Шифр: С707612/2008/1
   Журнал

Слово і час [Текст] : наук.-теорет. журнал/ Ін-т літ. ім. Т. Г. Шевченка. - Київ : Фенікс, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Виходит раз на два місяця
2008р. № 1
Зміст:
Дроздовський, Дмитро. Поетична суб’єктність у віршах Ірини Жиленко / Д. Дроздовський. - С.10-18
Крутікова, Ніна. Україна в поезії і прозі Івана Буніна / Н. Крутікова. - С.4-10
Дашко, Наталія. Коцепція життя в романі Володимира Дрозда "Листя землі" / Н. Дашко. - С.18-25
Демська-Будзуляк, Леся. Досвід і риторика смерті у творчості молодомкзівців / Л. Демська-Будзуляк. - С.25-31
Кл.слова: "МОЛОДА МУЗА2, МОДЕРНІЗМ, ПОЗИТИВІЗМ, РОМАНТИЗМ, КАРМАНСЬКИЙ П., ЯЦКІВ М., ЄВШАН М.
Яструбецька, Галина. Одержимий літературою, або Про Андрія Головка і його сонячно-червоний лиман / Г. Яструбецька. - С.31-38
Мафтин, Наталія. Міфологема ритуального жертвоприношення як сюжетоконструювальний чинник новел Мирослава Ірчана "Княжна" та "Перший розподіл" / Н. Мафтин. - С.38-47
Онишкевич, Лариса. Вина й відповідальність за Переяславську угоду у драмі / Л. Онишкевич. - С.47-53
Малютіна, Наталія. Явище жанрової інтерактивності у драматургії І. Карпенка-Карого / Н. Малютіна. - С.53-62
Лук’янченко, Яна. "Антимемуари" versus "автофікшн" (Роздуми про "Антимемуари" Андре Мальро на тлі сучасних літературних тенденцій) / (Тимощук) Я. Лук’янченко. - С.62-67
Дубініна, Олена. ПРо дитину, але для дорослих (збірка В. Стайрона "Ранок у Смузі приливу") / О. Дубініна. - С.67-72
Мірошниченко, Лариса. Невідомі автографи Лесі Українки / Л. Мірошниченко. - С.72-78
Миронець, Надія. Епістолярний діалог Володимира Винниченка з Розалією Ліфшиць (1911 - 1918) (продовження) / Н. Миронець. - С.78-84
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2008р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


37.018
П 27


   
    Перспективні освітні технології : науково-методичний посібник : науково-методичний посібник. - Київ : Гопак, 2000. - 559 с. - (Сучасна освіта України). - ISBN 966-532-011-4 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні технології--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
групова діяльність -- реалізація -- обслуговування -- перспективи -- технології
Анотація: У посібнику розглядаються методичні підходи до впровадження перспективних освітніх технологій у процесі експерементально-пошукової роботи
Дод.точки доступу:
Сазоненко, Г. С.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 24. - 2015. - 122 с. - 46.82 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


   001
   Н 34


   
    Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка [Текст]. Випуск 2, А / Український гуманітарний інститут ; ред. Р. В. Болдирев. - Київ ; Буча : Міленіум, 2013. - 433 с. - ISBN 978-966-8063-97-14 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
політичні реформи -- реклама
Дод.точки доступу:
Болдирев, Р. В. \ред.\
Український гуманітарний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


Шифр: П706540/2018/1
   Журнал

Право України [Текст] : юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Право України, 1922 - . - ISSN 1026-9932. - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Харитонов, Євген. "ІТ-право: концепції, реалії та перспективи" ІТ-право у системі права України / Є. Харитонов, О. Харитонова. - С.18-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нормативістське праворозуміння, галузь права, галузь законодавства
Стефанчук, Руслан. Інформаційні технології та право:QUO VADIS? / Р. Стефанчук. - С.30-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, роботизація, економіка спільної участі
Сімсон, Ольга. ІТ-право з позицій теорії та практики, підходи до вивчення і викладання / О. Сімсон. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційне право, цифрове право, право і технології
Кохановська, Олена. Проблеми реалізації інформаційних прав в Україні (приватноправовий аспект) / О. Кохановська. - С.63-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реалізація інформаційних прав, інформація, форми і способи реалізації інформаційних прав
Кодинець, Анатолій. Засади цивільно-правового регулювання інформаційних зобов’язань:проблеми теорії та практики / А. Кодинець. - С.72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні відносини, персональні дані, інтелектуальна власність
Яворська, Олександра. Охорона авторських і суміжних прав у раз їх порушення з використанням мережі інтернет / О. Яворська. - С.81-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: авторські права, інтернет, інтелектуальна власність
Венедіткова, Ірина. Авторське право на елементи літературного твору у комп’ютерній відеогрі / І. Венедіткова. - С.91-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: авторське право, комп’ютерна відеогра, складний літературний твір
Тарасенко, Леонід. Інтернет-сайт як об’єкт іт-права / Л. Тарасенко. - С.103-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: веб-сайт, авторське право, інтелектуальна власність
Селіванов, Максим. Електронний суд: іт-технології в судовому процесі як спосіб покращення прогнозованості судових рішень / М. Селіванов. - С.114-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іт-технології у судовому процесі, прогнозованість судових рішень
Радутний, Олександр. Суб’єктність штучного інтелекту у кримінальному праві / О. Радутний. - С.123-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: штучний інтелект, суб’єкт кримінально-правових відносин, електронна особа
Жилінкова, Олена. Договірне регулювання відносин щодо інтелектуальної власності у сфері інформаційних технологій / О. Жилінкова. - С.137-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: право інтелектуальної власності, договори, комерційна таємниця
Бачинський, Тарас. Аналіз юридичних ризиків господарської діяльності іт-компаній у Львові / Т. Бачинський. - С.146-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іт-компанія, ризики заборгованості
Мартинюк, Роман. Змішана республіка - напівпрезидентська форма правління? / Р. Мартинюк. - С.172-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: президентська республіка, змішана республіка, дуалізм виконавчої влади
Мота, Андрій. Адміністративно-правовий механізм ідентифікації нелегальних мігрантів, які виявляються органами державної прикордонної служби України / А. Мота. - С.184-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адміністративно-правовий механізм, біометрична фіксація, прикордонна служба
Дроздов, Олександр. Кримінальне провадження за нововиявленими або виключними обставинами: нові виміри за європейськими стандартами / О. Дроздов. - С.196-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: належна правова процедура, учасники судового провадження, Конституційний Суд України
Денисов, Володимир. Наднаціональність як правова реальність міжнародної інтеграції / В. Денисов, Л. Фалалєєва. - С.214-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наднаціональність, суверенітет, субсидіарність
Буяджи, Ганна. Багатоюрисдикційні, міжнародні та офшорні трасти. Проблемні питання співвідношення понять / Г. Буяджи. - С.232-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: багатоюрисдикційні трасти, міжнародні трасти, офшорна юрисдикція
Голосніченко, Іван. До питання свободи і самоврядування у сфері юридичної освіти та науки в Україні / І. Голосніченко. - С.251-264. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: юридична освіта, університецька автономія, система стримувань і противаг
Задорожний, Олександр. До питання захисту прав інвесторів у разі розірвання договору купівлі-продажу приватизованого майна / О. Задорожний. - С.265-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: приватизація, розірвання договору, захист права власності
Довгерт, Анатолій. Сучасні інструменти зближення національних доктрин міжнародного приватного права / А. Довгерт. - С.280-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: доктрина, приватне право
Панов, Микола. Кримінально-правове забезпечення сталого розвитку України в умовах глобалізації / М. Панов. - С.292-306
Кл.слова: кримінальне право, глобалізація
Держипільська, Анна. Всесвітня актуальність правозахисних концепцій Герша Лаутерпахта і Рафала Лемкіна - випускників Львівського університету / А. Держипільська. - С.307-311
Гончаров, Володимир. Успішне провадження нового циклу львівських круглих столів з праволюдинної міждисциплінарної проблематики / В. Гончаров. - С.312-314
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)




    Кодлюк, Ярослава.
    Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Я. Кодлюк // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- рефлексія навчальної діяльност -- уміння вчитися

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)





    Дроздовський, Дмитро.
    Поетична суб’єктність у віршах Ірини Жиленко [Текст] / Д. Дроздовський // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2008. - № 1. - С. 10-18


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2008р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)





    Радутний, Олександр.
    Суб’єктність штучного інтелекту у кримінальному праві [Текст] / О. Радутний // Право України. - Київ : Право України, 2018. - № 1. - С. 123-136. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
штучний інтелект -- суб’єкт кримінально-правових відносин -- електронна особа

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)



159.923.2-053.4:37.015.31
Т 11


    Тітов, Іван.
    Особистісне становлення дитини. Суб’єктний вибір [Текст] : монографія / І. Тітов, О. Кравченко, Л. Москаленко ; за ред. І. Г. Тітова. - Київ : Академія, 2015. - 152 с. - (Монограф). - ISBN 978-966-580-457-4 : 65.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Особистісний розвиток--Розвиток дитини--Монографія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність -- дошкільники -- молодший школяр -- оцінка розвитку дитини
Дод.точки доступу:
Кравченко, Ольга
Москаленко, Людмила
Тітова, І. Г. \за ред.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


Шифр: П225817115/2018/29
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 29 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Висоцька, Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського / Е. Висоцька. - С.4-10
Кл.слова: психологія любові, педагогіка радості, гуманістична педагіка
Хоружа, Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) / Л. Л. Хоружа. - С.11-15
Кл.слова: етична культура, професійна етика
Сухомлинська, Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України / Л. В. Сухомлинська. - С.16-21
Кл.слова: художні мініатюри, інформаційне поле, дошкілля
Су, С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая / С. Су, Ц. Сяоянь. - С.22-28
Кл.слова: бюджет на освіту, праці Сухомлинського
Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу / Е. Відавська. - С.29-34
Кл.слова: суб’єктність дитини, Конвенція про права дитини, людська гідність
Дика, Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. М. Дика. - С.35-40
Кл.слова: мовна особистість, компетентнісний підхід, гуманізація освіти
Козир, М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО / М. В. Козир. - С.41-45
Кл.слова: емоційний інтелект, інформаційна педагогіка, емоційний контакт
Терещенко, О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій / О. І. Терещенко. - С.46-52
Кл.слова: рефлексія, інтерактивні технології, мотивація
Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії / О. Ю. Булгакова. - С.53-59
Кл.слова: тактична спрямованість, соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - С.60-66
Кл.слова: інклюзія, інклюзивна освіта, виховання толерантності
Литвиненко, О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення / О. О. Литвиненко. - С.67-72
Кл.слова: психологічна діагностика, психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб / І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. . - С.73-78
Кл.слова: психологічний стрес, психічна травма, практикуючий психолог
Супрун, Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун. - С.79-84
Кл.слова: діти з аутизмом, рівень тривожності, дезадаптованість
Турубарова, А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я / А. В. Турубарова. - С.85-90
Кл.слова: дитячий церебральний параліч, егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського. - С.91-96
Кл.слова: гумання педагогіка, "Дитяча усмішка", казки Сухомлинського
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)




    Відавська, Е.
    Права дитини як важливий аспект виховного процесу [Електронний ресурс] / Е. Відавська. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 29-34 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність дитини -- Конвенція про права дитини -- людська гідність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Січевлюк, Володимир.
    Складна правосуб’єктність об’єднань осіб: теоретична конструкція та прикладні втілення / В. Січевлюк // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 5. - С. 211-218. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
правова суб’єктність -- правоздатність -- деліктоздатність -- дієздатність -- проста правова суб’єктність -- складна правова суб’єктність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Бондарева, О.
    Витворення авторського лексичного і семантичного словника у драматургічній практиці олександра ірванця / О. Бондарева // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 172-177, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- аутоідентифікація -- ментальні цінності -- драматургічне письмо -- деструкція радянських наративів -- тоталітарна травма -- суб’єктність -- авторська лексика -- семантична метаметафора
Анотація: Предметом дослідження є лексико-семантичні особливості карнавально-іронічного драматургічного письма О. Ірванця. Об’єктом дослідження стали драми «Маленька п’єса про зраду для однієї актриси», «Електричка на Великдень», «Recording», «Прямии ефір», «Брехун з Литовської площі». Мета статті — проаналізувати драми письменника крізь призму ключових слів, авторських семантичних конструкцій , неологізмів та інших особливостеи художньої мови. Ефективним методом для досягнення поставленої мети є лексико-семантичний і стилістичний аналізи. У результаті дослідження з’ясовано, що в драмах О. Ірванець піддає естетичніи деструкції радянські міфи і формулює цілу низку художньо закамуфльованих питань, пов’язаних із цивілізаціи ним вибором посттоталітарної України та адресованих читачам / слухачам / глядачам його творів. Важливими для письменника в и ого драматургічному доробку стають питання тоталітарного травматичного досвіду українців і його постколоніального пережиття, симулятивної реальності та ї ї естетичних репрезентацій , суб’єктності / несуб’єктності українства на межі ХХ–ХХІ століть, повернення українців до власної мови й ментальних цінностеи . Ці питання він не декларує безпосередньо, а розв’язує на рівнях глобальних концептуальних метафор, символічного поля, авторського словотворення, антиутопічних модусів, асоціаціи і алюзіи , сполучення різномовних та різнодискурсних фрагментів і реплік, палких дискусій , зокрема и внутрішніх. Увесь цей регістр засобів покликаний спонукати українців як першого порадянського десятиліття, так наступних років до самоусвідомлення, цивілізаційного самовизначення та пошуків власної суб’єктної ідентичності. Новизна дослідження полягає в інтерпретації текстів на підставі виявлених лексикосемантичних особливостей . Перспективою дослідження є розгляд його результатів у контексті всієї творчості О. Ірванця, а також у зіставленні з лексико-семантичними особливостями творчості інших драматургів-постмодерністів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)