> Шифр: О168872740/2018/7 Журнал 2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14 Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21 Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28 Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37 Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43 Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58 Кл.слова: фармацевтична галузь Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58 Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64 Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71 Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76 Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83 Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89 Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96 Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107 Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115 Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124 Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130 Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137 Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144 Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151 Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156 Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155 Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Harasymowicz, J. Godziwa samoobrona jako podstawa = Співрозмірна самооборона як основа оборонної освіти та оптимальна модель протидії агресії / J. Harasymowicz> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 108-115, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.108115 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): фізична агресія -- співрозмірна самооборона -- цілісна модель освіти Анотація: Стаття є спробою синтетичного пояснення теоретичної, правової, етичної та методологічної основ соціально-оптимальної моделі оборонної освіти, її загальних принципів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |