> Шифр: С707612/2008/1 Журнал 2008р. № 1 Дроздовський, Дмитро. Поетична суб’єктність у віршах Ірини Жиленко / Д. Дроздовський. - С.10-18 Крутікова, Ніна. Україна в поезії і прозі Івана Буніна / Н. Крутікова. - С.4-10 Дашко, Наталія. Коцепція життя в романі Володимира Дрозда "Листя землі" / Н. Дашко. - С.18-25 Демська-Будзуляк, Леся. Досвід і риторика смерті у творчості молодомкзівців / Л. Демська-Будзуляк. - С.25-31 Кл.слова: "МОЛОДА МУЗА2, МОДЕРНІЗМ, ПОЗИТИВІЗМ, РОМАНТИЗМ, КАРМАНСЬКИЙ П., ЯЦКІВ М., ЄВШАН М. Яструбецька, Галина. Одержимий літературою, або Про Андрія Головка і його сонячно-червоний лиман / Г. Яструбецька. - С.31-38 Мафтин, Наталія. Міфологема ритуального жертвоприношення як сюжетоконструювальний чинник новел Мирослава Ірчана "Княжна" та "Перший розподіл" / Н. Мафтин. - С.38-47 Онишкевич, Лариса. Вина й відповідальність за Переяславську угоду у драмі / Л. Онишкевич. - С.47-53 Малютіна, Наталія. Явище жанрової інтерактивності у драматургії І. Карпенка-Карого / Н. Малютіна. - С.53-62 Лук’янченко, Яна. "Антимемуари" versus "автофікшн" (Роздуми про "Антимемуари" Андре Мальро на тлі сучасних літературних тенденцій) / (Тимощук) Я. Лук’янченко. - С.62-67 Дубініна, Олена. ПРо дитину, але для дорослих (збірка В. Стайрона "Ранок у Смузі приливу") / О. Дубініна. - С.67-72 Мірошниченко, Лариса. Невідомі автографи Лесі Українки / Л. Мірошниченко. - С.72-78 Миронець, Надія. Епістолярний діалог Володимира Винниченка з Розалією Ліфшиць (1911 - 1918) (продовження) / Н. Миронець. - С.78-84 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (22.04.2008р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
П 27 Перспективні освітні технології : науково-методичний посібник : науково-методичний посібник. - Київ : Гопак, 2000. - 559 с. - (Сучасна освіта України). - ISBN 966-532-011-4 : 15.00 грн.
Рубрики: Освітні технології--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): групова діяльність -- реалізація -- обслуговування -- перспективи -- технології Анотація: У посібнику розглядаються методичні підходи до впровадження перспективних освітніх технологій у процесі експерементально-пошукової роботи Дод.точки доступу: Сазоненко, Г. С. Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
П 24 Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409. № 24. - 2015. - 122 с. - 46.82 грн.
Рубрики: Педагогіка--Збірники Психологія--Збірники Кл.слова (ненормовані): компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\ Безпалько, О. В. \редкол.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Н 34 Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка [Текст]. Випуск 2, А / Український гуманітарний інститут ; ред. Р. В. Болдирев. - Київ ; Буча : Міленіум, 2013. - 433 с. - ISBN 978-966-8063-97-14 : 30.00 грн.
Рубрики: Наукові дослідження--Збірники Кл.слова (ненормовані): політичні реформи -- реклама Дод.точки доступу: Болдирев, Р. В. \ред.\ Український гуманітарний інститут Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |
> Шифр: П706540/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Харитонов, Євген. "ІТ-право: концепції, реалії та перспективи" ІТ-право у системі права України / Є. Харитонов, О. Харитонова. - С.18-29. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: нормативістське праворозуміння, галузь права, галузь законодавства Стефанчук, Руслан. Інформаційні технології та право:QUO VADIS? / Р. Стефанчук. - С.30-50. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інформаційні технології, роботизація, економіка спільної участі Сімсон, Ольга. ІТ-право з позицій теорії та практики, підходи до вивчення і викладання / О. Сімсон. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інформаційне право, цифрове право, право і технології Кохановська, Олена. Проблеми реалізації інформаційних прав в Україні (приватноправовий аспект) / О. Кохановська. - С.63-71. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: реалізація інформаційних прав, інформація, форми і способи реалізації інформаційних прав Кодинець, Анатолій. Засади цивільно-правового регулювання інформаційних зобов’язань:проблеми теорії та практики / А. Кодинець. - С.72-80. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: інформаційні відносини, персональні дані, інтелектуальна власність Яворська, Олександра. Охорона авторських і суміжних прав у раз їх порушення з використанням мережі інтернет / О. Яворська. - С.81-90. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: авторські права, інтернет, інтелектуальна власність Венедіткова, Ірина. Авторське право на елементи літературного твору у комп’ютерній відеогрі / І. Венедіткова. - С.91-102. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: авторське право, комп’ютерна відеогра, складний літературний твір Тарасенко, Леонід. Інтернет-сайт як об’єкт іт-права / Л. Тарасенко. - С.103-113. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: веб-сайт, авторське право, інтелектуальна власність Селіванов, Максим. Електронний суд: іт-технології в судовому процесі як спосіб покращення прогнозованості судових рішень / М. Селіванов. - С.114-122. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: іт-технології у судовому процесі, прогнозованість судових рішень Радутний, Олександр. Суб’єктність штучного інтелекту у кримінальному праві / О. Радутний. - С.123-136. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: штучний інтелект, суб’єкт кримінально-правових відносин, електронна особа Жилінкова, Олена. Договірне регулювання відносин щодо інтелектуальної власності у сфері інформаційних технологій / О. Жилінкова. - С.137-145. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: право інтелектуальної власності, договори, комерційна таємниця Бачинський, Тарас. Аналіз юридичних ризиків господарської діяльності іт-компаній у Львові / Т. Бачинський. - С.146-171. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: іт-компанія, ризики заборгованості Мартинюк, Роман. Змішана республіка - напівпрезидентська форма правління? / Р. Мартинюк. - С.172-183. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: президентська республіка, змішана республіка, дуалізм виконавчої влади Мота, Андрій. Адміністративно-правовий механізм ідентифікації нелегальних мігрантів, які виявляються органами державної прикордонної служби України / А. Мота. - С.184-195. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: адміністративно-правовий механізм, біометрична фіксація, прикордонна служба Дроздов, Олександр. Кримінальне провадження за нововиявленими або виключними обставинами: нові виміри за європейськими стандартами / О. Дроздов. - С.196-213. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: належна правова процедура, учасники судового провадження, Конституційний Суд України Денисов, Володимир. Наднаціональність як правова реальність міжнародної інтеграції / В. Денисов, Л. Фалалєєва. - С.214-231. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: наднаціональність, суверенітет, субсидіарність Буяджи, Ганна. Багатоюрисдикційні, міжнародні та офшорні трасти. Проблемні питання співвідношення понять / Г. Буяджи. - С.232-250. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: багатоюрисдикційні трасти, міжнародні трасти, офшорна юрисдикція Голосніченко, Іван. До питання свободи і самоврядування у сфері юридичної освіти та науки в Україні / І. Голосніченко. - С.251-264. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: юридична освіта, університецька автономія, система стримувань і противаг Задорожний, Олександр. До питання захисту прав інвесторів у разі розірвання договору купівлі-продажу приватизованого майна / О. Задорожний. - С.265-279. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: приватизація, розірвання договору, захист права власності Довгерт, Анатолій. Сучасні інструменти зближення національних доктрин міжнародного приватного права / А. Довгерт. - С.280-284. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: доктрина, приватне право Панов, Микола. Кримінально-правове забезпечення сталого розвитку України в умовах глобалізації / М. Панов. - С.292-306 Кл.слова: кримінальне право, глобалізація Держипільська, Анна. Всесвітня актуальність правозахисних концепцій Герша Лаутерпахта і Рафала Лемкіна - випускників Львівського університету / А. Держипільська. - С.307-311 Гончаров, Володимир. Успішне провадження нового циклу львівських круглих столів з праволюдинної міждисциплінарної проблематики / В. Гончаров. - С.312-314 Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Кодлюк, Ярослава. Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Я. Кодлюк> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 6-9 Кл.слова (ненормовані): молодший школяр -- рефлексія навчальної діяльност -- уміння вчитися Є примірники у відділах: Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Дроздовський, Дмитро. Поетична суб’єктність у віршах Ірини Жиленко [Текст] / Д. Дроздовський> // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2008. - № 1. - С. 10-18 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (22.04.2008р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Радутний, Олександр. Суб’єктність штучного інтелекту у кримінальному праві [Текст] / О. Радутний> // Право України. - Київ : Право України, 2018. - № 1. - С. 123-136. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): штучний інтелект -- суб’єкт кримінально-правових відносин -- електронна особа Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1) |
Т 11 Тітов, Іван. Особистісне становлення дитини. Суб’єктний вибір [Текст] : монографія / І. Тітов, О. Кравченко, Л. Москаленко ; за ред. І. Г. Тітова. - Київ : Академія, 2015. - 152 с. - (Монограф). - ISBN 978-966-580-457-4 : 65.00 грн.
Рубрики: Особистісний розвиток--Розвиток дитини--Монографія--Монографії Кл.слова (ненормовані): суб’єктність -- дошкільники -- молодший школяр -- оцінка розвитку дитини Дод.точки доступу: Кравченко, Ольга Москаленко, Людмила Тітова, І. Г. \за ред.\ Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
> Шифр: П225817115/2018/29 Журнал 2018р. № 29 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Висоцька, Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського / Е. Висоцька. - С.4-10 Кл.слова: психологія любові, педагогіка радості, гуманістична педагіка Хоружа, Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) / Л. Л. Хоружа. - С.11-15 Кл.слова: етична культура, професійна етика Сухомлинська, Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України / Л. В. Сухомлинська. - С.16-21 Кл.слова: художні мініатюри, інформаційне поле, дошкілля Су, С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая / С. Су, Ц. Сяоянь. - С.22-28 Кл.слова: бюджет на освіту, праці Сухомлинського Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу / Е. Відавська. - С.29-34 Кл.слова: суб’єктність дитини, Конвенція про права дитини, людська гідність Дика, Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. М. Дика. - С.35-40 Кл.слова: мовна особистість, компетентнісний підхід, гуманізація освіти Козир, М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО / М. В. Козир. - С.41-45 Кл.слова: емоційний інтелект, інформаційна педагогіка, емоційний контакт Терещенко, О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій / О. І. Терещенко. - С.46-52 Кл.слова: рефлексія, інтерактивні технології, мотивація Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії / О. Ю. Булгакова. - С.53-59 Кл.слова: тактична спрямованість, соціальна взаємодія Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - С.60-66 Кл.слова: інклюзія, інклюзивна освіта, виховання толерантності Литвиненко, О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення / О. О. Литвиненко. - С.67-72 Кл.слова: психологічна діагностика, психологічний супровід Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб / І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. . - С.73-78 Кл.слова: психологічний стрес, психічна травма, практикуючий психолог Супрун, Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун. - С.79-84 Кл.слова: діти з аутизмом, рівень тривожності, дезадаптованість Турубарова, А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я / А. В. Турубарова. - С.85-90 Кл.слова: дитячий церебральний параліч, егопсихологія "Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського. - С.91-96 Кл.слова: гумання педагогіка, "Дитяча усмішка", казки Сухомлинського Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу [Електронний ресурс] / Е. Відавська. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 29-34 . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): суб’єктність дитини -- Конвенція про права дитини -- людська гідність Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Січевлюк, Володимир. Складна правосуб’єктність об’єднань осіб: теоретична конструкція та прикладні втілення / В. Січевлюк> // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 5. - С. 211-218. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049 Кл.слова (ненормовані): правова суб’єктність -- правоздатність -- деліктоздатність -- дієздатність -- проста правова суб’єктність -- складна правова суб’єктність Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: П888118777/2015/84 Журнал 2015р. Вып. 84 Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акместановлення Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Бондарева, О. Витворення авторського лексичного і семантичного словника у драматургічній практиці олександра ірванця / О. Бондарева> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 172-177, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): ідентичність -- аутоідентифікація -- ментальні цінності -- драматургічне письмо -- деструкція радянських наративів -- тоталітарна травма -- суб’єктність -- авторська лексика -- семантична метаметафора Анотація: Предметом дослідження є лексико-семантичні особливості карнавально-іронічного драматургічного письма О. Ірванця. Об’єктом дослідження стали драми «Маленька п’єса про зраду для однієї актриси», «Електричка на Великдень», «Recording», «Прямии ефір», «Брехун з Литовської площі». Мета статті — проаналізувати драми письменника крізь призму ключових слів, авторських семантичних конструкцій , неологізмів та інших особливостеи художньої мови. Ефективним методом для досягнення поставленої мети є лексико-семантичний і стилістичний аналізи. У результаті дослідження з’ясовано, що в драмах О. Ірванець піддає естетичніи деструкції радянські міфи і формулює цілу низку художньо закамуфльованих питань, пов’язаних із цивілізаціи ним вибором посттоталітарної України та адресованих читачам / слухачам / глядачам його творів. Важливими для письменника в и ого драматургічному доробку стають питання тоталітарного травматичного досвіду українців і його постколоніального пережиття, симулятивної реальності та ї ї естетичних репрезентацій , суб’єктності / несуб’єктності українства на межі ХХ–ХХІ століть, повернення українців до власної мови й ментальних цінностеи . Ці питання він не декларує безпосередньо, а розв’язує на рівнях глобальних концептуальних метафор, символічного поля, авторського словотворення, антиутопічних модусів, асоціаціи і алюзіи , сполучення різномовних та різнодискурсних фрагментів і реплік, палких дискусій , зокрема и внутрішніх. Увесь цей регістр засобів покликаний спонукати українців як першого порадянського десятиліття, так наступних років до самоусвідомлення, цивілізаційного самовизначення та пошуків власної суб’єктної ідентичності. Новизна дослідження полягає в інтерпретації текстів на підставі виявлених лексикосемантичних особливостей . Перспективою дослідження є розгляд його результатів у контексті всієї творчості О. Ірванця, а також у зіставленні з лексико-семантичними особливостями творчості інших драматургів-постмодерністів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |