С 69 Соціально-етичний маркетинг : монографія / Київський національний торговельно-економічний університет ; за загальною редакцією А. А. Мазаракі та Є. В. Ромата. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2013. - 372 с. - ISBN 9978-966-629-616-3 : 50.00 грн.
Рубрики: Маркетинг, соціально-етичний (соцієтальний)--Монографії Кл.слова (ненормовані): етика маркетингу -- принципи -- соціально-етичний маркетинг -- соцієтольний маркетинг Дод.точки доступу: Мазаракі, Анатолій Антонович \загальний редактор.\ Ромат, Євгеній Вікторович \загальний редактор.\ Київський національний торговельно-економічний університет Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |