з орієнтиром на визначені критерії успішності, етапи й відповідні їм методи та засоби. Представлено порівняльний аналіз сфер відповідальності та особливості змісту, обсягу та алгоритму діяльності ерготерапевта та сенсорного терапевта як фахівця, який частково дублює функції ерготерапевта, що дає змогу визначити умови по-справжньому відповідального підходу, закладеного у практиці роботи фахівців ерготерапевтичного напряму, та сформулювати настанови щодо ефективності організації підтримки дітей з ООП у закладі освіти. Подано розроблені нами чинники успішної діяльності команди супроводу дітей з ООП з опорою на системність, ресурсність, колегіальність, технологічність та науково доведену ефективність як головні критерії ерготерапевтичного підходу. Орієнтир саме на ці критерії, на наш розсуд, дає змогу фахівцям здійснювати осмислену, відповідальну й послідовну діяльність щодо розбудови стимулюючого й розвивального середовища для усіх учасників освітнього процесу, у тому числі для дітей з ООП.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Сьомкін, Володимир Васильович.
    "Укриття" четвертого енергоблоку ЧАЕС у контексті вдосконалення і розвитку сучасних напрямів дизайн-діяльності [Текст] / В. В. Сьомкін // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури = Topikal problems of History, Theori, and Practice of Artistic Culture : збірник наукових праць. - 2015. - Вип. 35. - С. 57-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2225-7586

Кл.слова (ненормовані):
дизайн-концепція -- ліквідація -- технологічний цикл -- системність -- екологічна оболонка -- ергономіка -- екодизайн -- дистанційне управління
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Гладкова, В.
    Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 30-36, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічність -- дослідницька компетентність -- інновативність -- майбутній менеджер
Анотація: У статті висвітлено сутність дослідницької компетентності, теоретичні основи, педагогічні умови та особливості її формування у майбутніх менеджерів освіти. Доведено, що методологічну основу дослідження складають методологічні підходи: системний, компетентнісний, синергетичний, комплексний; найзначнішим є акмесинергетичний підхід. Методологічну підставу дослідження складають також методологічні принципи: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації; одночасного вивчення людини та її діяльності; системно-структурний; історизму; гуманізму; розвитку; детермінізму – самодетермінізму та ін. Уточнено дефініцію поняття «дослідницька компетентність» – це сукупність знань, дослідницьких умінь (сукупність інтелектуальних, практичних і організаторських умінь), навичок, дослідницьких здатностей (евристичність, креативність, інтелектуальна мобільність, антиципація, незалежність та неупередженість мислення, емоційний інтелект, саморефлексія), способів виконання дій у ситуаціях невизначеності, за умов браку чи надлишку інформації тощо. Акцентовано, що до складу дослідницької компетентності входять такі компоненти: системність, превентивність, інновативність, прогностичність (акмеологічність). У статті визначено рівні сформованості діагностичної компетентності (репродуктивний, адаптивний, продуктивний, творчий), критерії (мотиваційно-ціннісний, практичний, рефлексивний) та відповідні їм показники. Визначено комплекс педагогічних умов, які забезпечують формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: розвиток дослідницького потенціалу студентів-магістрантів на основі актуалізації внутрішніх ресурсів особистості у процесі оволодіння фаховими дисциплінами; стимулювання магістрантів до науково-дослідної діяльності шляхом залученням їх до розв’язання випереджувальних пізнавальних та дослідницько-творчих завдань професійно зорієнтованого характеру під час застосування різноманітних форм та методів організації освітнього процесу; включення магістрантів у різні види науково-дослідницької роботи в освітньому процесі під час переддипломної практики та виконання кваліфікаційної (магістерської) роботи. Позитивний характер впливу педагогічних умов формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах магістратури підтверджено результатами контрольних зрізів на кінець дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Bilonozhko, O.
    Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work [Електронний ресурс] = Технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи / O. Bilonozhko. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 42-46, DOI 10.28925/2311-2409.2022.375. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
вчителі ліцеїв -- педагогічна культура -- платформа «Педагогічна культура вчителя ліцею» -- система методичної роботи -- технологія розвитку педагогічної культури
Анотація: У статті розглядається технологія розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи. Обґрунтовано, що створення єдиної методичної платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею» на базі міського науково-методичного центру уможливлює побудову чіткої стратегії розвитку професійної культури вчителів профільної школи, організацію постійного моніторингу процесу та об’єктивне оцінювання його результативності. Зазначено, що важливими елементами запропонованої технології є моніторинг результативності та зворотній зв’язок. Моніторинг здійснюється опитуванням на початковому та заключному етапах. Зворотній зв’язок забезпечується організацією обговорення після кожного проведеного заходу, а також дискусією у соціальних мережах і месенджерах. Програма розвитку педагогічної культури охоплює весь навчальний рік, тематика є багатоаспектною і актуальною, у ній задіяні усі педагоги міських ліцеїв, що дозволяє зробити розвиток педагогічної культури системним, постійним, всебічним і загальним. Запропонована технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи (створення платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею») забезпечує системне ознайомлення вчителів ліцею з передовим освітянським досвідом. Запропонована технологія забезпечує реалізацію педагогічних умов розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв і характеризується такими ознаками, як системність (максимально враховані різноманітні аспекти розвитку педагогічної культури вчителя), послідовність і регулярність (платформа діє протягом усього навчального року і пролонговується на наступний рік, заходи відбуваються щотижнево) та загальність (тотальне охоплення вчителів ліцеїв міста). Запропонована технологія дозволяє подолати розбіжності між організацією методичної діяльності, що має на меті підвищення професійної культури вчителів, у різних закладах профільної освіти міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Білоножко О. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)