373.3.016:821.161.2](477)
М 29


    Мартиненко, В.
    Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій / Валентина Мартиненко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 27–33. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Читання--навички читання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
читання -- методика викладання -- навички читання -- пізнавальні процеси -- технічні навички читання -- розвиток зв’язного мовлення -- зорове сприйняття -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що у процесі становлення і розвитку навички читання на початкових етапах труднощі у певної категорії дітей можуть виникати через недостатність сформованості різних властивостей уваги, пам’яті, мислення, дисбаланс у розвитку окремих інтелектуальних функцій, а також через порушення механізмів зорового сприймання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)