> Шифр: П875300957/2019/3/4 Журнал 2019р. Вип. 3/4 Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15 Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23 Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30 Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36 Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44 Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51 Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58 Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66 Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76 Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83 Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89 Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95 Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102 Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110 Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116 Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122 Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128 Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137 Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144 Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152 Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160 Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167 Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173 Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180 Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187 Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів [Текст] / Н. Дика, О. Глазова> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 145-152, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.145152 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): проєктна технологія -- неологізми -- стилістична норма Дод.точки доступу: Глазова, О. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
А 21 Авраменко, О. М. Українська мова. 11 клас (рівень стандарту) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / О. М. Авраменко. - Київ : Грамота, 2019. - 207 с. : il. - ISBN 978-966-349-735-8 : 41.95 грн., 180.00 грн., 210.00 грн., 20.98 грн.
Рубрики: Українська мова--11 клас--Рівень стандарту--Підручники для старшої школи Кл.слова (ненормовані): практична риторика -- морфологічна норма -- синтаксична норма -- пунктуаційна норма -- стилістична норма -- ukrainian language -- practical rhetoric -- morphology -- syntax -- punctuation -- 11 клас -- шкільний підручник Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ Примірників всього: 53 Фаховий коледж «Універсум» (53) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (53) |