159.923(075.8)
К 64


    Кононко, О. Л.
    Соціально-емоційний розвиток особистості (в дошкільному дитинстві) : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / О. Л. Кононко. - Київ : Освіта, 1998. - 255 с. - ISBN 966-04-0254-6 : 20.00 грн., 20.00 грн., 10.00 грн., 5.00 грн., 3.20 грн., 4.90 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Дошкільна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціальна поведінка -- педагогічна майстерність -- колектив -- особистість

Примірників всього: 12
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)


74.0я43
П 24


    Кравченко, Тамара Володимирівна.
    Соціальні цінності - керівні принципи соціальної поведінки / Т. В. Кравченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - № 18. - С. 64-67. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Соціальна педагогіка--Особистість

Кл.слова (ненормовані):
функції соціальних цінностей -- соціальна поведінка -- суспільство
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Караман, Станіслав Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



616.89
П 86


   
    Психиатрия и наркология [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений IV уровня аккредитации / под ред. В. Л. Гавенко ; ред. В. С. Битенский. - Киев : Медицина, 2009. - 487 с. - ISBN 978-966-10-0063-5 : 98.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психіатрія--Підручники для вищих навчальних закладів

   Наркологія--Підручники для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
наркологія -- спеціальна психіатрія -- нозологічна психіатрія -- психічні порушення -- психічні розлади -- поведінкові розлади -- нехімічні адикції -- шизофренія -- афективні розлади -- епілепсія -- розумова відсталість -- розлади особистості -- розлади психологічного розвитку -- дитячий аутизм -- гіперкінетичні розлади -- соціальна поведінка
Анотація: У підручнику висвітлено загальні питання психіатрії, організації профілактики та надання допомоги хворим з психічними порушеннями, загальної психопатології. А також представлено навчальний матеріал зі спеціальної психіатрії. Подано епідеміологію, клінічні прояви, етіологію, патогенез, лікування і профілактику кожного захворюваня.
Дод.точки доступу:
Гавенко, В. Л. \под ред.\
Битенский, В. С. \ред.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


316.6
М 82


    Москаленко, Валентина Володимирівна.
    Соціальна психологія : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Москаленко. - Вид. 2-ге, випр. та допов. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 688 с. - Бібліогр.: с. 671-687. - ISBN 978-966-364-591-9 : 24.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання

   Соціальна психологія--Сучасні напрямки--Зарубіжні країни


   Соціалізація особистості


   Спілкування--Психологія


   Соціальні групи--Соціально-психологічні дослідження


Кл.слова (ненормовані):
біхевіоризм -- бихевиоризм -- социальная психология -- генетична психологія -- генетическая психология -- політична соціалізація -- политическая социализация -- спілкування -- общение -- конформізм -- конформизм -- натовп -- толпа -- паніка -- паника -- методи психологіного дослідження -- методы психологического исследования -- психология масс -- психологія мас -- соціальна поведінка -- социальное поведение -- когнітивна психологія -- когнитивная психология -- структуралізм -- структурализм -- психоаналітична психологія -- психоаналитическая психология -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- особистість -- личность -- економічна соціалізація особистості -- экономическая социализация личности -- статево-рольова соціалізація -- полоролевая социализация -- політична соціалізація -- политическая социализация -- соціалізація особистості -- социализация личности -- ґендерна культура -- ґендерная культура -- ґендерні ролі -- гендерные роли -- конфлікти -- конфликты -- афилиация -- афіліація -- соціальна перцепція -- социальная перцепция -- візуальна психодіагностика -- визуальная психодиагностика -- стереотипізація -- стереотипизация -- ідентифікація -- идентификация -- рефлексия -- рефлексія -- каузальна атрибуція -- каузальная атрибуция -- психологія малих груп -- психология малых групп -- психологический климат -- психологічний клімат -- лидерство -- лідерство -- соціальні групи -- социальные группы
Анотація: Новий погляд на соціально-психологічні дослідження в теорії і практиці даної дисципліни.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)


316.6+159.9.01(075.8)
О-75


   
    Основи соціальної психології : навчальний посібник / ред. М. М. Слюсаревський. - Київ : Міленіум, 2008. - 495 с. - ISBN 978-966-8063-45-2 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- соціальна психологія -- історія психології -- соціальна поведінка -- міжособова взаємодія -- міжгрупові відносини -- психологія впливу -- психологія особистості -- психологія груп
Анотація: У посібнику автори визначають предмет, структуру і функції соціальної психології. Аналізується психологічна проблематика регуляції соціальної поведінки, міжособової взаємодії.
Дод.точки доступу:
Слюсаревський, М. М. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)


316.6
Х 98


    Хьюстон, М.
    Введение в социальную психологию. Европейский подход : учебник для студентов вузов / М. Хьюстон, В. Штребе. - 3-е изд. - Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. - 594 с. - (Зарубежный учебник). - пер. с англ. Г. Ю. Любимова. - ISBN 5-238-00713-2 : 56.75 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- психологія розвитку -- соціальне пізнання -- емоції -- атрибуції -- установки -- соціальна поведінка -- агресія -- аффіліація -- атракція -- групова діяльність -- соціальні групи
Анотація: В книге изложены основные теории социальной психологии.
Дод.точки доступу:
Штребе, В.


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2)


Шифр: О116017/2017/3
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : щомісячний науково-методичний журнал/ Національна акад. пед. наук України, Ін-т обдарованої дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ. - ISSN 2309-3935. - Виходить щомісячно
2017р. № 3
Зміст:
Поліхун, Наталія Іванівна. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України / Н. І. Поліхун, І. А. Сліпухіна, І. С. Чернецький. - С.5-9
Кл.слова: міждисциплінарний підхід, освітні програми
Данілова, Лариса Володимирівна. Почуття милосердя як соціальна якість студентської молоді / Л. В. Данілова. - С.10-13
Кл.слова: доброчинна діяльність, соціальна поведінка
Бурова, Вікторія Володимирівна. Розвиток обдарованої особистості засобами інноваційних технологій / В. В. Бурова. - С.14-16
Кл.слова: обдарованість, освіта, технології
Сологуб, Анатолій Іванович. Винахідницька діяльність старшокласників на заняттях профільного креативного навчання / А. І. Сологуб. - С.17-23
Кл.слова: заняття, хімія
Єзерська, Наталія Валеріївна. Дескриптори щастя обдарованих учнів підліткового віку як показники суб'єктивного благополуччя / Н. В. Єзерська. - С.24-29
Кл.слова: адаптація, самореалізація, духовність
Сичевська, Людмила Євгеніївна. Козацька спадщина як етнокультурний фундамент для сучасного виховання обдарованої особистості / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник. - С.30-34
Кл.слова: козак, генетична пам'ять
Карпенко, Андрій Петрович. Вплив батьківського виховання на професійний вибір фахівців інженерно-технічних спеціальностей / А. П. Карпенко. - С.35-39
Кл.слова: професійна ефективність, аутентичність
Чудакова, Віра Петрівна. Експерементальна перевірка "моделі експкртизи внутрішньої психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності" (В. Чудакова) як засіб формування конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.40-47
Кл.слова: інноваційність, корекція
Рыбак, Сергей Борисович. Отличный конспект - это просто / С. Б. Рыбак. - С.48-50
Кл.слова: піктограма, майстер-клас
Прохорчук, Тетяна Павлівна. Вистава "У деякому королівстві - геометричній державі" / Т. П. Прохорчук. - С.51-54
Кл.слова: авторські програми, проекти
Федорова, Ніна Федорівна. Обдаровані діти в Угорщині / Н. Ф. Федорова. - С.55-60
Кл.слова: обдарованість, талант, угорський контекст
Абраменко, Ірина Василівна. Майбутня зірка сучасних танців / І. В. Абраменко. - С.61-64
Кл.слова: обдарована особистість, Марійка Біднюк
Грицишина, Таїсія Іванівна. Інноваційна освіта - дошкільнятам / Т. І. Грицишина. - С.65-70
Кл.слова: неакадемічні навички, грамотність, особисті якості
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Шифр: О190803/2017/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Таранченко, Оксана. Соціальне інтегрування: ключовий концепт інклюзії / О. Таранченко. - С.7-15
Кл.слова: соціальне інтегрування, інклюзія, соціальна дієздатність
Скрипник, Тетяна. Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра / Т. Скрипник. - С.16-21
Кл.слова: аутизм, класний менеджмент, ТЕАССН
Кобильченко, Вадим. Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором / В. Кобильченко. - С.22-30
Кл.слова: внутрішні ресурси, дитина з порушеним зором
Кульбіда, Світлана. Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи / С. Кульбіда. - С.31-39
Кл.слова: товариство глухих, українська жестова мова, європейське товариство
Ільяна, Валентина. Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення / В. Ільяна, З. Пригода. - С.40-46
Кл.слова: корекція звуковимови, фонематичне сприймання, звуковий аналіз
Дічек, Наталія. Практико орієнтовна діяльність Українського науково-дослідного інституту дефектології у контексті індивідуалізації навчання дітей із вадами розвитку (кінець 1940-х - середина 1950-х років) / Н. Дічек. - С.47-58
Кл.слова: діти з психофізичними вадами, диференціація спеціальних шкіл, індивідуалізація навчально-виховного процесу
Нетьосов, Сергій. Актуальні проблеми вивчення дисципліни"Корекційна андрагогіка" / С. Нетьосов. - С.59-68
Кл.слова: корекційна андрагогіка, освіта дорослих осіб з інвалідністю
Склянська, Ольга. Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги / О. Склянська. - С.69-78
Кл.слова: дитина з порушеннями психофізичного розвитку, дитина раннього віку, соціальна поведінка
Литовченко, Світлана. Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти / С. Литовченко. - С.79-87
Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, порушення слуху
Тороп, Крістіна. Навчально-реабілітаційний центр як інститут соціалізації / К. Тороп, К. Рейда, С. Кривошея. - С.88-95
Кл.слова: соціалізація, діти з інтелектуальними порушеннями
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Данілова, Лариса Володимирівна.
    Почуття милосердя як соціальна якість студентської молоді [Текст] / Л. В. Данілова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 3. - С. 10-13

Кл.слова (ненормовані):
доброчинна діяльність -- соціальна поведінка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Склянська, Ольга.
    Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги [Текст] / О. Склянська // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 69-78

Кл.слова (ненормовані):
дитина з порушеннями психофізичного розвитку -- дитина раннього віку -- соціальна поведінка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Chmielewska, M.
    Nauczyciel wobec dziecka z zespołem aspergera = Учитель для дитини з синдромом Аспергера / M. Chmielewska, M. Chmielewska // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 90-96, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.9096 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
синдром Аспергера -- сенсорна чутливість -- соціальна поведінка
Анотація: У статті представлено специфічні особливості, виявлені у дітей з синдромом Аспергера. З метою надання батькам, вчителям і терапевтам основної інформації про клінічну картину синдрому Аспергера представлено конкретні характеристики дітей з цим синдромом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



316.622:82-91
М 97


    Мэнсон, Марк.
    Тонкое искусство пофигизма. Парадоксальный способ жить счастливо [Текст] / М. Мэнсон. - Київ : Альпина Паблишер, 2020. - 191 с. - ISBN 978-617-7858-08-8 : 248.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія поведінки

   Популярна література--Нон-фікшн


Кл.слова (ненормовані):
соціальна поведінка -- social behavior -- нон-фікшн -- non-fiction -- відповідальність -- responsibility -- тиранія -- tyranny -- розчарування -- disappointment -- цінності -- values -- віктимність -- victimhood

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Никитенко, Ольга.
    Навчатися, граючись : розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках у сучасній школі / О. Никитенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 7(613). - С. 9–11. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Соціальна компетентність--методи навчання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- методи навчання -- ситуація успіху -- соціальні умови -- ігрова діяльність -- навчальні ігри -- ігрові методи навчання -- соціальна поведінка -- початкова школа

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)