С 69 Соціальна робота в Україні: перші кроки / редактор В. Полтавець. - Київ : КМ Аcademia, 2000. - 232 с. - ISBN 966-518-151-3 : 15.47 грн., 18.20 грн., 25.00 грн.
Рубрики: Соціальна робота--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальна робота -- соціальна політика -- функції -- Західна Європа -- соціальні служби -- соціальне обслуговування -- волонтерство -- недержавні соціальні служби -- Україна Дод.точки доступу: Полтавець, В. \редактор.\ Примірників всього: 5 Бульвар І. Шамо, 18/2 (4), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (4), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
П 12 Павленок, П. Д. Технологии социальной работы с различными группами населения [Текст] : учебное пособие / П. Д. Павленок, М. Я. Руднева. - Москва : Инфра-М, 2012. - 272 с. - (Высшее образование). - ISBN 978-5-16-003292-4 : 193.84 грн.
Рубрики: Соціальна робота Кл.слова (ненормовані): соціальна робота -- технологічний підхід -- соціальне обслуговування -- соціальний захист -- безпритульні діти -- підлітки -- діти-інваліди -- діти-сироти -- неповна сім'я -- багатодітна сім'я -- люди похилого віку -- суіцид -- насильство -- безпритульні діти -- адаптація випускників дитячих будинків -- жорстоке поводження з дітьми -- насилля -- робота з людьми, що зазнали радіації Анотація: В учебнике рассматриваются теоретико-методологические основы и практический опыт социальной работы с различными группами населения Дод.точки доступу: Руднева, М. Я. Примірників всього: 3 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3) |
Х 73 Холостова, Е. И. Социальная работа с семьей [Текст] : учебное пособие / Е. И. Холостова. - Изд. 4-е, перераб. и дополн. - Москва : Дашков и К°, 2013. - 242 с. - (Золотой фонд учебной литературы). - ISBN 978-5-394-02004-9 : 64.61 грн.
Рубрики: Соціальна робота з сім'єю--Навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): соціальна робота -- сім'я -- теорії виникнення сім'ї -- соціальне обслуговування -- соціальний захист -- насильство в сім'ї -- відповідальне батьківство -- соціальне партнерство Анотація: Пособие содержит анализ современного состояния и тенденций развития семьи.Особое место отводится социальной работе с семьей, созданию системы учреждений социального обслуживания семьи и детей. Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
Волошин, Іванна. Реалізація малозабезпеченими права на соціальне ослуговування / І. Волошин> // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 103-108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049 Кл.слова (ненормовані): соціальний захист -- соціальне обслуговування -- малозабезпечена особа -- рівень доходу -- потреба у соціальному обслуговуванні Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine [Електронний ресурс] = Модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку в Україні / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 176-188, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): майбутні соціальні працівники -- компоненти готовності до професійної діяльності -- люди похилого віку -- педагогічна модель -- соціальне обслуговування Анотація: У статті здійснено аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження моделі формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Модель передбачала виділення таких її складових, як: концептуально-цільова, змістовно технологічна і рефлексивно-діагностична. Концептуально-цільова складова виконує функцію наукового обгрунтування поставленої проблеми. Змістовно технологічна складова відображає зміст, функції, форми організації навчання, методи, засоби, етапи навчального процесу і педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Рефлексивно-діагностична складова включає в себе структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Результатом впровадження моделі виступає готовність майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку, структура якої визначається за допомогою виділення мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного компонентів. Критеріями сформованості цих компонентів є аксіологічний, пізнавальний, діяльнісний і рефлексивний критерії, кожен з яких має оптимальний, достатній і критичний рівні. Результати педагогічного експерименту свідчать про суттєві позитивні зміни рівнів сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку у студентів експериментальної групи в порівнянні зі студентами контрольної групи. Зокрема в експериментальній групі кількість студентів з оптимальним рівнем сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування літніх людей збільшилася на 11,81%, а в контрольній групі тільки на 6,08%. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Kovalchuk, O. Ковальчук Оксана Павлишина Наталія Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |