Робінсон, Кен.
    Чи вбивають школи креативність? / К. Робінсон // Вісник ТІМО. - 2018. - № 12. - С. 43-46

Кл.слова (ненормовані):
моніторингові дослідження -- талановиті діти -- творчі здібності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: У411512/2020/1/3
   Журнал

Управління школою [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 1/3
Зміст:
Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12.
Кл.слова: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність
Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви.
Кл.слова: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом
Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація
Орешкіна, О. В. Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26.
Кл.слова: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг, артскрайбінг
Кучеренко, Т. Л. Особливості виявлення, навчання та підтримання розвитку здібностей (обдарувань) учнів / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56.
Кл.слова: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід, методичне забезпечення
Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58.
Кл.слова: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями
Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69.
Кл.слова: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота, профілізація старшої школи
Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76.
Кл.слова: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю
Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79.
Кл.слова: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)




    Пасічник, О. Б.
    Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник // Управління школою : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 57–58.

Рубрики: Обдаровані діти--управлінські аспекти--освітній простір

Кл.слова (ненормовані):
талановиті діти -- обдарованість -- обдаровані діти -- Центр роботи з обдарованими учнями -- освітній простір -- управлінські аспекти -- Мала академія наук

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)